Gå til innhold

Jeg opplever at kona og resten av samfunnet straffer meg fordi jeg ble mobbet i oppveksten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sjenert og snakket ikke med jenter selv om de åpenbart hadde lyst på meg. Det skyldes en fortid med mye mobbing. Mobberne mine har ligget med mange damer og kone og barn nå. Hvorfor skal de belønnes for mobbingen mens jeg skal straffes? Den eneste måten jeg kan gå videre på er å få ligge med like mange som de har gjort, men da går kona fra meg og samfunnet dømmer meg. Jeg vil bare ha rettferdighet 

Anonymkode: 78028...25f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med fastlegen din og be om henvisning til psykolog. 

PS: Mobberne dine driter i hvor mange damer du ligger med. Helt på ordentlig. 

Anonymkode: 20e03...c1d

• Liker 19
  • Nyttig 9
Skrevet

Du kan umulig være en voksen mann med normale hjerneceller, hvis du seriøst tror at man får respekt og rettferdighet av mange sendepartnere. Æsj noe så ekkelt! 

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ut som om det vanlige trollet bare har funnet en ny vinkling.  2/10

Anonymkode: 9f796...0f5

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Du får være singel og ligge rundt om dette er drømmen din, siden du er så attraktiv av kun forholdet holder deg tilbake, vil jo dette løse seg ganske greit. 

Anonymkode: b0320...50b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ps. Jeg går ut fra at du er et troll, men sånn seriøst dette med bitterhet etter mobbing tror jeg mange sliter med. Jeg er foreløpig barnløs og iblant er jeg bitter fordi jeg vet at ihvertfall en av mine mobbere har barn. Så minner jeg meg selv om at dette hendte mens vi selv var barn, og at om jeg skal klandre noen, er vel heller skolen og politikere rette adressat. Så synes jeg synd på kona hans, som må leve med en fyr som ikke har full pott på empati, men kanskje hun ikke har det heller siden hun valgte ham? 🤷‍♀️

Det eneste man kan gjøre, er vel egentlig å prøve å leve sitt eget liv så bra som mulig, og ikke gjenta andres feil overfor en tredjepart igjen, så feks være hyggelig mot mine venner  kjæreste og familie, og gå i meg selv hvis jeg har gjort en feil mot noen, framfor å skylde på alle andre når jeg faktisk er en voksen person som må ta ansvar for mitt eget liv.

Anonymkode: b0320...50b

• Liker 3
Skrevet

Hæ? Virkelig? Nå synker du lavt. 

Skal du ringe mobberne etter å ha ligget med 100stk bare for å skryte?

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg var sjenert og snakket ikke med jenter selv om de åpenbart hadde lyst på meg. Det skyldes en fortid med mye mobbing. Mobberne mine har ligget med mange damer og kone og barn nå. Hvorfor skal de belønnes for mobbingen mens jeg skal straffes? Den eneste måten jeg kan gå videre på er å få ligge med like mange som de har gjort, men da går kona fra meg og samfunnet dømmer meg. Jeg vil bare ha rettferdighet 

Selv om du føler bitterhet over ting som har skjedd i livet og at du har gått glipp av noe, så vil ikke det å ligge med flere gi deg den følelsen du tror det vil. Du vil i alle fall ikke føle deg bedre hvis du er utro. Det vil ikke gi noen rettferdighet, og mobberne kunne ikke brydd seg mindre. Hvis du har det godt med kona er neppe gresset grønnere på andre siden av gjerdet. Er det viktigere for deg enn noe annet å ligge med andre må du gå fra kona. At andre har behandlet deg dårlig er ingen unnskyldning for å bedra kona. Det høres mest av alt ut som at du trenger hjelp av profesjonelle til å bearbeide de vonde følelsene. 

Anonymkode: abf9b...63c

• Liker 2
Skrevet

Kona di straffer deg ved å elske deg?

Du får være utro da, så blir det nok så som så med den kjærligheten hun straffer deg med. 

Idiotisk! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Don't feedz the trollz.

Anonymkode: bbada...7c7

AnonymBruker
Skrevet

😳😂

Anonymkode: ea852...779

AnonymBruker
Skrevet

image.png.84585978004ac8f0adec55285d88cce6.png

Anonymkode: 784bd...331

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

For en tankebane! Du er vel glad for å ha en god kone? Stakkars henne med en mann som tenker slik.  Og vil du være like lavpannet som dine mobbere ved å drive bruk og kast av kvinner? Hvor er rettferdigheten i DET? Hvorfor er det å ligge rundt livets mål?? Handler alt kun om penis for deg?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette tror jeg ikke noe på. Og her er noe av grunnen til det.

Anonymkode: 64fb2...30d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så du er ikke en hore bra for deg ☺️  Tror du de gutta som ble mobbet belønnes når de horer seg sånn? Menn med mange sexpartnere er sikkelig ækkelt.

Anonymkode: 6bc41...bb2

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvorfor og hvordan vet du hvor mange sexpartnere mobberne har hatt?

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også ble mobbet og jeg tenker på at de må leve med hva de har gjort, uansett om de forstår det eller ikke. Jeg vil heller være meg enn å måtte leve med at jeg mobbet et annet menneske.

Anonymkode: be0cc...429

• Liker 1
Skrevet

Du kunne valgt å være single og ligge rundt du og. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...