AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #101 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ok, ville trodd/håpet de kanskje kunne se sånt tidligere -om jeg f.eks. får time direkte til Rikshospitalet uten gå innom sykehuset i hjemfylket først. F.eks. i uke 10 eller 9, kan de ikke se ganske mye da også? Anonymkode: 329e5...f77 Jeg er ikke sikker. Men har vært på UL i uke 9 en gang og da så vi en bamsemums🙈 Og privat gyn sa at jo nærere uke 13 man har TUL jo mer kan de se og måle 🤷🏼♀️ Anonymkode: d2f56...4bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #102 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om jeg får nedslående beskjed i morgen, som jeg regner med, vil jeg få tidligere fosterdiagnostikk enn vanlig om jeg evt. blir gravid igjen? Anonymkode: 329e5...f77 Nei. De gjør dette i uke 12. du kan bestille nipt privat Anonymkode: 4f6ac...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 16. mars 2022 #103 Del Skrevet 16. mars 2022 Jeg krysser fingrene for deg og håper at ekspertene finne at det likevel ikke er noe galt. Men jeg må si jeg syns det er utrolig synd at det du nå tenker er at du skal skåne mannen din. Jeg tenker jo motsatt, at du trenger den støtten du kan få (om dere har et godt forhold, da), og at det er røft å skulle gå gjennom disse dagene og undersøkelsen alene. Så jeg tenker ikke mest på ham her, men at du burde sagt noe av hensyn til deg selv og også forholdet. Du bestemmer så klart selv, men det høres for meg veldig irrasjonelt ut å stenge ham ute fra disse utrolig vanskelige dagene. Ønsker deg uansett all lykke til på undersøkelsen! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #104 Del Skrevet 16. mars 2022 Ønsker deg lykke til i morgen, ts! Håper det viser seg at alt er i orden allikevel. Anonymkode: 046e1...109 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #105 Del Skrevet 16. mars 2022 Lykke til i morgen. Hold oss gjerne oppdatert på hva de sier 🤞🏼 Anonymkode: d2f56...4bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 16. mars 2022 #106 Del Skrevet 16. mars 2022 Ønsker deg masse lykke til TS ❤️Krysser alt jeg har for deg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #107 Del Skrevet 16. mars 2022 Sender masse gode tanker ❤️ Lykke til i morgen 🌸 Anonymkode: 9e751...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilie Skrevet 17. mars 2022 #108 Del Skrevet 17. mars 2022 Lykke til i dag! Hold oss oppdaterte ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #109 Del Skrevet 17. mars 2022 Har fulgt tråden din, ikke sagt noe fordi jeg har ingen erfaring eller kunnskap om problemstillingen din, men jeg ville bare ønske deg masse lykke til 🥰 Anonymkode: 30393...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #110 Del Skrevet 17. mars 2022 Lykke til idag! ❤️ Anonymkode: e13b3...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #111 Del Skrevet 17. mars 2022 Tenker på deg idag Anonymkode: 4bd15...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melind1985 Skrevet 17. mars 2022 #112 Del Skrevet 17. mars 2022 Tenker på deg, TS❤ krysser fingre for at alt går bra❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #113 Del Skrevet 17. mars 2022 Tenker på deg jeg og! Håper dette går rette veien for deg❤️ Vi er her en hel gjeng om du trenger å juble eller gråte etterpå💕 Lykke til🥰 Anonymkode: e2dbf...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #114 Del Skrevet 17. mars 2022 Veldig tungt å skrive dette, men spesialistene på Rikshospitalet sa i dag tidlig at avviket på fosteret ikke er forenlig med liv. Det er ingenting å gjøre for å redde eller hjelpe det. Store deler av hjernen og skallen er rett og slett ikke tilstede, er mye væske der istedet. Fikk beskjed om at dette skjer i veldig sjeldne tilfeller, og at om jeg prøver å bli gravid igjen er det bare en mikroskopisk sjanse for at det kan skje igjen. Hun ene sa at jeg kan ta abort så snart som mulig. Alternativet er bare å vente, siden hun mente at fosteret på et eller annet tidspunkt vil gå til grunne, det kan uansett ikke overleve utenfor livmor. Avviket var så alvorlig at hun hadde trodd det ville ha dødd allerede, men at siden det ikke har skjedd kan jeg risikere en sen spontanabort. Så det «beste» valget er å ta abort så snart som mulig. Dette er så utrolig trist. Det var et veldig ønsket barn. 💔 Tusen takk til alle dere som skrev så fine og oppmuntrende, støttende meldinger. Anonymkode: 329e5...f77 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #115 Del Skrevet 17. mars 2022 Så utrolig trist TS! Hadde du med samboeren din? Håper du har noen til å støtte deg nå i denne vanskelige tiden. Jeg håper også du oppdaterer igjen om du blir gravid, ønsker deg alt godt❤️ Anonymkode: e13b3...0e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #116 Del Skrevet 17. mars 2022 Åh💔 Det var jo ikke beskjeden du ønsket å få. Så trist Håper du får tatt praten med mannen din og at det du nå må igjennom går så knirkefritt som mulig. Anonymkode: 4bc82...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #117 Del Skrevet 17. mars 2022 Det var veldig trist ❤️ Vet ikke hva du vil gjøre eller er mest komfortabel med, men ha i bakhodet at dersom du venter til kroppen gjør opp av seg selv, så kan du ende opp med å måtte FØDE et dødt barn. Det kan nok være en stor påkjenning framfor å få tatt abort litt tidligere. Er ikke alle som vet at det er det man må gjøre dersom fosteret dør etter abort-grensen. Anonymkode: 6f9c3...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #118 Del Skrevet 17. mars 2022 Dette var trist å lese. Føler virkelig med deg. Dette er mitt mareritt som gravid. Håper du blir raskt gravid igjen i etterkant og får det etterlengtede barnet ditt❤ Anonymkode: 533e8...f51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 17. mars 2022 #119 Del Skrevet 17. mars 2022 Oj, dette var trist. Det positive oppi det hele er at dere nå har et veldig tydelig svar, og dere har ingen vanskelig avgjørelse å ta. Den er egentlig tatt for dere, og det er ikke mer å gruble på. Sender varme tanker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #120 Del Skrevet 17. mars 2022 Så godt at det er mikroskopiske sjanser for at det kan skje igjen. Jeg håper du raskt blir gravid igjen. Bruk tiden til og sørge litt nå. Veldig trist og vondt. Anonymkode: 67f98...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå