AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Del Skrevet 14. mars 2022 Skal reise med norwegian til et sted i sørøstEuropa. Bestilte via Bravofly fordi det var ikke mulig å velge bagasje for hver enkelt av oss som reiser direkte hos norwegian. Angrer som hunder nå, for leste at Bravofly er svindel, useriøse osv osv. Kan visst være heldige om flyet ikke blir kansellert... Nå som det er krig i nærheten er vi såklart skeptisk pga det og.... Den starta etter billettene blei bestilt. Erfaringer? Hva skal til for å avbestille og ikke tape masse penger? Hva er gyldige årsaker hos forsikringsselskapet? Anonymkode: a4d7e...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Del Skrevet 14. mars 2022 Det kommer til å ta veldig lang tid før du får igjen pengene fra Bravofly hvis du i det heletatt får de igjen, vet av erfaring at de henviser folk til flyselskapet selv om man har avtale med Bravofly. Anonymkode: 89641...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Del Skrevet 16. mars 2022 Jeg har ikke hatt problemer med Bravofly. Har bare brukt dem en gang, men det gikk helt fint å reise. Men er det slik at dere selv ikke vil ta turen, pga krig i Ukraina? Da vet jeg ikke helt... tror ikke forsikringsselskap dekker slikt, hvis dere ikke har planlagt tur til Kiev, da. Ville tatt turen og hatt det hyggelig Anonymkode: 88db5...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #4 Del Skrevet 16. mars 2022 Moren min skulle fly med bravofly og flyet ble i siste sekund kansellert. I ettertid fikk hun ikke pengene tilbake via bravo men via flyselskapet. Skal aldri bruke de igjen... Anonymkode: a87bf...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #5 Del Skrevet 17. mars 2022 Har bestilt gjennom de et par ganger, har gått helt fint å reise. Men pengene tilbake om du avbestiller får du nok ikke. Anonymkode: ecc89...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå