AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Skrevet 13. mars 2022 Altså en koffert som ikke har blitt pakket ut etter sommerferien i fjor, så den har en del brukte klær i seg som ikke har sett dagens lys siden jeg pakket de ned da vi dro hjem fra sommerferie. Vi flyttet inn i ny leilighet nesten med en gang vi kom hjem, så den kofferten står på et rom i huset til moren min og har blitt helt glemt vekk, helt til jeg kom på den nå 😩 Tror dere det blir ekkelt å åpne den? Er det noe håp for å redde klærne om jeg vasker og lufter de? Og hva med kofferten? Tror ikke det skal være noe fuktig der, det ville jeg ikke pakket ned sånn. Anonymkode: a9ff4...711
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #2 Skrevet 13. mars 2022 Går nok helt fint vask tøyet og det ordner seg såfremt det ikke har mugnet pga fuktighet. Anonymkode: 2ebd1...ef1 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #3 Skrevet 13. mars 2022 Hvordan i all verden har du klart å glemme den? Du må jo ha alt for mye klær. Så lenge det ikke var våte klær eller mat i kofferten, går det nok greit. Ville kanskje kastet trusene og muligens sokkene. Anonymkode: e5ec7...7fd 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #4 Skrevet 13. mars 2022 Er det så krise, da? Jeg pakker bort masse sommerklær hvert år etter sommerferien, som blir liggende urørt til neste sommerferie. Riktignok ikke skittentøy, men det lukter likevel litt bruktbutikk av dem når de har ligget i boden nesten et år. Brukte klær har det med å ende opp med å lukte brukte klær uansett om de ble vasket før de ble pakket ned, så jeg vasker alt om igjen når jeg henter sommergarderoben og pakker ned vinterklærne. Snart er det den magiske tiden på året igjen, hvor jeg finner frem klærne og tenker hva faen var det for noen stygge klær jeg gikk med i fjor, og hvorfor har alt krympet når jeg veier akkurat det samme. Anonymkode: 8cce9...699 10
lillevill Skrevet 13. mars 2022 #5 Skrevet 13. mars 2022 Kansje du vil kjenne duften av svett sommerferie i den kofferten? 🙌 du må jo skjekke. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #6 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvordan i all verden har du klart å glemme den? Du må jo ha alt for mye klær. Så lenge det ikke var våte klær eller mat i kofferten, går det nok greit. Ville kanskje kastet trusene og muligens sokkene. Anonymkode: e5ec7...7fd Vel... det var sommerklær? Bruker ikke sommerkjoler på vinteren vettu. Anonymkode: a9ff4...711 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #7 Skrevet 13. mars 2022 Som kone til en mann som suger på å pakke ut bagasjen sin......: Ingen fare, det går helt fint med klærne dine. Anonymkode: 9ad69...131 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #8 Skrevet 13. mars 2022 Huh? Hvorfor skulle det vært et problem? Anonymkode: e6fba...3f3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #9 Skrevet 13. mars 2022 Kan jo bli nice om du pakket ned noe mango eller annet snadder for å ta med hjem 😄 (tørre klær går sikkert fint, men tørk dem gjerne ute etter vask) Anonymkode: 3c053...c32
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #10 Skrevet 13. mars 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Som kone til en mann som suger på å pakke ut bagasjen sin......: Ingen fare, det går helt fint med klærne dine. Anonymkode: 9ad69...131 Stiller meg bak denne. Anonymkode: 0dd27...fc6 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #12 Skrevet 14. mars 2022 Null problem..Jeg hadde en koffert stående etter sommerferie i to år..gikk helt fint..Det går bra sålenge set ikke er noe fuktig inni der.😊 Anonymkode: 0413a...d83
Minya Skrevet 14. mars 2022 #13 Skrevet 14. mars 2022 Så lenge ingenting var fuktig når det ble lagt i kofferten, vil det sannsynligvis bare lukte litt koffert og skittentøysdunk av dem, hvis det var brukte klær. Vask dem på vanlig måte og heng kofferten åpen til lufting på verandaen (hvis du har en)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå