AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Del Skrevet 13. mars 2022 Vi holder på å tegne nytt kjøkken og er litt usikker på hvordan fronter vi skal velge. Vi har falt veldig for lamell/ spilefronter ala HTH Nordic spirit men funderer litt på hvordan disse er i forhold til renhold? Er det noen her som har tilsvarende kjøkken? Samler det seg mye fett/smuler/kliss innimellom? Og hvor vanskelig er det da å vaske dette? Knotete å komme til? https://www.hth.no/kjoekken/kjoekkendesign/nordic-spirit/?gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQiAybaRBhDtARIsAIEG3knvqmj29A-KTOIGJGr9gbGF_MjEptuo8NFut7BlDANOTAB6mQ_fFzcaApgjEALw_wcB Anonymkode: 557b7...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 13. mars 2022 #2 Del Skrevet 13. mars 2022 Nydelig kjøkken! Klassisk og tidløst. Kjenner designet igjen fra et dansk kjøkken. Vi har kjøkken i shaker, farge matt sort. Har til og med åpne kjøkkenhyller. Så klart det legger seg støv i kantene, men hva gjør nå det? En sprayflaske med zalo og en klut, så er problemet løst. For meg er problemstilling ofte - praktisk eller hyggelig m/litt jobb. Jeg velger det siste Skal man alltid tenke hva som er praktisk tror jeg det ville bli grusomt tomt i de fleste hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Del Skrevet 14. mars 2022 Amossa skrev (15 timer siden): Nydelig kjøkken! Klassisk og tidløst. Kjenner designet igjen fra et dansk kjøkken. Vi har kjøkken i shaker, farge matt sort. Har til og med åpne kjøkkenhyller. Så klart det legger seg støv i kantene, men hva gjør nå det? En sprayflaske med zalo og en klut, så er problemet løst. For meg er problemstilling ofte - praktisk eller hyggelig m/litt jobb. Jeg velger det siste Skal man alltid tenke hva som er praktisk tror jeg det ville bli grusomt tomt i de fleste hjem. Så sant så sant, helt enig med deg😊 Noen andre som har erfaringer? Anonymkode: 557b7...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #4 Del Skrevet 14. mars 2022 Fint kjøkken men hadde ikke giddet det ekstra renholdet med horisontale spiler på et kjøkken. Hver eneste jævla spile må jo tørkes over jevnlig. Stekefett og matsøl. Anonymkode: 03a69...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #5 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fint kjøkken men hadde ikke giddet det ekstra renholdet med horisontale spiler på et kjøkken. Hver eneste jævla spile må jo tørkes over jevnlig. Stekefett og matsøl. Anonymkode: 03a69...cd0 Dette er argumentene til mannen også 😅 var derfor jeg ville høre fra noen som har slikt kjøkken for å høre om det er så ille som han ser for seg 😅 Anonymkode: 557b7...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #6 Del Skrevet 15. mars 2022 Kjenner et vennepar som har nordic spirit fra hth og er strålende fornøyd. De har hatt det i ca to år og opplever ikke så mye ekstra renhold. De har også matte glatte fronter på høyskap, de trenger mer renhold siden fingermerker synes så godt på de. Anonymkode: c8d41...3b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå