Gjest Acer Skrevet 13. mars 2022 #1 Skrevet 13. mars 2022 Menn tenner sexuelt lettere på utseende en kvinner, men også menn tenner på kjemi og følelser. Kvinner hevder at de tenner sexuelt mer kjemien og følelser, og mindre grad utseende, men her kommer det nok mye an på øyet som ser hos kvinner. Mange par opplever at nok at det er "status" og ha en pen, attraktiv partner ved sin side i mange samanhenger. Mange par opplever " forfallet" av partneren utseende messig, og følelsesmessig med den følge at de glir ifra hverandre også sexuelt. Menn får "Airbag" (kulmage), og skjegget gror som følge av endret livstil. Mange kvinner opplever å få endret utseende / figur etter fødsler eller de blir overvektig i mangel på fysisk aktiviteter, røyking etc. Hva forbinder kvinner m/ sexuelt attraktive menn både følelsesmessig / utseendemessig ? Gjir dere hverandre komplimenter i forhold til utseende, klesstil , livstil, overfor hverandre ? Hvem tar oftest iniativet til sex. ?
NiceOrNothing Skrevet 13. mars 2022 #2 Skrevet 13. mars 2022 Skybe skrev (2 minutter siden): Menn tenner sexuelt lettere på utseende en kvinner, men også menn tenner på kjemi og følelser. Kvinner hevder at de tenner sexuelt mer kjemien og følelser, og mindre grad utseende, men her kommer det nok mye an på øyet som ser hos kvinner. Mange par opplever at nok at det er "status" og ha en pen, attraktiv partner ved sin side i mange samanhenger. Mange par opplever " forfallet" av partneren utseende messig, og følelsesmessig med den følge at de glir ifra hverandre også sexuelt. Menn får "Airbag" (kulmage), og skjegget gror som følge av endret livstil. Mange kvinner opplever å få endret utseende / figur etter fødsler eller de blir overvektig i mangel på fysisk aktiviteter, røyking etc. Hva forbinder kvinner m/ sexuelt attraktive menn både følelsesmessig / utseendemessig ? Gjir dere hverandre komplimenter i forhold til utseende, klesstil , livstil, overfor hverandre ? Hvem tar oftest iniativet til sex. ? Voldsomt med spørsmål . Tenker alle tenner på litt ulike ting . Men en selvsikker , hardtarbeidende , handy , passe godt trent mann, med glimt i øyet og et fast håndtrykk er en innertier for meg . 1
Gjest Gurimalla1234 Skrevet 13. mars 2022 #3 Skrevet 13. mars 2022 Grom personlighet er innertier, er ikke opptatt av utseende. Men er skikkelig pluss om han har litt bustette hår og 3 dagers skjegg😇 har tilgode å møte et slikt kinderegg av en mann🤣
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #4 Skrevet 13. mars 2022 At han er utadvendt og frampå. Litt dominant og litt arrogant personlighet. Glimt i øyet og gjerne stor og sterk 😉 Anonymkode: a179f...0a6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5 Skrevet 13. mars 2022 Personlighet er jo det viktigste, men man blir først nysgjerrig på et utseende som man blir tiltrukket av. Er personen helt dust, så hjelper jo ikke et utseende. Jeg tiltrekkes av menn som er høye. Skuldre og armer som er trente. Skuldre som går veldig på skrått ned synes jeg ikke er fint. Hverken på kvinner eller menn. Det er jo ikke det samme som at jeg ikke synes at en person er hyggelig osv. Liker heller ikke stor mage eller hofter på menn, igjen så har det ingen betydning for hvordan jeg opplever en personlighet. Anonymkode: e724f...3d7 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #6 Skrevet 13. mars 2022 Mannestemmer kan også være veldig attraktive 😍 Anonymkode: 94c40...2c5 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #7 Skrevet 13. mars 2022 kvinner liker også noe av det estetiske/utseende. Det er fint med mannlig form, lett muskler. For eksempel synes jeg det er fint med overarm/mot skulderen. Så er torsoen fin. Godt å forestille seg mannlige hender (ikke nødvendigvis for store hender) som kan holde på hoftene/midjene våres. Øynene er viktige, og selve blikket. Det er godt med følelsen av en mann som så er det litt med holdningen, de er mystiske, og komfortable selvsikre Anonymkode: 4d085...5a4 1
bullehurk Skrevet 13. mars 2022 #8 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): At han er utadvendt og frampå. Litt dominant og litt arrogant personlighet. Glimt i øyet og gjerne stor og sterk 😉 Anonymkode: a179f...0a6 Dette + bredskuldret med smale hofter. Ung og viril, rå og mandig. Blir jævla tent hvis han kan flørte med blikket 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #9 Skrevet 13. mars 2022 Kroppen hans kunne ikke brydd meg mindre innen rimelighetens grenser. Ikke veldig overvektig eller veldig undervektig, men alt midt i mellom. Skuldre, midjer, armer og muskler er helt irrelevant for min evt seksuelle tiltrekning. Har han masse tatoveringer i tillegg, så er det skikkelig turn off. Øyne, blikk, humor, holdning og intelligens gjør at det kiler nedentil😅. Anonymkode: 61640...dce 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #10 Skrevet 14. mars 2022 Alltid vært svak for høye, mørkhårede menn. Men personlighet og kjemi trumfer alt. Heldigvis fant jeg en med både personlighet og utseende☺️ Og jeg tror egentlig de fleste menn blir kjekke i partnerens øyne så lenge kjemien er der. Anonymkode: c4a3d...a31
Gjest Acer Skrevet 14. mars 2022 #11 Skrevet 14. mars 2022 NiceOrNothing skrev (10 timer siden): Voldsomt med spørsmål . Tenker alle tenner på litt ulike ting . Men en selvsikker , hardtarbeidende , handy , passe godt trent mann, med glimt i øyet og et fast håndtrykk er en innertier for meg . Ja, det kommer nok mye an på øyet som ser. Attraktiv mann sett m/ dine øyne: Selvsikker, hardtarbeidende, hendy, og veltrent. Dette er vel kvalifikasjoner som dei aller fleste menn sitter inne med. ?
NiceOrNothing Skrevet 14. mars 2022 #12 Skrevet 14. mars 2022 Skybe skrev (10 minutter siden): Ja, det kommer nok mye an på øyet som ser. Attraktiv mann sett m/ dine øyne: Selvsikker, hardtarbeidende, hendy, og veltrent. Dette er vel kvalifikasjoner som dei aller fleste menn sitter inne med. ? Tja. Sett litt forskjellig . Men dette er vertfall egenskaper som scorer høyt hos meg . Å det var mitt svar på spørsmålet . 1
Gjest Acer Skrevet 14. mars 2022 #13 Skrevet 14. mars 2022 NiceOrNothing skrev (9 minutter siden): Tja. Sett litt forskjellig . Men dette er vertfall egenskaper som scorer høyt hos meg . Å det var mitt svar på spørsmålet . Hardtarbeidende ,og handy ! Er dette egenskaper du sitter inne med selv- (kjemien), og for å utfylle hverandre. ?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #14 Skrevet 14. mars 2022 Handy, ‘selvsikker, men ydmyk’, hjelpsom, åpen. Fin stemme, normal kropp og uttrykksfulle øyne. Anonymkode: 1623d...a3b 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #15 Skrevet 14. mars 2022 En kraftig kropp med litt kjøtt på er det flotteste i mine øyne. Dvs lettere overvektig. Ellers betyr et godt og varmt smil veldig mye og et flørtende blikk. Men ingen vulgære fakter og kjekkaseri, det er avtennende. Jeg tenner på menn som virker trygge og rolige, med varme og dyp stemme, som har en god armkrok og som virker seksuelle uten å ha en selvgod player-vibe. En arrogant mann som er høy på seg selv er no go. Det samme gjelder en shabby fyr med bustete skjegg, hettegenser og mutt oppsyn. Anonymkode: 83163...db0
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #16 Skrevet 14. mars 2022 Visuelt sett - en mann jeg ser holder seg i form uten at det er for mye av det. Et ansikt som har utstråling. Personlighetsmessig sett eller "kjemi"messig. Det viktigste er at han ikke er unnvikende, men ser meg direkte i øynene, gjerne at jeg ser at han følger meg litt med øynene, at han har god holdning og virker selvsikker, oppmerksom og ikke slår dårlige vitser. Og han må ikke ha tenåringsnykker. Gjerne streng og selvdisiplinert, som meg selv. God humor er ikke så viktig for meg, bare at han ikke har dårlig humor. Visuelt og personlighetsmessig i forhold: Jeg ble ganske irritert etter hvert på min eks da jeg forstod at han ikke lenger gjorde noe for meg for å ta vare på seg selv. Ingen trening, ingen vilje til å endre kosthold. Det ble avtennende etter hvert. Jeg var nesten alltid den som tok initiativ til sex, men sluttet med det etter hvert, rett og slett på grunn av hans manglende initiativ (og at han ikke tok vare på seg selv) og at initiativet ble for forutsigbart fra hans side - krype under dyna, ta litt på hverandre, sex. Vi ga hverandre komplimenter for utseende, ja. Anonymkode: a57e9...df8
sicario Skrevet 14. mars 2022 #17 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg ble ganske irritert etter hvert på min eks da jeg forstod at han ikke lenger gjorde noe for meg for å ta vare på seg selv. Anonymkode: a57e9...df8 Denne skjønte jeg ikke. Ikke gjorde noe for deg, ved å ikke ta vare på seg selv?
Gjest Acer Skrevet 14. mars 2022 #18 Skrevet 14. mars 2022 (endret) sicario skrev (5 timer siden): Denne skjønte jeg ikke. Ikke gjorde noe for deg, ved å ikke ta vare på seg selv? Dama er selvsagt intrs.at partneren skal ta bedre vare på seg selv også for hennes del, og en holdning mange partnere sitter inne med, og føler. Sjansen for at partneren dør mange år før en selv på grunn av endret livstil er slett ikkje noen hyggeleg tanke. Daglig ser, og møter eg par som er ute å går tur saman "hånd i hånd" og synes det er en vakker forestilling som vitner om at de har noen felles intrs. Endret 14. mars 2022 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #19 Skrevet 14. mars 2022 Svak for høye og slanke menn, og synes i grunnen ikke muskler er så viktig. Men er en hund etter vakre symmetriske og gjerne litt smale ansikter. Og litt store blå-grå-grønne øyne, og så lange fine øyevipper. Nydelig. God smak i klær er viktig, enkelt og i gode materialer Anonymkode: cf8bc...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #20 Skrevet 14. mars 2022 De som skriver korrekt norsk. Anonymkode: 0c7d3...147 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå