AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Har vært sammen i over 2 år og det siste har vært preget av jevnlig sykdom, prosjekter på jobb osv på hans side. Nå er han syk igjen, og igjen må jeg vente med meg og mitt… Føler meg lite prioritert og at jeg bare eksisterer på sidelinja, imens jeg venter på at det blir min «tur» til å kunne ta opp problemstillinger og si hvordan jeg har det. Samtidig føler jeg meg slem som tenker på meg selv når han er dårlig. Kjenner det sliter på meg. Han er ikke alvorlig syk, og kommer til å bli frisk igjen relativt snart, men vet ikke om det er 2 mnd eller 8mnd feks. Det er mer en skade som gir plager i kroppen. Uansett, alt dette gjør at alle følelsene om å være lite prioritert forsterkes, og jeg vet ikke om jeg kan plage ham med dette før han blir frisk igjen. Samtidig er jeg redd han da vil måtte ta igjen alt det tapte arbeidet og igjen blir superstresset og opptatt. Føler meg litt som en statist i livet hans. Har egne venner, jobb og aktiviteter men det kompenserer ikke for mangelen i kjærlighetsforholdet. Noen råd?❤️ Anonymkode: d1347...ff6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 Hvorfor kan du ikke si hvordan du har det? Skjønte ikke... Anonymkode: 4c720...7c8 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor kan du ikke si hvordan du har det? Skjønte ikke... Anonymkode: 4c720...7c8 Fordi han har så mye å tenke på akkurat nå, og jeg føler meg slem som belemrer ham med dette nå…😔 ts Anonymkode: d1347...ff6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #4 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fordi han har så mye å tenke på akkurat nå, og jeg føler meg slem som belemrer ham med dette nå…😔 ts Anonymkode: d1347...ff6 Altså du som føler det og lager en situasjon ut av ingenting. Anonymkode: 642fe...3c4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #5 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fordi han har så mye å tenke på akkurat nå, og jeg føler meg slem som belemrer ham med dette nå…😔 ts Anonymkode: d1347...ff6 Hva vil du ta opp da? Anonymkode: 4c720...7c8
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #6 Skrevet 14. mars 2022 Tror du bare må ta opp med han hva det er som plager deg. Hvis han avviser deg fordi han er syk/skadet så sier det vel litt om hvor mye han prioriterer deg og forholdet deres. Anonymkode: 05ba7...44d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå