AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Del Skrevet 14. mars 2022 Hei! Kan noen klarsynte eller intuitive kortleggere hjelpe meg med å nøste opp i vanskelige følelser fra ungdomsårene? Jeg var så usikker på barne- og ungdomsskolen, noe som har formet meg videre i livet. Jeg lurer på hvordan klassekamerater på ungdomsskolen, jenter og gutter, så på meg den gangen? Hva de tenkte om meg? Var jeg ubetydelig? Så de hvor usikker jeg var? Likte de meg? Jeg har ikke turt å dra på reunion, nettopp fordi jeg følte meg så usikker og liten i den klassen. Jeg tror denne usikkerheten har fulgt meg siden, og vil derfor så gjerne finne ut av dette, og spørre dere som «ser» om de andre så på meg på samme måte som jeg så på meg selv? Med de samme lave tankene som jeg hadde om meg selv? Jeg hadde en sterk forelskelse i en av guttene, og jeg turte aldri snakke til han. Gjemte meg inni skallet mitt når han var i nærheten. Har ikke sett han siden, men tror jeg fortsatt hadde blitt like usikker og skjelven om jeg plutselig møtte på han, nå mange mange år senere. Ikke at jeg har følelser for han nå, selvfølgelig, men at de samme utrygge følelsene dukker opp. Det var også en annen gutt i klassen som jeg virkelig ikke likte, som stadig slengte ut ekle kommentarer for å gjøre meg flau. Det hjalp ikke særlig på selvfølelsen. Noen som ser hvorfor han gjorde dette? Jeg er voksen nå, men sliter fortsatt med lav selvfølelse og usikkerhet. Føler mye av disse følelsene oppstod den gangen. Kjenner på de samme følelsene så snart jeg møter noen klassevenner fra den tiden. Setter enorm stor pris på det hvis noen kan hjelpe med intuisjon eller kortlegg rundt dette, så kanskje jeg kan komme meg videre❤️ Anonymkode: 44f57...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Del Skrevet 14. mars 2022 Uff, det er trist å lese at du har det slik. Har dessverre ingen evner til å hjelpe deg med svar. Håper noen andre kommer på banen ❤️ Anonymkode: 010f9...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Uff, det er trist å lese at du har det slik. Har dessverre ingen evner til å hjelpe deg med svar. Håper noen andre kommer på banen ❤️ Anonymkode: 010f9...f07 Tusen takk for at du brydde deg nok til å skrive noen ord❤️ Jeg håper også at noen klarsynte vil hjelpe🤞 Anonymkode: 44f57...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #4 Del Skrevet 14. mars 2022 Ikke noe synsk her, og tror ikke du skal tro på slikt overnaturlig. Har ett godt tips. Sett en strek, og et skille mellom nåtid og fortid. Fortiden kan du ikke gjøre noe med, og fortiden skal heller ikke sette føringer for nåtiden. Det du kan gjøre noe med er livet ditt i dag. Fokuser heller på det. For tro meg, går man langt nok tilbake i tid, vil alle ha en periode i fortid hvor de følte seg usikre, lav selvtillit, osv. Fordi ingen er født med høy selvtillit og høyt selvbilde, det er noe som først kommer med årene. Så gi litt F i fortiden, og fokuser heller på nåtiden, og den personen du er i dag Anonymkode: 15927...4c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #5 Del Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 14.3.2022 den 22.31): Ikke noe synsk her, og tror ikke du skal tro på slikt overnaturlig. Har ett godt tips. Sett en strek, og et skille mellom nåtid og fortid. Fortiden kan du ikke gjøre noe med, og fortiden skal heller ikke sette føringer for nåtiden. Det du kan gjøre noe med er livet ditt i dag. Fokuser heller på det. For tro meg, går man langt nok tilbake i tid, vil alle ha en periode i fortid hvor de følte seg usikre, lav selvtillit, osv. Fordi ingen er født med høy selvtillit og høyt selvbilde, det er noe som først kommer med årene. Så gi litt F i fortiden, og fokuser heller på nåtiden, og den personen du er i dag Anonymkode: 15927...4c1 Takk for svar😊 Det er gode råd du kommer med. Jeg er egentlig ganske reflektert, også rundt dette temaet, men noen ganger sitter man fast likevel. Derfor var det klarsynte jeg ønsket hjelp fra i denne omgang, noen som kan se litt ang situasjonen jeg var i den gangen. Jeg tror på at det er mulig å være klarsynt, og har også erfart å få god hjelp fra klarsynte tidligere. Mange klarsynte får opp informasjon i bilder eller gjennom følelser som kan bidra til at man ser et større bilde. Så jeg håper fortsatt på at noen av dere klarsynte har lyst å hjelpe litt❤️ Anonymkode: 44f57...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå