AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Skrevet 13. mars 2022 Er det mulig å kjenne igjen mennesker med høye ambisjoner? Hva gjør at de skiller seg ut fra mengden? Anonymkode: bbbb3...f05
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #2 Skrevet 13. mars 2022 En ting er høye ambisjoner, noe annet er gjennomføringsevne. De med gjennomføringsevne kjenner man igjen ved at de jobber hardt og smart. Anonymkode: b40ba...50b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #3 Skrevet 13. mars 2022 Tja. En advokat og en Kiwiansatt kler seg gjerne ulikt. Anonymkode: 3badd...a2b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #4 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tja. En advokat og en Kiwiansatt kler seg gjerne ulikt. Anonymkode: 3badd...a2b Jo, men mange kiwi-ansatte jobber jo deltid mens de studerer, og har nok ambisjoner om å få relevant jobb etter hvert. Anonymkode: 28f00...8c4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tja. En advokat og en Kiwiansatt kler seg gjerne ulikt. Anonymkode: 3badd...a2b Bruk meg som en dislike-knapp Anonymkode: f6e8c...b4b 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #7 Skrevet 13. mars 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Tja. En advokat og en Kiwiansatt kler seg gjerne ulikt. Anonymkode: 3badd...a2b Man kan da ha ambisjoner som kiwiansatt? Og omvendt, man kan være advokat helt uten ambisjoner. Ambisjoner sier jo noe om hva man jobber mot, ikke hvor man er i dag. Anonymkode: b40ba...50b
einsteinium Skrevet 13. mars 2022 #8 Skrevet 13. mars 2022 Du kan nok ikke se det på utseendet mener jeg. Men som noen sa, høye ambisjoner og gjennomføringsevne er to forskjellige ting. Antar da at du mener ambisiøse mennesker med høy gjennomføringsvilje og evne. Jeg har erfart at dette kjennetegner disse type menneskene: - Flink på skolen - Flink i sport/hobby - (Flink i MYE) - Prioriterer ofte annerledes fra mengden, og jobber hardt for det de ønsker å oppnå - For de som er ambisiøse med karriere: Lager seg en LinkedIn bruker tidlig - Ofte genuint interessert i det de holder på med Når det kommer til det sosial interaksjon, så varierer det. Noen kan være veldig utadvendt og hyggelige og snakke med, andre er arrogante, og noen er veldig sjenerte. Har til gode å møte mange ambisiøse mennesker... Svært liten andel av alle mennesker jeg har møtt har alle karakteristikkene.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #9 Skrevet 14. mars 2022 Du kan ikke se det på folk nei. Anonymkode: 18e23...fd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå