AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Vi ble separert da barnet var 4 mnd. Nå er barnet 9 mnd og avvent amming. Spiser vanlig mat og grøt, så far klarer fint å mate og stelle barnet. Vi tenkte starte forsiktig med overnatting, men jeg er veldig skeptisk. Barnefar sover seg gjennom alt av støy. Vi har bodd såpass lenge sammen at jeg vet hvor godt han sover. Han våknet aldri en eneste natt da barnet var mindre og slet med kolikk. Barnefar sov seg igjennom hver eneste natt selv om jeg til slutt var så sliten at jeg bare lå i senges med barnet. Barnet våkner rett som det er på natten og jeg våkner omtrent før barnet får gitt fra seg en lyd. Vet noen om barnefar kanskje kan sove letter nå som han skal være slene med barnet eller er det dømt til at barnet ikke vil bli hørt på natten? Anonymkode: e5a6d...5a4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 Jeg våkner umiddelbart om mine unger knirker på nettene. Ofte er jeg inne på rommet til barna mine før jeg har registrert at jeg har hørt noe lyd. Men når vi er på besøk hos venner med barn, så hører jeg ikke deres barn på nettene. (Først ved skikkelig galskriking registrerer jeg noe lyd, før jeg snur meg rundt og sover videre). Det kan jo være eksmannen din er lik? At han vil høre barna når det er hans ansvar? Anonymkode: ec1e0...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg våkner umiddelbart om mine unger knirker på nettene. Ofte er jeg inne på rommet til barna mine før jeg har registrert at jeg har hørt noe lyd. Men når vi er på besøk hos venner med barn, så hører jeg ikke deres barn på nettene. (Først ved skikkelig galskriking registrerer jeg noe lyd, før jeg snur meg rundt og sover videre). Det kan jo være eksmannen din er lik? At han vil høre barna når det er hans ansvar? Anonymkode: ec1e0...6a4 Han lå maks 15 cm unna baby som skrek av full hals pga kolikk og han snorket like forsømt. Kan ærlig innrømme at jeg gruer med til dette. De sim har hatt kolikkbarn vet hvor fælt de kan skrike over lang tid og det skremmer meg at han ikke våknet en eneste gang. Trur han hadde sovet seg gjennom riving av hele boligen han bor i. Anonymkode: e5a6d...5a4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #4 Skrevet 14. mars 2022 Hvis han ikke våkner når barnet gråter, kan han ikke ha et så lite barn på overnatting. Da må dere avvente overnatting til barnet sover natten igjennom og selv kan stå opp og oppsøke far dersom det våkner av mareritt e.l. Anonymkode: fbcf9...437 5
Festlig Skrevet 14. mars 2022 #5 Skrevet 14. mars 2022 Jeg hadde ikke sendt barnet mitt til far på overnatting om jeg visste at han ikke ville våkne av barneskrik, og eller en våkent barn. Det er bare 9 mndr gammelt, og deg eg altfor risikabelt 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #6 Skrevet 14. mars 2022 Jeg tror det er gode sjanser for at far våkner, når det bare er han der. Han sover igjennom fordi han vet du tar det. Min mann var akkurat lik. Når jeg avsluttet ammingen overtok han nattevåket. Det var en eller to netter der jeg fysisk måtte sparke han ut av senga, men etter kun kort tid var det blitt omvendt. Han våknet av minste knyst, mens jeg sov igjennom uten å registrere det. Jeg våknet likevel uten problemer de nettene, jeg hadde ansvar. Anonymkode: 8ccd6...c5a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå