Gå til innhold

Mamma skal kjøpe skinn jakke til pappa i brunt eller sort ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mamma skal kjøpe pappa skinn jakke av god kvalitet.. han blir 60 år. Er han for gammel ?

Han var veldig glad i skinnjakker i både brunt og sort når han var yngre men siden han ble litt tykkere rundt mage og lår virker det som det ikke er like viktig å style seg opp litt om dere skjønner 😆 han er veldig ung for alder og til sinns , bruker ikke briller men digger solbriller.  helt kort klipt og mellomblondt hår + litt skjegg har han ofte 😅 han er ikke helt grå håret så han er ikke en silver fox for å si det sånn. Liker du personlig brunt eller sort ? Jeg liker begge deler men vi kan ikke kjøpe 2 farger atm.

Han liker å bruke ‘’rocka’’ smykker, ringer og har åsså en ring i øret. Egentlig vil jeg si at jeg mistenker han er litt i Biker kategorien ? Bare ikke sånn harley Davidson for alle penga om dere skjønner 😎 han har ikke hatt bike på 13  år. 

syntes dere han er for gammel nå ? Hva bør han ha under skinnjakken om sommer og høst ,.. Hvit skjorte om vår/sommer og merinoull overdel eller noe sånnt om høst ? Kanskje bruke frakken han har til forandring når han skal se litt mer ‘’moden’’ / ‘’voksen’’ ut? Er btw veldig dårlig på mote ord osv 😅

Er boots noe en mann kan satse på hvis han er vågal ? Blir det kanskje litt for mye til dette? skotøy virker så vanskelig til skinn jakke. Han liker ikke så godt pynte sko som er veldig spisse/lange framme , med mindre han har dress på seg. siden han ikke har lange slanke ben så vil vel isåfall korte boots være finest kontra sånne som går helt til knærne nesten 😂 han vil vel bare virke enda kortere. 

meg og mamma har så lyst å ordne med en skikkelig kles pakke til dagen hans siden han hater butikker og har fått litt dårlig stil med årene…eller mer mistet sin identitet om dere skjønner.. han er litt kort i bena og har veldig komplekser for det …alikevel tenker vi at det er bedre og gjøre det beste ut av det man har .

Det er ikke sånnt at man vil prøve å gjøre han yngre ! Heller bare sprite opp kles skapet litt 😃 beklager langt innlegg men er dårlig på mote-  mildt sakt 😆

Anonymkode: 4b78c...f72

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han hadde passet en brun skinnjakke! Det er litt mer casual, og jeg synes det passer eldre menn bedre enn sort, som noen ganger kan virke litt for "tøft". Tenker også det passer de fleste sko, fra joggesko til korte boots. 

Anonymkode: 055e7...bc4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes brunt er finest på de aller fleste. Ellers tenker jeg at man aldri blir for gammel til å gå med en brun skinnjakke som sitter pent. 

AnonymBruker
Skrevet

Svart!!!!!!!!!

Anonymkode: 6ffdb...03e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...