Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og har en nabo som er mann. I starten kom vi godt overens som naboer, drakk kaffe, hilste og delte utstyr. Så en dag gjorde naboen et større, søkbart inngrep på tomten sin, uten å søke om det, som i tillegg gikk over på min tomt og ødela deler av hagen som jeg har et pågående prosjekt på. Jeg er (dessverre) av den lettpåtennelige sorten som kan bli ordentlig sint, og det fikk jo naboen selvsagt erfare. Jeg er aldri langsint og dagen etter hadde vi en rolig samtale der vi kom til enighet om hvordan det skulle være osv. Jeg beklaget også mitt temperament og forklarte at det var fordi jeg fikk sjokk. Det ser dritstygt ut hos oss nå som følge av inngrepet, men jeg har valgt å svelge den kamelen å gå videre for å redde naboskapet. Jeg trodde saken var over etter dette, men naboen er tydeligvis mer av den treg- og langsinte typen som ikke kommer over ting. Det er 1 år siden dette skjedde og nå hilser han ikke lenger på meg mer og overser meg blankt. Jeg har tydeligvis blitt "hu sure kjerringa i nabohuset" og det stemplet tror jeg må være en kvinnes vanskeligste merkelapp å bli kvitt, hvis det i det hele tatt er mulig. 

Hvordan skal jeg fikse dette? Er det noe håp? 

Menn på kvinneguiden - help! 

Anonymkode: 77c8c...9c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må det fikses da? Er denne naboen veldig viktig for deg, eller kan dere ikke bare overse hverandre?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi blaffen og hils på en annen nabo. 

Anonymkode: ee087...6da

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Er det så nøye da? Man MÅ ikke bli likt av alle. 

AnonymBruker
Skrevet

Gi blaffen rett og slett! 

Anonymkode: a999f...654

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må han like deg?

Anonymkode: 9fc23...30f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å snakk engelsk, kanskje det det hjelper. 

Anonymkode: a7a93...2f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi blaffen og gå videre!

Anonymkode: 14787...f8a

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg helt på bærtur fordi jeg vil komme overens med naboen? Da er det kanskje ikke så rart at nordmenn anses som en kald gjeng. Ts. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Slutt å snakk engelsk, kanskje det det hjelper. 

Ok - men måtte le litt nå fordi naboen snakker ikke norsk ☝️😂

Skrevet

Man må jo ikke nødvendigvis har ett godt forhold til naboen.  Skjønner jo at det er hyggelig å kunne si hei og smile til hverandre. Men jeg tror du får la det gå, kanskje en dag er naboen tilbake til det gamle seg igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ok - men måtte le litt nå fordi naboen snakker ikke norsk ☝️😂

Da hadde jeg gitt totalt F og tenkt jævla utlending😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke alle naboene som liker meg heller, men jeg ofrer ikke en eneste kalori på det😊

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du kan gjøre annet enn å heve deg over det, smil, hils og gå videre. Får du kommentarer fra andre naboer på at du er surkjærringa eller hva som bekymret deg, så er det bare å si det som det er, du ble forbanna for han ødela på di tomt men du ba om unnskyldning. Dette er ikke noe å bekymre seg over. 

Anonymkode: c6430...1a9

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...