AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Del Skrevet 13. mars 2022 Hatt samme symptomer som meg? Vet jeg har dårlig holdning. Men blir engstelig av å lese om at nakkesmerter kan være kreft med spredning. Flere som er utredet? Hva var årsaken til smerten hos deg? Hva ble gjort og ble du frisk igjen? Hadde smerter i noen år. Anonymkode: ca4fe...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #2 Del Skrevet 13. mars 2022 Har du vært hos legen? Anonymkode: 437c3...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #3 Del Skrevet 13. mars 2022 Jeg hadde en periode en nakke som hørtes ut som knasa i grus når jeg snudde på hodet, det gikk vekk med fysioterapi, aldri var ordet kreft nevnt i den sammenheng.. Anonymkode: 44c34...ea2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #4 Del Skrevet 13. mars 2022 Å ha vondt i nakken er like vanlig som å ha vondt i hodet. «Alle» vil oppleve det av og til i løpet av livet. Som oftest går det over av seg selv. Kreftsmerter i nakke er særdeles sjeldent. Anonymkode: 57222...03a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candiru Skrevet 13. mars 2022 #5 Del Skrevet 13. mars 2022 Hvis det knaser i nakken kan det skyldes forkalkninger. Veldig vanlig. Noen ganger kan dette føre til prolaps, og det kan være veldig smertefullt. Dra til legen så blir du henvist til MR og så finner dere ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #6 Del Skrevet 13. mars 2022 Har aldri hørt om at knasing i nakken er kreft. Når det har knaset i mine ledd har det vært slitasje. Anonymkode: 2088b...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #7 Del Skrevet 13. mars 2022 På tide å gå til psykolog og få bukt med hypokondrien Anonymkode: 612a1...811 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #8 Del Skrevet 13. mars 2022 Når kreft gjør vondt, er den som regel langtkommen. Da hadde du vært SYK nå..... Anonymkode: 7630d...8df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå