Gå til innhold

Ville du blitt sur om en slik dame la seg med ved siden av deg og mannen din på stranden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

så hadde hun tatt av seg toppen og ligget kun i tangatruse 😜 hadde du blitt liggende eller hadde du ønsket å gå? 😌

Anonymkode: f9afc...6b9

Endret av Elaine Marley
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gått.

Anonymkode: fe3db...6e0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde forventet at min mann hadde reist seg opp og gått vekk sammen med meg. Av respekt for meg og vårt forhold. 

Anonymkode: 15601...00c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt bedt henne om å legge seg et annet sted eller kle på seg. Jeg har ingen behov for at mannen min skal glo på store rumper og  pupper som tilhører andre kvinner.

Anonymkode: fe3db...6e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke de puppene ser så digge ut uten bikinioverdel, tror de bare sklir ut til siden, og det ser neppe pent ut😅 hadde blitt liggende.

Anonymkode: 05aa1...584

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror faktisk kjæresten hadde ønsket å gå, han synes det er så kleint med folk som er på utstilling😂 Selv hadde jeg ikke hatt noen problemer med det. 

Anonymkode: c243e...6db

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror ikke de puppene ser så digge ut uten bikinioverdel, tror de bare sklir ut til siden, og det ser neppe pent ut😅 hadde blitt liggende.

Haha, samme her. Og jeg bryr meg ikke om at typen ser pupper på stranda, han har da sett pupper før! 😅 Ikke glor han mer enn meg heller 

Anonymkode: a71fe...4ea

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har minst like fin kropp som henne, og mannen min liker ikke falske silikonpupper, så jeg hadde ærlig talt ikke brydd meg.

Anonymkode: 157bd...35f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel,de jura der blir sikkert lekre om 30 år 😆 

Pupper er det overalt på stranden,mye finere enn de ❤ 

Anonymkode: bbd2e...42c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt liggende for å se min mann sin reaksjon. Og dersom han var steinkåt og ville ha sex senere på dagen, hadde jeg nektet🤣

Anonymkode: 2a3bd...011

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hadde ikke blitt sur. Og hadde ikke ønsket å gå. Jeg å mannen hadde vel småkikket litt begge to, og småsmilt av det. 

Vi er 50 år, og har vært gift i over 20. Begge to har sett fine damer og pupper før, og begge har vært mye på strender på 70-, 80,- og tidlig 90-tall da toppløs var helt vanlig. 

Anonymkode: c9eae...3be

• Liker 8
  • Hjerte 2
Gjest Geitis
Skrevet

Hadde ikke brydd meg, hun kan få ligge kliss naken om hun vil for min del😅 Hadde nok bare flirt litt av den merkelige situasjonen. 

Skrevet

Spørsmålet er mer hvorfor noen i det hele tatt uavhengig av utseende og kjønn skal legge seg rett inntil oss? 

Om det er på en stappfull strand må hun jo få ligge i bikini like mye som enhver annen person. 

Nå har uansett denne dama på seg en dekkende topp og skjørt - så vet ikke hvor du henter tangatruse fra. Dette er nok mest din fantasi. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hadde noen lagt seg tett inntil oss på stranden hvis det var plass andre steder hadde jeg ikke brydd meg om hvordan personen så ut. Men jeg hadde reagert veldig på det og ønsket privatliv. 

Hadde blitt sittende i protest og stirret på vedkommende til den følte ubehag.. 😂 

Anonymkode: cd60d...5ce

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Veldig spesielt å legge seg ved siden av noen på stranden. Hadde trodd det var ett TikTok eller YouTube prank eller noe. 

Anonymkode: 61434...ce8

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde reagert mer på at hun beholdt tangaen på, siden vi alltid går på nudisstrand. 🤔

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Moren min har altid solt seg toppløs og gjør det ennå selv om jeg er 33. Aldri har noen brydd seg om det og hvis noen har kommentert har det gått mer på at de syns hun er tøff. Det var helt normalt  før.

Anonymkode: c31d4...da4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Typisk sjalu damer som skal fortelle kvinner med store deilige pupper. Alle menn elsker store naturlige pupper med litt heng i 😍

Endret av Elaine Marley
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vel,de jura der blir sikkert lekre om 30 år 😆 

Pupper er det overalt på stranden,mye finere enn de ❤ 

Anonymkode: bbd2e...42c

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har minst like fin kropp som henne, og mannen min liker ikke falske silikonpupper, så jeg hadde ærlig talt ikke brydd meg.

Anonymkode: 157bd...35f

Det er ikke silikon.. noen har faktisk store nature tits 😘 Dessuten tror jeg mannen din liker store pupper. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke blitt sur, nei.

Vi har åpent forhold, så den type sjalusi er ikke så til stede her, vi kan begge sitte og beundre andre kvinner sammen.

Og uavhengig av det da, så har jeg en mann som motbeviser TS sin barnslige påstand om at alle menn elsker store pupper. Han liker litt størrelse på dem (B/C-cup), men så fort de blir skikkelig store så synes jeg nesten han blir like barnslig som TS, for det liker han ikke i det hele tatt.

Tror faktisk det er han som hadde gått 🤣

Anonymkode: 22227...932

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...