AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Da har jeg testet å vokse meg selv, fjernet litt hår nedentil (beholdt en dusk), magen, brystet og under armene. Jeg trodde at det skulle gjøre veldig vondt, men det gikk overraskende greit. Det vondeste var midt på brystet, og det som var minst vondt, eller ikke vondt i det hele tatt, var under armene. Vet ikke helt hva jeg vil med denne posten, det er bare en erfaringspost. Det tok rundt 15 minutter, så jeg synes det var ganske raskt og effektivt. Nå gjenstår det å se hvordan det blir når hårene gror ut igjen. Hvis noen har noen spørsmål, er det bare å stille de her. Anonymkode: 9d8f9...a78
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Nice try… Anonymkode: cada7...612 "Nice try" på hva? Anonymkode: 9d8f9...a78
OxBall Skrevet 16. mars 2022 #4 Skrevet 16. mars 2022 For meg så er det vondest rett på oversiden av penis. Smerten går fort over, så det er bare å bite tenna sammen 🙂
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #5 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 3/14/2022 den 10.19): Da har jeg testet å vokse meg selv, fjernet litt hår nedentil (beholdt en dusk), magen, brystet og under armene. Jeg trodde at det skulle gjøre veldig vondt, men det gikk overraskende greit. Det vondeste var midt på brystet, og det som var minst vondt, eller ikke vondt i det hele tatt, var under armene. Vet ikke helt hva jeg vil med denne posten, det er bare en erfaringspost. Det tok rundt 15 minutter, så jeg synes det var ganske raskt og effektivt. Nå gjenstår det å se hvordan det blir når hårene gror ut igjen. Hvis noen har noen spørsmål, er det bare å stille de her. Anonymkode: 9d8f9...a78 Jaja. Da husket du å varme voksen godt nok. Det gjorde ikke jeg.. så ut som et voldsoffer i månedsvis.. Anonymkode: 24b32...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå