Linn2006 Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har hørt en fantastisk fin melodi på piano som skal være komponert av Mozart. Er det noen som kjenner til en vakker rolig melodi av Mozart som kan være den jeg leter etter? Jeg har lett og lett på nettet og i platebutikker, men det er vanskelig når det eneste utgangspunktet jeg har er "Mozart" "rolig" og "piano".
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #2 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg ELSKER Mozart! Jeg tipper Piano Concerto No.21
Linn2006 Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2005 Tusen takk, jeg skal sjekke ut den! Etter å ha lett mer på nettet viser det seg at sangen jeg lette etter er Canon in D av Pachelbel. Så feil kan man ta Den er nydelig på piano. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe denne?! Har lyst til å se om noen vil spille den på piano i kirken
Gjest Olava Skrevet 30. oktober 2005 #4 Skrevet 30. oktober 2005 Kanskje du skal sjekke om den som skal spille den allerede har noten? Den er ganske vanlig, så det er godt mulig. Sender deg en PM med tips om hvor du kan henvende deg.
Caramba Skrevet 1. november 2005 #5 Skrevet 1. november 2005 Tusen takk, jeg skal sjekke ut den! Etter å ha lett mer på nettet viser det seg at sangen jeg lette etter er Canon in D av Pachelbel. Så feil kan man ta Den er nydelig på piano. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe denne?! Har lyst til å se om noen vil spille den på piano i kirken ← Du kan bestille noter fra Musikkforlaget.
Ciliemor Skrevet 1. november 2005 #6 Skrevet 1. november 2005 http://www.music-scores.com/instrument/com...&name=Pachelbel På denne siden kan du laste ned en enkel versjon av den gratis, eller du kan betale for en mer avansert versjon. Du kan høre begge først ved å gå inn på play. Og hvis dette ikke er den sangen du leter etter kan du gå inn på Composer, og lete på andre komponister. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå