AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Skrevet 13. mars 2022 Hei! Har fått tilbud om å komme tilbake der jeg hadde sommerjobb, det blir da enten 2-3 uker. Problemet er at jeg nå er i en intervjuprosess, hvor jeg muligens ender opp i en 100%-jobb. Tviler på at jeg får ta ut ferie i sommer, hvis ikke hadde jeg gjerne brukt 2 uker i sommer på den jobben.. Men dette er jo som sagt usikker. Burde jeg si til de jeg har fått tilbud fra at jeg har veldig lyst, men det er mulig jeg ikke får fri? Eller hva gjør jeg? Anonymkode: 96c71...147
mammamora90 Skrevet 13. mars 2022 #2 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei! Har fått tilbud om å komme tilbake der jeg hadde sommerjobb, det blir da enten 2-3 uker. Problemet er at jeg nå er i en intervjuprosess, hvor jeg muligens ender opp i en 100%-jobb. Tviler på at jeg får ta ut ferie i sommer, hvis ikke hadde jeg gjerne brukt 2 uker i sommer på den jobben.. Men dette er jo som sagt usikker. Burde jeg si til de jeg har fått tilbud fra at jeg har veldig lyst, men det er mulig jeg ikke får fri? Eller hva gjør jeg? Anonymkode: 96c71...147 Da ville jeg enten sakt det slik det er: at du muligens får en fast 100% - stilling og dermed vil avvente med å svare til du har fått dette avklart. Ellers ville jeg sakt at du gjerne vil, men er litt usikker angående planene i sommerferien (uten å nevne at du er i en jobbsøkerprosess), og dermed trenger en uke eller to til for å svare på tilbudet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå