Gå til innhold

Electrolux vaskemaskin skyller dårlig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt en ny Electrolux vaskemaskin, men jeg synes det virker som det er så mye vaskemiddel igjen i klærne selv om jeg har på ekstra skylling. Er det flere med nye maskiner som opplever det?

Anonymkode: aa71f...a7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke temperaturer vasker du på? Bruker du kanskje vel mye vaskemiddel? Det har også betydning om du stapper maskinen for full.

Om vaskemaskinen ikke fungerer som den burde, kan du ta kontakt med butikken.

Anonymkode: 89a45...36f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en ett år gammel vaskemaskin fra Electrolux, og jeg opplever ikke det samme.

Av og til kan jeg oppleve at det er litt "restskum" i maskinen etter siste sentrifugering, spesielt når jeg vasker store og tunge ting, men ut i fra hva jeg har sett er det ikke såpeskum, men "luftbobleskum".

Men hvis du bruker for mye vaskemiddel, eller ikke har renset maskinen din regelmessig slik at det ligger igjen såperester i bummibelgen eller i systemet, kan det være grunnen til at du opplever at den ikke skyller ordentlig.

Eller det kan være noe galt med maskinen!  :)

Anonymkode: 1e1ba...992

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har en ett år gammel vaskemaskin fra Electrolux, og jeg opplever ikke det samme.

Av og til kan jeg oppleve at det er litt "restskum" i maskinen etter siste sentrifugering, spesielt når jeg vasker store og tunge ting, men ut i fra hva jeg har sett er det ikke såpeskum, men "luftbobleskum".

Men hvis du bruker for mye vaskemiddel, eller ikke har renset maskinen din regelmessig slik at det ligger igjen såperester i bummibelgen eller i systemet, kan det være grunnen til at du opplever at den ikke skyller ordentlig.

Tusen takk! Jeg har ikke brukt mye vaskemiddel, men jeg vasker ganske lite om gangen så kanskje det har noe å si. Satser på alt er som det skal da😊 er du fornøyd med maskinen din? Hvilken modell har du?

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2022 den 9.06):

Hvilken maskin kjøpte du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...