AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Del Skrevet 14. mars 2022 I midten av januar oppdaget jeg at jeg var gravid. Hadde svake tester men legen bekreftet urin test på legekontoret. Jeg har da hatt hormon spiral mirena inne i 3 år. dette var verken en ønsket graviditet eller planlagt, men ville uansett beholde om den kunne overleve fjerningen av spiralen. på etterkontroll etter fjerning av spiral og hcg blodprøver ble det konstatert SA, da den oppklarningen de så før fjerning var borte en uke etterpå. Mannen ønsker ikke nr 3 akkurat nå, men jeg kjenner jeg holder på å bli gal da jeg er litt fiksert på en til nå. Tracker mensen i app og eggløsning… har tester klare og kjenner jeg vil bli gravid igjen, selv om vi burde vente litt. det er ikke noe i veien for å få en til nå, vi vil bare vente litt… føler jeg blir halv av dette da jeg ikke føler jeg kan snakke med mannen om det siden han vil helst vente😅 skal sies at vi har ubeskyttet sex et par ganger på tross av hans ønske🙈 så tenkte jeg kunne lufte litt tanker med dere, jeg er sikkert ikke alene her. om du har lest helt hit, takk❤️ Anonymkode: b26f8...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå