AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Del Skrevet 14. mars 2022 Vi sender rundt på invitasjoner om dagene, og det popper opp en del gira meldinger etter hvert som de kommer frem. Folk gratulerer, takker for invitasjon og sier de gleder seg, og vi tolker jo mye av dette som at de skal komme, til tross for at de ikke bruker nøyaktig de ordene. Det er fremdeles mange måneder til bryllupet og svarfristen har vi satt til september. Men disse meldingene kommer jo allerede nå. Hvem skriver dere opp på bekreftet-at-kommer-lista? Holder det med et "hurra, gleder meg!" liksom? Anonymkode: caebb...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norja Skrevet 14. mars 2022 #2 Del Skrevet 14. mars 2022 Da ville jeg svart med et "Tusen takk! Betyr dette at jeg kan få gleden av å sette dere på 'kommer'-listen?" 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Del Skrevet 14. mars 2022 Norja skrev (6 minutter siden): Da ville jeg svart med et "Tusen takk! Betyr dette at jeg kan få gleden av å sette dere på 'kommer'-listen?" Dette 👆 Verre er det ikke. Anonymkode: 952df...c52 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #4 Del Skrevet 14. mars 2022 Vent. Vanlig svarfrist til bryllup er 4-6 uker. Når man takker ja til en invitasjon forplikter man seg til å delta, og det er urimelig å forvente at folk skal forplikte seg til deltakelse hele og halve år før begivenheten. Folk (flest) vet ikke med sikkerhet om det blir mulig eller det kommer jobb eller annet i veien. Anonymkode: b396c...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå