Bergensjente92 Skrevet 13. mars 2022 #1 Skrevet 13. mars 2022 Hei! i 2 år prøvde jeg og min samboer å bli gravide...vi ble gravide men mistet dessverre i uke 11. Nå er det 1 år siden og vi er fortsatt ikke blitt gravide - vi har derfor fått min lege til å henvise oss videre så vi får hjelp. Er det noen som vet hvor lang tid det tar før man får svar? Legen sa vi burde høre noe ila en uke men nå er det gått lenger enn som så. :)
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #2 Skrevet 17. mars 2022 Fikk samme beskjed fra legen, og i tillegg sa at vi kan ringe selv dersom vi ikke har hørt på 3 uker. Lykke til Anonymkode: 2a171...9a8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 Vi fikk også beskjed om at vi ville høre noe fra lokalsykehuset innen et par uker etter at fastlege henviste dit. Hørte ikke noe før nærmere 3 uker, og anslått ventetid til time var da 6mnd frem i tid. Maste mye på de og kom inn etter 3 mnd. Deretter et par mnd utredning (blodprøver i syklus), før vi ble henvist videre til Riksen for IVF. Ventetid der var 2 mnd før første konsultasjon, og deretter 4 mnd før oppstart. Så totalt sett fra henvisning til Jeg ble gravid så tok det et år.... så man får bare starte prosessen... Om du er ferdig utredet og henvises rett til oppstart IVF ved et av de sykehusene som gjør dette så går det vel noe fortere. Der kan du finne ventetider på helsenorge for de ulike sykehusene: Velg behandlingssted - tjenester.helsenorge.no Anonymkode: f1511...000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå