Gjest Catwoman Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Har bestilt fornyelse av Norton Security, siden det abbonementet jeg har går ut om en måneds tid. Har fått bekreftelse på mail. Og der står det "For å utføre overføringen må du oppgi følgende informasjon til banken:" under står det firmanavn, sted, kontonummer, swift-kode, referansenummer. Hadde tenkt å betale via nettbank. Hva gjør jeg da? Trenger vel ikke oppgi alt det? Holder det ikke bare med kontonummeret og muligens refferansenummeret? Endret 30. oktober 2005 av Catwoman
MunichMachine Skrevet 30. oktober 2005 #2 Skrevet 30. oktober 2005 Du kan betale til utlandet via nettbank, men jeg anbefaler deg å gå ned i banken for å fysisk kvittering på gamlemåten. Hvorfor ?, fordi jeg har anbefalt det motsatte før, inntil to kamerater av meg fikk problemer med transaksjonen. Etter dette er manuelt å foretrekke. Det tar ca. 14 dager totalt.
Gjest Catwoman Skrevet 31. oktober 2005 #3 Skrevet 31. oktober 2005 Faktisk trodde jeg at jeg ikke jeg skulle betale til utlandet, for meg ser det ut som jeg skal betale til et norsk kontonummer.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #4 Skrevet 31. oktober 2005 Blir du bedt om på skrive inn swift-kode er det nok til utlandet du betaler.
Cronos Skrevet 31. oktober 2005 #5 Skrevet 31. oktober 2005 Ja, det med swift-kode betyr at det er utenlandsbetaling. Når innbetalingen er så kronglete, så hadde jeg heller byttet programvare i en slags liten "protest"...
Gjest gjesten Skrevet 31. oktober 2005 #6 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har hatt Norton siden 2003 og har aldri hatt problemer med verken innbetaling eller annet. Betaler med kredittkort over nettet og belastes etter noen dager. Må innrømme at jeg aldri har reagert på noen som helst kode jeg har måttet oppgi i forbindelse med betaling ifm Norton.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå