Gå til innhold

Hjelp! Har en koffert som har stått siden i sommer 🤢

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså en koffert som ikke har blitt pakket ut etter sommerferien i fjor, så den har en del brukte klær i seg som ikke har sett dagens lys siden jeg pakket de ned da vi dro hjem fra sommerferie. Vi flyttet inn i ny leilighet nesten med en gang vi kom hjem, så den kofferten står på et rom i huset til moren min og har blitt helt glemt vekk, helt til jeg kom på den nå 😩 Tror dere det blir ekkelt å åpne den? Er det noe håp for å redde klærne om jeg vasker og lufter de? Og hva med kofferten? Tror ikke det skal være noe fuktig der, det ville jeg ikke pakket ned sånn.

Anonymkode: a9ff4...711

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går nok helt fint :) vask tøyet og det ordner seg såfremt det ikke har mugnet pga fuktighet.

Anonymkode: 2ebd1...ef1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i all verden har du klart å glemme den? Du må jo ha alt for mye klær.

Så lenge det ikke var våte klær eller mat i kofferten, går det nok greit. Ville kanskje kastet trusene og muligens sokkene.

Anonymkode: e5ec7...7fd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er det så krise, da? 

Jeg pakker bort masse sommerklær hvert år etter sommerferien, som blir liggende urørt til neste sommerferie.

Riktignok ikke skittentøy, men det lukter likevel litt bruktbutikk av dem når de har ligget i boden nesten et år. Brukte klær har det med å ende opp med å lukte brukte klær uansett om de ble vasket før de ble pakket ned, så jeg vasker alt om igjen når jeg henter sommergarderoben og pakker ned vinterklærne.

Snart er det den magiske tiden på året igjen, hvor jeg finner frem klærne og tenker hva faen var det for noen stygge klær jeg gikk med i fjor, og hvorfor har alt krympet når jeg veier akkurat det samme.

Anonymkode: 8cce9...699

• Liker 10
Skrevet

Kansje du vil kjenne duften av svett sommerferie i den kofferten? 🙌 du må jo skjekke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvordan i all verden har du klart å glemme den? Du må jo ha alt for mye klær.

Så lenge det ikke var våte klær eller mat i kofferten, går det nok greit. Ville kanskje kastet trusene og muligens sokkene.

Anonymkode: e5ec7...7fd

Vel... det var sommerklær? Bruker ikke sommerkjoler på vinteren vettu.

Anonymkode: a9ff4...711

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som kone til en mann som suger på å pakke ut bagasjen sin......: Ingen fare, det går helt fint med klærne dine.

Anonymkode: 9ad69...131

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Huh? Hvorfor skulle det vært et problem?

Anonymkode: e6fba...3f3

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo bli nice om du pakket ned noe mango eller annet snadder for å ta med hjem 😄 (tørre klær går sikkert fint, men tørk dem gjerne ute etter vask)

Anonymkode: 3c053...c32

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Som kone til en mann som suger på å pakke ut bagasjen sin......: Ingen fare, det går helt fint med klærne dine.

Anonymkode: 9ad69...131

Stiller meg bak denne. :ler:

Anonymkode: 0dd27...fc6

• Liker 2
Skrevet

Det går nok helt fint med klærne❤️

AnonymBruker
Skrevet

Null problem..Jeg hadde en koffert stående etter sommerferie i to år..gikk helt fint..Det går bra sålenge set ikke er noe fuktig inni der.😊

Anonymkode: 0413a...d83

Skrevet

Så lenge ingenting var fuktig når det ble lagt i kofferten, vil det sannsynligvis bare lukte litt koffert og skittentøysdunk av dem, hvis det var brukte klær.
Vask dem på vanlig måte og heng kofferten åpen til lufting på verandaen (hvis du har en)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...