Vidar Eriksen Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Jeg kan ikke noe for det men blir bare så vanvittig bergtatt av store pupper. de kan ikke bli store nok, og er fantastiske i alle fasonger og varianter. Er dette noe litt sært, eller er det normalt at menn har såpass dragning mot disse herlige kvinnefordelene? jeg klarer og ha øyekontakt med en kvinne, men blikket vil nok sveipe innom kløfta ganske så ofte, for det er utrolig vakket sensuelt og kvinnelig jo større de er. Mange andre menn i samme båt her? og hva synest dere kvinner om menn som har "puppedilla" slik som meg? 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 Jeg "lider" av akkurat det samme. Men heldigvis, sikkert, er det bare kona som egentlig vet om det. Og hennes to ganske store og ufattelig gode får mye oppmerksomhet og kos av meg, noe hun heldigvis unner meg hver dag. Men det hender ofte at jeg får skyhøy puls av å se kvinner med virkelig digre pupper der ute. Blir helt hjelpeløst påvirket. Ikke så mye direkte kåt som bare helt latterlig fjollete betatt, på en måte. Så du er i alle fall ikke alene, og som fetisj betraktet er det jo ganske uskyldig og sikkert ikke så sjeldent. Anonymkode: 76433...7e3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 Fint å høre at det finnes menn som tenner på kvinnelige kropper fremdeles. Er altfor mange tråder her om det motsatte. Anonymkode: 262d0...0d1 6 1 3
SlemUlv Skrevet 14. mars 2022 #4 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fint å høre at det finnes menn som tenner på kvinnelige kropper fremdeles. Er altfor mange tråder her om det motsatte. Anonymkode: 262d0...0d1 Så man må ha store pupper, for å ha kvinnelig kropp? 🤔 10
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #5 Skrevet 14. mars 2022 SlemUlv skrev (7 minutter siden): Så man må ha store pupper, for å ha kvinnelig kropp? 🤔 Nei. Men man må avstå fra stråmenn og whataboutism for å få diskutere med meg. Anonymkode: 262d0...0d1 10 1
SlemUlv Skrevet 14. mars 2022 #6 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Men man må avstå fra stråmenn og whataboutism for å få diskutere med meg. Anonymkode: 262d0...0d1 Men det er det denne tråden handler om. Store pupper. Derav spørsmålet.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #7 Skrevet 14. mars 2022 SlemUlv skrev (8 minutter siden): Men det er det denne tråden handler om. Store pupper. Derav spørsmålet. Ja, og mitt innlegg, som jeg vil anslå at er fullt ut forståelig for 99% av befolkningen, var altså rettet mot noen andre enn deg. Anonymkode: 262d0...0d1 8 1
SlemUlv Skrevet 14. mars 2022 #8 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, og mitt innlegg, som jeg vil anslå at er fullt ut forståelig for 99% av befolkningen, var altså rettet mot noen andre enn deg. Anonymkode: 262d0...0d1 Tja, jeg vil påstå at du ikke vet hvor mange som forstod, eller missforsod, innlegget ditt. Men siden kommentaren kom spesifikt i denne tråden, var ikke spørsmålet mitt urimelig.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #9 Skrevet 14. mars 2022 SlemUlv skrev (5 minutter siden): Tja, jeg vil påstå at du ikke vet hvor mange som forstod, eller missforsod, innlegget ditt. Men siden kommentaren kom spesifikt i denne tråden, var ikke spørsmålet mitt urimelig. Det får du bare mene. Anonymkode: 262d0...0d1 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #10 Skrevet 15. mars 2022 Jeg tenner ikke på kvinner med små pupper, det funker bare ikke. Anonymkode: ffebe...b32 8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #11 Skrevet 15. mars 2022 SlemUlv skrev (11 timer siden): Så man må ha store pupper, for å ha kvinnelig kropp? 🤔 Feil bruk av premisser. 1. hvis noen har store pupper så er det en kvinne 2. Anne har ikke store pupper K. Anne er ikke en kvinne Men premiss 1. sier ikke at, "hvis noen ikke har store pupper". Det sier bare noe om de som har store pupper. Det sier ingenting om de som ikke har store pupper. Anonymkode: 382d9...673 8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #12 Skrevet 15. mars 2022 Elsker store silikonpupper, jo mer man ser at de er fake jo bedre er det Anonymkode: 686a3...56b 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #13 Skrevet 15. mars 2022 Jeg liker menn som liker store bryster i stedet for rumpe og små bryster. Anonymkode: f7852...98c 6 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #14 Skrevet 15. mars 2022 Digg å høre!😁😍😍😍 - kvinne m middels store pupper Anonymkode: 20e01...2e5 1
DominantHr Skrevet 15. mars 2022 #15 Skrevet 15. mars 2022 Det er godt å se at det er menn som sier det som det er, at de/vi er fascinert av store bryster. Vi er rett og slett "bare" menn. I disse tider så tror jeg at kvinner egentlig vil ha menn som rett og slett er menn. 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #16 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Elsker store silikonpupper, jo mer man ser at de er fake jo bedre er det Anonymkode: 686a3...56b Æsj. Hilsen mann 🥴 og da mener jeg ikke æsj til de som evt. har fått korrigert bryst pga sykdom og skade ol.l. Der har "legevitenskapen" kommet veldig langt og de er jo og føles / ser veldig naturlige ut 👍☺️ Anonymkode: 5fde3...c6c 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #17 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Æsj. Hilsen mann 🥴 og da mener jeg ikke æsj til de som evt. har fått korrigert bryst pga sykdom og skade ol.l. Der har "legevitenskapen" kommet veldig langt og de er jo og føles / ser veldig naturlige ut 👍☺️ Anonymkode: 5fde3...c6c Så du tror at silikon pupper føles / ser ulike avhengig av noen får de korrigert eller noen som bare ønsker store pupper? Kommentar som tyder på du har aldri har tatt på pupper spør du meg. Anonymkode: 78b1b...b0f 2
SlemUlv Skrevet 15. mars 2022 #18 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Feil bruk av premisser. 1. hvis noen har store pupper så er det en kvinne 2. Anne har ikke store pupper K. Anne er ikke en kvinne Men premiss 1. sier ikke at, "hvis noen ikke har store pupper". Det sier bare noe om de som har store pupper. Det sier ingenting om de som ikke har store pupper. Anonymkode: 382d9...673 Sånn utenom tråden det ble postet i, så konteksten er der. Tråden handler spesifikt om store pupper, og fetisjer rundt akkurat det. Derav spørsmålet. Dessuten spurte jeg ikke om å være kvinne, men å ha kvinnelig kropp.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #19 Skrevet 15. mars 2022 Store pupper er ubrukelige. Ikke kan de dra på lange fjellturer. Ikke kan de bli med på joggetur. Ikke kan store pupper ligge på magen. Og når man drar på selskap så stirrer halve selskapet på de digre puppene, noe som er flaut. Anonymkode: ee8a9...294 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #20 Skrevet 15. mars 2022 DominantHr skrev (9 timer siden): Det er godt å se at det er menn som sier det som det er, at de/vi er fascinert av store bryster. Vi er rett og slett "bare" menn. I disse tider så tror jeg at kvinner egentlig vil ha menn som rett og slett er menn. Ja, dere er noen skikkelige mannfolk som liker å trykke ned på de som ikke er idealet. Slike menn liker kvinner Anonymkode: 10faf...0ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå