Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #41 Skrevet 31. oktober 2005 Er helt enige at enkelte tar fullstendig av i planlegging og detaljstyring. Og som jeg skrev tidligere, er det vel der en del bommer. Det skjer så mye den dagen som ikke kan styres at å prøve, blir bare å ødelegge for seg selv. Men at det blir satt likhetstegn mellom ekstrem detaljstyring og det å ønske et bord som matcher, kunstneriske invitasjoner osv synes jeg er rart. Får på en måte et inntrykk av at alle som ønsker å gjøre litt ekstra ut av det blir stemplet som bridezilla, og det blir feil. Hvis noen ønsker å gifte seg uten den minste planlegging, så gjerne for meg. Men at de er mer aktverdige enn oss som planlegger litt (eller mye) er jeg ikke med på. Jeg kan med hånda på hjerte si at når vi planla, var det like mye for at gjestene våre (mange langveisfra) skulle få en hyggelig og god opplevelse de også. ← Høres fint ut at dere gjorde det sånn synes jeg. Men noen bruder har en helt vill holdning. De sier ikke engang "det er VÅR dag!" de sier tilogmed "det er MIN dag! JEG er BRUDEN! INGEN tenker på MEG!" og sånn og da begynner jeg å lure... Jeg har en bok som heter "Kvinners ubetydelige småfeil" hvor det blant annet er et kapittel som heter "Bruden kommer - LØP!" - hysterisk morsomt
Eliza Doalot Skrevet 31. oktober 2005 #42 Skrevet 31. oktober 2005 Da er vel i allefall vi ganske enige, Frysepulver
Gjest Xavia Skrevet 31. oktober 2005 #43 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg kan med hånda på hjerte si at når vi planla, var det like mye for at gjestene våre (mange langveisfra) skulle få en hyggelig og god opplevelse de også. ← Men bryr gjestene seg egentlig om du har valgt kremfarget servietter eller lysegrønne? Har det noe å si for hvor hyggelig festen blir? Bare så det er sagt: Helt greit for meg at noen velger å bruke så mye tid og krefter på sånne ting, jeg velger bare å bruke tiden min annerledels. Det må vel være helt greit det og?
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2005 #44 Skrevet 31. oktober 2005 :grine2: Ja du trådstarter... Du synes folk er for opptatte av bryllup på et bryllupsforum. Merkelige greier Men ikke tro det slutter der. Går du inn på graviditetsforum er folk utelukkende interessert i graviditet, i velvære-forumet snakker folk bare om klær, sminke og hud/hårprodukter, på idrett snakker de bare om trening. Ensidige folk altså
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #45 Skrevet 31. oktober 2005 :grine2: Ja du trådstarter... Du synes folk er for opptatte av bryllup på et bryllupsforum. Merkelige greier Men ikke tro det slutter der. Går du inn på graviditetsforum er folk utelukkende interessert i graviditet, i velvære-forumet snakker folk bare om klær, sminke og hud/hårprodukter, på idrett snakker de bare om trening. Ensidige folk altså ← Det er ikke DET trådstarter sier. Les en gang til og prøv deg på et nytt innlegg
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2005 #46 Skrevet 31. oktober 2005 Det er ikke DET trådstarter sier. Les en gang til og prøv deg på et nytt innlegg ← Jeg tolker trådstarteren slik at det fokuseres for mye på bryllup og bryllupsplanlegging. Og det er rimelig tåpelig, men tanke på at dette er et bryllupsforum. Hvis man ikke er spesielt opptatt av bryllup og ikke vil snakke om det, så er man neppe på dette forumet.. Men du må selvsagt tolke trådskriveren annerledes.. Ikke tro du har fasiten
Gjest Gamle Alex Skrevet 31. oktober 2005 #47 Skrevet 31. oktober 2005 Det jeg synes er på kanten til hysterik er de som skal gifte seg i 2007 , som har begynt og planlegge nå
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #48 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg tolker trådstarteren slik at det fokuseres for mye på bryllup og bryllupsplanlegging. Og det er rimelig tåpelig, men tanke på at dette er et bryllupsforum. Hvis man ikke er spesielt opptatt av bryllup og ikke vil snakke om det, så er man neppe på dette forumet.. Men du må selvsagt tolke trådskriveren annerledes.. Ikke tro du har fasiten ← Hvis ikke jeg skal hevde min rett til å sitte på fasiten ville det jo være dumt om du på den annen side skulle inneha den
Arkana Skrevet 31. oktober 2005 #49 Skrevet 31. oktober 2005 Det jeg synes er på kanten til hysterik er de som skal gifte seg i 2007 , som har begynt og planlegge nå ← Men det krever sikkert mye tid å planlegge alle detaljene.
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2005 #50 Skrevet 31. oktober 2005 Hvis ikke jeg skal hevde min rett til å sitte på fasiten ville det jo være dumt om du på den annen side skulle inneha den ← Jeg sier ikke at jeg har rett? Blir stadig vekk overrasket over egosentrismen til folk på KG. Det være seg bryllup, bosted, sofakjøp, barnepass osv osv, hvis andre ikke mener det samme som en selv, så tar de FEIL Greit nok å ha meninger om mangt, men man bør innse at andre ikke nødvendigvis mener det samme..uten at noen har mer rett enn den andre. Reagerer også på folk, som denne trådstarteren feks, som helt uten påskudd forteller andre at de har feil prioriteringer...
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #51 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg sier ikke at jeg har rett? Blir stadig vekk overrasket over egosentrismen til folk på KG. Det være seg bryllup, bosted, sofakjøp, barnepass osv osv, hvis andre ikke mener det samme som en selv, så tar de FEIL Greit nok å ha meninger om mangt, men man bør innse at andre ikke nødvendigvis mener det samme..uten at noen har mer rett enn den andre. Reagerer også på folk, som denne trådstarteren feks, som helt uten påskudd forteller andre at de har feil prioriteringer... ← Men du kan si at andre tar feil altså? :klø: Trådstarter har ikke sagt at de prioriterer feil, hun stilte spørsmålstegn ved bruk av tid og krefter ved bryllupsplanlegging
Gjest LoisLane Skrevet 31. oktober 2005 #52 Skrevet 31. oktober 2005 Men bryr gjestene seg egentlig om du har valgt kremfarget servietter eller lysegrønne? Har det noe å si for hvor hyggelig festen blir? Bare så det er sagt: Helt greit for meg at noen velger å bruke så mye tid og krefter på sånne ting, jeg velger bare å bruke tiden min annerledels. Det må vel være helt greit det og? ← Det tar da ikke spesielt mye tid å bestemme seg for farge på serviettene? Synes ikke det er hysterisk i det hele tatt. Slike tråder har det vært her i årevis. Det er bare å innse at vi planlegger i ulik grad. Begge deler må være opp til hver enkelt og helt lov! Synes det er like ille å kritisere folk i begge retninger. Hvis noen begynner å planlegge tre år i forveien - plager det noen av dere? Som jeg har sagt før: Bryllupsforumet er jo nettopp stedet for å ta'n helt ut. Tror ingen av oss er sånn alle våre våkne timer!
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2005 #53 Skrevet 31. oktober 2005 :grine2: Ja du trådstarter... Du synes folk er for opptatte av bryllup på et bryllupsforum. Merkelige greier Men ikke tro det slutter der. Går du inn på graviditetsforum er folk utelukkende interessert i graviditet, i velvære-forumet snakker folk bare om klær, sminke og hud/hårprodukter, på idrett snakker de bare om trening. Ensidige folk altså ←
Gjest Gamle Alex Skrevet 31. oktober 2005 #54 Skrevet 31. oktober 2005 Men det som er interessant er hvordan brudene veldig ofte har fkus på seg selv, uansett om dette er et fristed og kunne ta helt av på planleggings fronten, viser det allikevel at mange bruder kun nevner meg , jeg , bruden etc. Argumenter som om " plager det dere at folk planlegger i år i forveien" er for dumme spør du meg- Nei dt plager meg ikke , men jeg har lov til å synes at det er hysterisk. Eller argumenter som " la være og les da" er også tåplige . Når man skriver i et åpent forum må man også takle at det komenteres
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2005 #55 Skrevet 31. oktober 2005 Når man skriver i et åpent forum må man også takle at det komenteres ← Når dette opne forumet heiter "Bryllup" så ligg det vel litt i korta kva som blir diskutert her då, kanskje...?
Gjest Gamle Alex Skrevet 31. oktober 2005 #56 Skrevet 31. oktober 2005 Ja , men man må da også tåle og høre andres meninger på temaet da
Gjest Gamle Alex Skrevet 31. oktober 2005 #57 Skrevet 31. oktober 2005 (endret) beklager dobbelt Endret 31. oktober 2005 av Gamle Alex
Gjest Xavia Skrevet 31. oktober 2005 #58 Skrevet 31. oktober 2005 Reagerer også på folk, som denne trådstarteren feks, som helt uten påskudd forteller andre at de har feil prioriteringer... ← Er det ikke det som er "vitsen" med et forum da? Å diskutere ulike meninger. Trådstarter må da vel kunne starte en tråd om noe som for henne virker helt meningsløst å bruke tid på. Så kan jo de som er uenige med henne argumentere hvorfor de planlegger noe så inni granskauen.
Gjest Xavia Skrevet 31. oktober 2005 #59 Skrevet 31. oktober 2005 Når dette opne forumet heiter "Bryllup" så ligg det vel litt i korta kva som blir diskutert her då, kanskje...? ← Jo, det er klart, men det må vel likevel være lov til å stille spørsmålstegn ved det man leser. Hun synes det tar helt av, og det må det vel være lov å si noe om?
Gjest Xavia Skrevet 31. oktober 2005 #60 Skrevet 31. oktober 2005 Hvis noen begynner å planlegge tre år i forveien - plager det noen av dere? ← Det plager da ingen at noen planlegger, og såvidt jeg har fått med meg i denne tråden så er det ingen som sier det heller. Men noen synes det er underlig og kanskje til og med unødvendig å bruke så mye tid og krefter på slikt. Det må vel være lov å lure på?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå