AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Skrevet 13. mars 2022 I min familie er det tradisjon for å hjelpe barna også inn i voksenlivet. Det wr også tradisjon for at barna viser ansvar, og ikke sløser rundt når man egentlig ikke har penger å sløse rundt. Det trengst ikke å sette vilkår. Så har vi min manns familie, for et surr. Om man setter barn til verden, med ustabil partner, og lever på ulike stønader og deltidsstilling og ekstra timer. og må låne penger for å betale for TV pakke, hvorfor har man da i heletatt TV pakke? Om man får økonomisk hjelp for at det ikke skal være trangt, som kan brukes på nødvendige ting, så vel som å komme seg ut en dag. Så ser man prioriteringene, en ny tatovering! Skal man da fortsette å gi, akseptere at folk kan gjøre som de vil, eller bør man knipe gjem? Anonymkode: 941b0...259
Amossa Skrevet 13. mars 2022 #2 Skrevet 13. mars 2022 Det er selvfølgelig ikke greit å gi økonomisk hjelp til barna sine om det går til tatoveringer, nye pupper osv. Far må stoppe giverlysten sin!
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #3 Skrevet 13. mars 2022 Da jeg vokste opp fikk jeg liste over ting som jeg ikke fikk lov til for å få økonomisk hjelp. Kontrakt ble skrevet under da jeg ble tenåring og frem til fylte 25. Da regnet man med at jeg ikke lenger var avhengig økonomisk. Listen var: Røyk eller nikotin Narkotika Tattoveringer Ekstra bonus for gode karakterer eller fullført utdanning. Slike kontrakter fikk flere av vennene mine også. Ingen av oss har prøvd røyk eller narkotika eller har tattoveringer den dagen idag. En slik kontrakt skal videreføres til mine barn. Anonymkode: 45c13...83d
Gjest O.G. Skrevet 14. mars 2022 #4 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): I min familie er det tradisjon for å hjelpe barna også inn i voksenlivet. Det wr også tradisjon for at barna viser ansvar, og ikke sløser rundt når man egentlig ikke har penger å sløse rundt. Det trengst ikke å sette vilkår. Så har vi min manns familie, for et surr. Om man setter barn til verden, med ustabil partner, og lever på ulike stønader og deltidsstilling og ekstra timer. og må låne penger for å betale for TV pakke, hvorfor har man da i heletatt TV pakke? Om man får økonomisk hjelp for at det ikke skal være trangt, som kan brukes på nødvendige ting, så vel som å komme seg ut en dag. Så ser man prioriteringene, en ny tatovering! Skal man da fortsette å gi, akseptere at folk kan gjøre som de vil, eller bør man knipe gjem? Anonymkode: 941b0...259 Man kniper igjen etter og ha gitt en beskjed.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #5 Skrevet 14. mars 2022 Hvorfor Skal du bry deg med det? Hvorfor ikke ka andre få gjøre som de ønsker Anonymkode: 23f9a...fa6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #6 Skrevet 14. mars 2022 Har du gitt økonomisk hjelp til voksne barn i din manns familie? Anonymkode: efe80...1f0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå