AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #21 Skrevet 15. mars 2022 On 3/13/2022 at 8:43 PM, AnonymBruker said: Da jeg var i den alderen så jeg etter en mann som ønsket å forplikte seg og etablere seg. Han måtte også være familieorientert. Deretter måtte han kunne forsørge seg selv og være en grei og godhjertet kar. Så måtte han også ha et utseende som tiltalte meg. Kvinner i den alderen ser ofte etter far til sine barn og en livspartner. Anonymkode: 6ab7f...ecb Alle de tingene du lister opp gjelder kun for menn som er forhåndskvalifisert med godt nok utseende. En familieorientert type går ikke videre i utvelgelsen om han ikke i utgangspunktet tilfredstiller fysiske krav. Anonymkode: 30ea0...974
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #22 Skrevet 15. mars 2022 Viktigst: Kjemi og noen like interesser som man kan dyrke som team, og selvfølgelig, at han har fin å se på, noe som i stor grad er ganske subjektivt, regner jeg med. At han ikke har dårlig humor. Anonymkode: 61e47...4a6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #23 Skrevet 15. mars 2022 Jeg kan ikke se for meg at de ser etter noe annet enn det vi menn ser etter i en dame på den alderen. Kjemi, humor, god økonomisk sans (selveier av leilighet eller noe lignende, ikke betalingsanmerkninger, etc), utdannet eller i utdannelse, fast og trygg (høy eller over gjennomsnittlig høy) inntekt, i god form, etc. Anonymkode: 38721...77f
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #24 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 13.3.2022 den 21.54): Til dere kvinner som skriver at utseende ikke betyr så masse, mitt spørsmål er da. Dere som mener dette, anses dere for å være mindre attraktive selv og derfor har "gitt opp" dette med utseende som krav på en partner? Anonymkode: 2d1f4...701 Jeg er veldig uattraktiv. Det med at jeg ikke vektlegger utseende til partner handler ikke om at jeg har "gitt opp", det handler mer om at jeg har innsett at det ikke er så viktig hvordan han ser ut. Dessuten er det jo slik at mennesker du blir glad i, ofte blir vakre, selv om du i utgangspunktet kanskje ikke tenkte om de at de er pene/kjekke/vakre. Jeg liker å se det positive hos andre, og når jeg ser på menn så ser jeg det jeg liker fremfor det jeg ikke liker. Anonymkode: 83e41...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #25 Skrevet 15. mars 2022 Viktig med sosial og emosjonell intelligens. At han greier å sette ord på følelsene sine ig uttrykke seg klart. Nå er jeg sikkert farget av min emosjonelt avstumpede eks, men jeg er så lei av menn som ikke kan uttrykke andre følelser enn sinne. Anonymkode: d7d56...0fc 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #26 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 13.3.2022 den 21.54): Til dere kvinner som skriver at utseende ikke betyr så masse, mitt spørsmål er da. Dere som mener dette, anses dere for å være mindre attraktive selv og derfor har "gitt opp" dette med utseende som krav på en partner? Anonymkode: 2d1f4...701 Det er da ganske opplyst og vedtatt at menn er mer opptatt av utseende enn kvinner. De mennene som kan velge og vrake går for utseende, kvinner går for andre kvaliteter. Anonymkode: d7d56...0fc 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #27 Skrevet 15. mars 2022 Kvinne 27 her. Han bør ha stor kuk. Anonymkode: 3fa64...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #28 Skrevet 15. mars 2022 Nå har jeg samboer da, så jeg har funnet han allerede. Men det jeg var bevisst på jakt etter da jeg møtte han var en mann som var omsorgsfull mot både mennesker og dyr, opptatt av familien sin, pliktoppfyllende og arbeidssom, ute etter et partnerskap hvor begge er likeverdige, god å prate med og interessert i verden og å utforske den. Skal ikke si at utseende ikke betyr noe, for jeg må være fysisk tiltrukket til han. Men så lenge han har et gjennomsnittlig utseende så er det bra nok, for personligheten er det som tiltrekker mest. Jeg foretrekker litt tynne menn da, av en eller annen grunn. Men det er ikke noen dealbreaker. Jeg styrer unna veldig kjekke menn. De er ofte altfor høye på seg selv og har ofte ikke noen sjarmerende personlighet. Derfor har jeg alltid jaktet blandt de i gruppen "helt normale". Ja, det er fordomsfullt, men det er nå slik jeg har erfart det. Jeg unngår også sjekking på byen, for jeg vil ha noen som er interessert i meg som person og livspartner ikke i utseendet mitt og som kun sexpartner. Jobb er også viktig, i form av at han har en jobb han trives med og at han har god arbeidsmoral. Jeg har selv høyere utdannelse i et "prestisjeyrke", men det er ikke noe jeg trenger at mannen har. Viktigste er at han brenner for det han driver med, utfordrer seg selv og er lærelysten. Samboeren min har yrkesfag og deretter teknisk fagskole + noe etterutdanning. Heller en sånn utdanning hvor han trives kjempegodt, og derfor tjener godt, enn en fancy høyere utdanning tatt kun for lønn og prestisje. Og der igjen, veldig rike menn som liker å vise at de har penger, det holder jeg meg også veldig langt unna. Anonymkode: ef7ab...609
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #29 Skrevet 15. mars 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Viktig med sosial og emosjonell intelligens. At han greier å sette ord på følelsene sine ig uttrykke seg klart. Nå er jeg sikkert farget av min emosjonelt avstumpede eks, men jeg er så lei av menn som ikke kan uttrykke andre følelser enn sinne. Anonymkode: d7d56...0fc Dette også ja! Det er så kjipt med menn som tror at det å vise hva de følelser er svakhet. Det finnes ikke noe sterkere enn å stå i følelsene sine, uttrykke dem og tørre å vise sårbarheten sin. Anonymkode: ef7ab...609 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #30 Skrevet 15. mars 2022 Det viktigste er at han har et vakkert ansikt og en flott kropp! Jeg får ikke orgasme om ikke utseende på mannen er minst 9/10. Anonymkode: 36687...c43
totti_1 Skrevet 15. mars 2022 #31 Skrevet 15. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 3/13/2022 den 20.42): Hvor viktig er utseende? Hva ser dere etter i en mann? Hva er viktigst? Anonymkode: ce6a6...7cd Kvinner ser etter (emosjonell) trygghet imo. Du kan være redd for høyder og ikke ha lappen, just fine. Men du må være emosjonelt stabil overfor henne. Kunne være snill når det trengs og tydelig når det trengs. Flørtete når trengs og jovial når det trengs. Min mening 🙂 Endret 15. mars 2022 av totti_1
Perelandra Skrevet 16. mars 2022 #32 Skrevet 16. mars 2022 Tråden er ryddet for selvmordstanker og svar til dette. Husk at selv om man kanskje ikke beskriver tanker som gjelder akkurat nå, kan dette virke triggende på andre som også sliter. Vi anbefaler dere som ønsker å diskutere dette å ta kontakt med Mental helse på 116 123 eller benytte nettsiden deres Sidetmedord.no, eller kontakte Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. Er du under 18 år kan du også kontakte Kors På Halsen. Med vennlig hilsen Perelandra, mod.
Blåklokkedag Skrevet 26. mars 2022 #33 Skrevet 26. mars 2022 (endret) Utseendet er viktig men smaken er som baken og helt individuell! Min type i menn er sånn utseende som flere venninner ikke syns er kjekke og dems type syns ikke jeg er noe kjekke. Personlighet, manerer og god sex er viktigere er utseendet også Endret 26. mars 2022 av Blåklokkedag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå