Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #81 Skrevet 1. november 2005 Det har du rett og slett ingen forutsetningar for å uttale deg om! ← Det der er jo bare helt fantastisk å si!!! Hva vet du om det da??? Hvem VET du om mine eksmenn, mine ti søstre som har giftet seg, jobben min som brudekjoledesigner... Du VET jo ikke det??? Er helt sjokkert jeg...
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #82 Skrevet 1. november 2005 Det der er jo bare helt fantastisk å si!!! Hva vet du om det da??? Hvem VET du om mine eksmenn, mine ti søstre som har giftet seg, jobben min som brudekjoledesigner... Du VET jo ikke det??? Er helt sjokkert jeg... ← Eeeeh..... Om dine 10 søstre har vore sånn, så er det ikkje sikkert dei er representative for resten av befolkningen då...... Det verkar berre som om du diskuterer på svært tynt grunnlag her.... Dersom syns eg ikkje du har forutsetningar for å komme med slike påstandar som du gjer....
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2005 #84 Skrevet 1. november 2005 Det der er jo bare helt fantastisk å si!!! Hva vet du om det da??? Hvem VET du om mine eksmenn, mine ti søstre som har giftet seg, jobben min som brudekjoledesigner... Du VET jo ikke det??? Er helt sjokkert jeg... ← Ok. så det gjelder slekta di.. Ingen av de jeg kjenner er sånn, eller har vert sånn. Du får heller vise til en statistikk hvis du er så sikker i din sak..
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #85 Skrevet 1. november 2005 *host*troll*host* ← Uff veit, men det er så vanskeleg å ikkje la seg provosere! Hehe..... Men skal prøve..
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2005 #86 Skrevet 1. november 2005 Best å bare overse... :grine2: Noen liker å gjøre en fjær om til fem høns...
Eliza Doalot Skrevet 1. november 2005 #87 Skrevet 1. november 2005 Du verden....her har det tatt av ja...! For å oppsumere litt for lin egen del; Alle her er enige om at skikkelie bridezillas ikke er noe særlig, Vi er bare litt uenige om hvor den grensa går. Som innenfor mange andre områder mener alle at de som styrer mer enn dem selv overdriver, og de som styrere mindre, gjør forlite. Jeg klarere fortsatt ikke akseptere at det ikke "er lov" å både tenke på hvordan gjestene skal få det mest hyggelig, og samtidig ofre 10 min på fargen på serviettene. Gjorde det meg til Bridezilla.... SO BE IT!!
Gjest Xavia Skrevet 1. november 2005 #88 Skrevet 1. november 2005 For å oppsumere litt for lin egen del; (...) Som innenfor mange andre områder mener alle at de som styrer mer enn dem selv overdriver, og de som styrere mindre, gjør forlite. ← Generalisere generalisere! Den der oppsummeringa er jeg glad du gjorde for din egen del, for den var ikke særlig god.
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #89 Skrevet 1. november 2005 (endret) Som innenfor mange andre områder mener alle at de som styrer mer enn dem selv overdriver, og de som styrere mindre, gjør forlite. ← Godt sagt!! Men eg trur (og håpar i alle fall), at dei aller allers fleste er litt meir tolerante enn som så.... Endret 1. november 2005 av veslo
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #90 Skrevet 1. november 2005 Men når dere/noen bruker opp mot 3-4 år på å planlegge, glede dere/seg og også bruke en del (jeg sier ikke MASSE) tid på bryllupet, er dere/de som gjør det ikke redde for å bli sittende etterpå og "mangle" noe? Når brullyp blir så altoppslukende som det for noen blir, hvordan oppleves hverdagen etter bryllupet? Hva i all verden skal dere finne på når dere ikke kan fylle hverdagen med kort-laging, serviett diskusjoner o.l??
Eliza Doalot Skrevet 1. november 2005 #91 Skrevet 1. november 2005 Generalisere generalisere! Den der oppsummeringa er jeg glad du gjorde for din egen del, for den var ikke særlig god. ← Ja, det var en generalisering. Men det er det jamnt mye av i denne tråden
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #92 Skrevet 1. november 2005 Hva i all verden skal dere finne på når dere ikke kan fylle hverdagen med kort-laging, serviett diskusjoner o.l?? ← Eeeeh, det samme som vi har vore opptatt med dei 23 og ein halve andre timane i døgnet kanskje? Eg har hobbyar som lesing, kortlaging, måling, teikning, skriving, klatring, handball, friidrett, vere med venner og familie, matlaging, sying, data, musikk, ja, you name it... Det er litt påfallande at dei som bekymrer seg mest for oss planleggings-brurer er de andre......
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #93 Skrevet 1. november 2005 Eeeeh, det samme som vi har vore opptatt med dei 23 og ein halve andre timane i døgnet kanskje? Eg har hobbyar som lesing, kortlaging, måling, teikning, skriving, klatring, handball, friidrett, vere med venner og familie, matlaging, sying, data, musikk, ja, you name it... Det er litt påfallande at dei som bekymrer seg mest for oss planleggings-brurer er de andre...... ← Snakket ikke om deg personlig Veslo! Da hadde jeg skrevet navnet ditt først. Men er jo tydelig at du føler deg truffet av det jeg skriver, siden du etterpå snakker om "vi som har vært"? Og hvis du leser innlegget mitt en gang til ser du sikkert at jeg slang på en etterpå, nettopp fordi jeg ikke ville få krasse svar fra de som følte seg truffet! Har aldri sagt at dere ikke har andre interesser, men er dere ikke redde for å gå på en smell når roen etter bryllupet legger seg?
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #94 Skrevet 1. november 2005 Forøvrig var jeg i bryllup på lørdag, og hvorvidt serviettene var elfenbenshvite, lys beige, snøhvite eller champagnefarget husker jeg virkelig ikke. Antakeligvis fordi det ikke betydde noe som helst. ← ... og husker en kommende brud her inne som var helt fortvilet fordi det ikke var samme hvitfarge på kjolen hennes som på duken! Da har men vel mistet perspektivet litt...
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #95 Skrevet 1. november 2005 Eeeeh..... Om dine 10 søstre har vore sånn, så er det ikkje sikkert dei er representative for resten av befolkningen då...... Det verkar berre som om du diskuterer på svært tynt grunnlag her.... Dersom syns eg ikkje du har forutsetningar for å komme med slike påstandar som du gjer.... ← Herregud, og DU har forutsetninger for å si det motsatte??? *host*troll*host* ← Og det har du forutsetninger for å si? Ok. så det gjelder slekta di.. Ingen av de jeg kjenner er sånn, eller har vert sånn. Du får heller vise til en statistikk hvis du er så sikker i din sak.. ← Og du får gjøre det for det motsatte Uff veit, men det er så vanskeleg å ikkje la seg provosere! Hehe..... Men skal prøve.. ← Det skjønner jeg godt... Prøv du jenta Best å bare overse... :grine2: Noen liker å gjøre en fjær om til fem høns... ← Og det sier du i enhver tråd eller bare i tråder hvor du føler deg truffet?
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #96 Skrevet 1. november 2005 Har aldri sagt at dere ikke har andre interesser, men er dere ikke redde for å gå på en smell når roen etter bryllupet legger seg? ← Nei. Og joda, forstod at du ikkje snakka om noko personleg, men eg trur faktisk ikkje det berre er eg som har andre interesser enn bryllup. Dersom skreiv eg som eg gjorde. Men dette er diskutert tusen gonger før, og no trur eg at eg skal gi meg. Men eg blir berre så ufattelig provosert...
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #97 Skrevet 1. november 2005 Nei. ← Takk, da fikk jeg svar på spørsmålet mitt!
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #98 Skrevet 1. november 2005 Nei. Og joda, forstod at du ikkje snakka om noko personleg, men eg trur faktisk ikkje det berre er eg som har andre interesser enn bryllup. Dersom skreiv eg som eg gjorde. Men dette er diskutert tusen gonger før, og no trur eg at eg skal gi meg. Men eg blir berre så ufattelig provosert... ← Fordi du føler deg truffet?
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #99 Skrevet 1. november 2005 Fordi du føler deg truffet? ← Sjølvsagt gjer eg det! Kvifor skulle eg ikkje det? Eg skriv da like mykje om bryllup her inne som mange andre. Det er nettopp derfor eg føler behov for å forklare at planleggings-situasjonane våre faktisk ikkje er slik dei kan virke her på dette bryllups-forumet..... Men det er visst ingen som vil høyre på det øret i dag.....
Gjest Piper Skrevet 1. november 2005 #100 Skrevet 1. november 2005 Sjølvsagt gjer eg det! Kvifor skulle eg ikkje det? Eg skriv da like mykje om bryllup her inne som mange andre. Det er nettopp derfor eg føler behov for å forklare at planleggings-situasjonane våre faktisk ikkje er slik dei kan virke her på dette bryllups-forumet..... Men det er visst ingen som vil høyre på det øret i dag..... ← Spiller det egentlig noen rolle hva andre måtte mene? Det er deres bryllup, og om du brukte 24/7 på det, er det ditt valg. Hva andre måtte mene burde være totalt Uinteressant
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå