Gå til innhold

Hva ser dere kvinner mellom 25-32 etter i en mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor viktig er utseende? Hva ser dere etter i en mann? Hva er viktigst?

Anonymkode: ce6a6...7cd

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var i den alderen så jeg etter en mann som ønsket å forplikte seg og etablere seg. Han måtte også være familieorientert. Deretter måtte han kunne forsørge seg selv og være en grei og godhjertet kar. Så måtte han også ha et utseende som tiltalte meg. 

Kvinner i den alderen ser ofte etter far til sine barn og en livspartner. 

Anonymkode: 6ab7f...ecb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Affektiv empati. 

Anonymkode: 3ac78...b8b

Skrevet

At han er omsorgsfull,  at vi har riktig kjemi, selvstendig, at han iallefall er litt selvsikker, og har noen lunde økonomisk sans🙈

• Liker 1
Skrevet

Får jeg lov til å svare selv om jeg bikket 33 i år?😶 Det aller viktigste for meg er faktisk at han er trygg på seg selv. Orker ikke flere usikre mannebarn! Pragmatisk og sosialt begavet. Morsom, ambisiøs og engasjert. Økonomien må være noenlunde ryddig. Han må være opptatt av kultur. Utdanning og lønnsnivå er egentlig ikke så viktig for meg, så lenge han selv er tilfreds med jobben og arbeidshverdagen sin. Han må i likhet med meg ønske seg et liv uten barn. 

Det er klart utseende teller til en viss grad, men du elsker ikke noen fordi de er vakre, de er vakre fordi du elsker dem. Seksuell kjemi er dog viktig! Han må også like å kose, jeg elsker kos.

Skrevet

For meg har utseende virkelig ikke noe å si. Det har jeg erfart gang på gang. 

Jeg ser etter noen som er lett å prate med, lite dømmende, har respekt og verdier, gir trygghet og har god humor, selvtillit, ydmyk og snill. 

AnonymBruker
Skrevet

Til dere kvinner som skriver at utseende ikke betyr så masse, mitt spørsmål er da. Dere som mener dette, anses dere for å være mindre attraktive selv og derfor har "gitt opp" dette med utseende som krav på en partner?

Anonymkode: 2d1f4...701

AnonymBruker
Skrevet

Kjemi, men kjemien henger ofte sammen med personlighetstrekk som engasjert, nerdete, intelligent og snill. Jeg foretrekker menn som er rundt 5 år yngre til 10 år eldre. Normal eller høy sexdriv er også veldig positivt. 

Utseendemessig går det meste greit, men foretrekker nok en BMI på rundt 19-33, altså ikke ekstremt tynn eller tykk. Jeg liker høye menn, men alt over 166 (min egen høyde) er greit nok. Skallethet er helt uproblematisk. 

Like verdier er veldig viktig. I det minste noen grunnverdier. Jeg ønsker å møte noen som tør snakke om alt og ikke blir provosert av ditt eller datt av uttalelser. Respekt for folks ve og vel. En åpen holdning om at det finnes mange måter å løse livet og problemer på er også viktig, at det er ikke kun én riktig standard alle må følge.

Anonymkode: 383cc...2ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har lyst å si at utseende ikke spiller noen rolle, men det gjør det til en viss grad. Har merket at det er helheten som teller. Med en god personlighet så blir mannen automatisk mye finere. Samtidig som at stemme, væremåte også spiller inn. Må være en seksuell tiltrekning for min del.

Anonymkode: 16ea5...acb

AnonymBruker
Skrevet

Utseende spiller i svært liten grad en rolle så lenge han har en god personlighet. Det jeg definerer som god personlighet er åpen til sinns, reflektert, empatisk og lojal. Få meg til å le. Gi meg en følelse av at jeg er beskyttet og passet på. En kombinasjon som er tilnærmet umulig å finne hos menn. Har en kompis med en slik personlighet, men han er ikke forelsket i meg - så da skranter følelsene mine for han også. Et krav er jo at mannen også er interessert i meg, gal etter meg, liker meg slik jeg er. Jeg klarer ikke få følelser for en mann som IKKE liker meg, faktisk. 

Om det er snakk om forhold er det et krav at han har fast jobb. Bryr meg ikke om hva, så lenge han er glad i jobben sin og trives. Er også et krav at vi har et par felles interesser og minst èn felles hobby (ikke bare sex til felles, haha). Seksuell kjemi er noe av det viktigste. 

Gjensidig respekt. Aksept for hverandre. Det er bunnløs kjærlighet for meg. Men har gitt opp å finne det, er visst for kravstor når jeg krever dette, så menn duger kun til sex for meg. Da gjelder for øvrig første avsnitt også men jeg driter i hva han jobber med, interesserer seg for osv. Han kan gjerne være slem og et rasshøl ellers men være snill og grei mot meg, så er jeg egentlig fornøyd. Kan leve med et spill for galleriet når det bare er seksuelt, det vinner jeg på uansett fordi det gir meg nytelse. 

Må igjen påpeke at jeg driter faktisk i utseendet. Jeg har vært tiltrukket av mange forskjellige menn. Lave og høye, små og store, slanke og tjukke, hårløse og hårete..  Har hørt fra venninner at tidligere ekser og affærer har vært mindre attraktive/stygge etc (dårlige venninner som sier sånt). Jeg liker mannen slik han er. 

Anonymkode: 83e41...4f3

AnonymBruker
Skrevet

Ser først og fremst etter noen som har stabil jobb,  som har lignende verdier som meg selv og som har lyst å stifte familie.

Videre liker jeg folk som er respektable og lojale. Viktig også at man kan ha gode dype samtaler. Foretrekker menn som er modne i topplokket. 

Utseende er viktig, men ikke i den forstand man ofte tenker. Mange menn er egentlig ganske kjekke. Men det ikke alltid det kommer så godt frem. Tenker derfor det kan være lurt å kle seg godt, være renslig, ta vare på kroppen osv.  God personlighet vil ofte uansett i mine øyne veie opp for utseende...

K26

Anonymkode: e5887...37d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste for meg er at jeg føler meg trygg med han, at han er stabil og omsorgsfull. Jeg må være fysisk tiltrukket av han, ellers fungerer det ikke da et godt sexliv er essensielt. Status, inntekt osv driter jeg i, så lenge han isn forsørge seg selv slik jeg gjør. K31

Anonymkode: b06fc...b1d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

utseendet spiller en rolle dithen at jeg må finne han attraktiv, og være tiltrukket av han fysisk. det viktigste for meg er: 

- like personlige verdier 
- intelligens (emosjonell og klassisk)
- høy utdannelse
- kjemi

jeg er interessert i menn med planer for livet sitt, mål og gjennomføringsevne. han må ha noe klokt å si om verden og være interessant å snakke med. vi må gå overens i det daglige. har ingen krav om at han må være topptrent, det er ikke jeg, men han må ha et sunt forhold til kropp og mat, kunne lage middag utover å putte pizza i ovnen, og være i hvert fall gjennomsnittlig naturinteressert. 

jeg bryr meg ikke noe særlig om penger utover at basale behov er møtt og at man ikke lever hånd til munn. jeg liker ikke skrytepaver og "klassens klovn"-typer, og heller ikke sånne som er evig ydmyke. er man flink, så kan man fint si det. fakta er fakta. så, sist men ikke minst: liker ikke når menn er mer emosjonelle enn hva jeg er (ikke spesifikt for menn, gjelder venner også, klarer ikke sutring). det er selvfølgelig lov å grine like mye som Frodo, men da skal du også klare å gå hele veien til Mordor 

kvinne tidlig i 30-åra

Anonymkode: 07466...659

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Til dere kvinner som skriver at utseende ikke betyr så masse, mitt spørsmål er da. Dere som mener dette, anses dere for å være mindre attraktive selv og derfor har "gitt opp" dette med utseende som krav på en partner?

Ikke hos meg hvert fall. Jeg blir rett og slett tiltrukket av menn som er reflekterte, smarte og empatiske. 

Anonymkode: 5f304...8c8

• Liker 4
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det ikke aktuelt for meg å finne noen mann, siden jeg ser at det er best for meg å være alene. Så dette blir bare ting jeg ville tenkt, hvis det hadde vært aktuelt med et samliv.

Han måtte vært den økonomiske bærebjelken i forholdet, siden jeg ikke strekker til selv. Siden nav fjerner ung tillegget, ville jeg fått enda mindre å leve på, og jeg nå sliter allerede med å få det til å gå rundt. Det kombinert med at et samliv ofte betyr økte utgifter, hadde gjort det veldig ugunstig for meg å være i et samliv, med mindre han ville vært villig til å ta den største økonomiske lasten. Noe de færreste menn vil.

Enda viktigere hadde det vært at vi hadde felles grunnverdier. Jeg kunne ikke vært sammen med en uærlig person. En som stjal på jobb, eller snøyt på skatten f.eks, eller som benyttet seg hyppig av «hvite» løgner. En som ikke bryr seg om andre mennesker, og behandler fremmede dårlig er heller ikke av interesse for meg. Kunne heller ikke vært sammen med en mann som ikke liker dyr. 

Gjensidig reapekt for våre uenigheter, hadde også vært helt nødvendig. Orker ikke noen som er konfliktsky, slik at en eller begge parter er redd for å trå hverandre på tærne. Har observert sånt tull alt for mange ganger, der jeg selv har vært «flue på veggen», og det gidder jeg aldri å utsette meg selv for.

Dette var det jeg kom på i farta, og er som sagt bare ting som ville vært relevante, hvis jeg var åpen for et forhold igjen. Men så har jeg funnet ut at et samliv ikke beriker livet mitt nok til at jeg gidder det igjen. Syns det er supert å bo alene, og trives best med det :) 

Anonymkode: 66d7a...fca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høyere utdanning. Sosial sunn krets/miljø. Ikke overvektig. Ikke lavere enn 180. Sunn personlig økonomi. Ha egenkapital. Oppegående. Behandle andre godt. Være et godt menneske.

Anonymkode: 0e712...e77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

nei. jeg er godt over gjennomsnittet attraktiv, spesielt nå som andre jevnaldrende begynner å eldes (dette er ikke så fint å si, men det er sant). har datet både særdeles kjekke og helt gjennomsnittlige menn før, så jeg vet av erfaring at dette ikke betyr så mye i lengden når en viss terskel er nådd. 

Anonymkode: 07466...659

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

God kjemi er egentlig det jeg går etter ved første møte, og bør være der fra starten. 

Utover det er det viktig at jeg er fysisk tiltrukket (men trenger ikke være "pen"), at vi har det gøy sammen, har nogenlunde samme verdier, at han er høyere enn meg og at vi er forelsket i hverandre.

Anonymkode: 67aa3...9db

• Liker 2
Skrevet

Nå er ikke jeg singel lengre, men fikk full klaff i det jeg ser etter i han jeg nå er sammen med: sterk kjemi, masse humor og latter og sunn selvtillit. Det morsomme er at han faktisk er mye kjekkere enn de jeg vanligvis pleide å gå for da jeg var singel, og han er også den eneste som jeg har kunne tulle og le så mye med som jeg gjør. Andre kriterier jeg hadde og som han fyller er varm, snill og omsorgsfull, selvstendig, solid sosialt nettverk, pliktoppfyllende og arbeidssom. Når det kommer til det fysiske liker jeg slanke menn som er høyere enn meg. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...