Gjest Aurélie Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Jeg har vært ganske sløv den siste tida mht. å avslutte Windows hver gang jeg skal slå av pc`n. Typisk trykker jeg bare på "av"-knappen. Har alltid fått høre at dette er fy-fy, at det kan skade maskinen, og det ble nå også konsekvensene. Kommer ikke inn på brukerkontoen jeg vansligvis benytter meg av, hvor jeg har lagret alle dokumentene mine, for ikke å snakke om all musikken min. Greit nok, shit happens, så jeg snekret sammen en ny brukerprofil og har begynt å laste ned favorittmusikken på nytt igjen. Problemet er at det ser ut til at filene på brukerkontoen som er skadet, fortsatt ligger og tar opp plass på maskina. Bare musikken tar opp over 10 GB alene. Er det mulig å få slettet disse filene på noe som helst vis, eller vil de bare bli liggende et eller annet mystisk sted på harddisken som en evig "reminder" om at jeg aldri må ha hastverk når jeg skal slå av maskina..? Når jeg søker etter filene kommer de selvsagt ikke opp..men jeg "vet" at de er der et sted.. Endret 30. oktober 2005 av Aurélie
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #2 Skrevet 30. oktober 2005 Filene ligger sannsynligvis i en eller annen katalog under "C:\Documents and Settings\<brukernavn>". Grunnen til at du ikke finner dem ved å søke, kan være at din nåværende brukerkonto ikke har rettigheter til å lese disse filene og katalogene. Prøv å bla deg inn manuelt med Utforsker. Hvis du får melding om at du ikke har rettigheter til mappen, kan du simpelthen gi deg selv rettigheter (såfremt kontoen du bruker, har administrative rettigheter).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå