AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #21 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da jeg sa til mamma at jeg ikke hadde så mye penger sa hun at jeg kunne være med på hennes og pappas gave. Hun kunne vel foreslått at hun kunne hjelpe meg å kjøpe en gave selv. Anonymkode: 132ae...499 Ah! Dumt av foreldrene dine synes du skal ta en tlf og høre med de. Unødvendig å kjefte på søsteren sin unasett 😕 synes jeg. Anonymkode: a4456...539 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 13. mars 2022 #22 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, skulle ønske foreldrene mine hadde sagt det. Eller at de hadde hjulpet meg med å finne noe jeg kunne kjøpe. Anonymkode: 132ae...499 Du er jo voksen og burde vel ikke trenge foreldrene dine for å kjøpe en gave, eller andre ting? Alle vet at man gir en bryllupsgave og dette visste du helt klart i forkant også. Det er jo ganske umodent å måtte ringe mamma og pappa, hver gang det er noe, eller? Det er ikke deres feil at du ikke kjøpte gave, dette var et valg du tok helt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 13. mars 2022 #23 Del Skrevet 13. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og jeg er 32 og reagerte ikke på at søsknene mine ga gave sammen med foreldrene mine. Oh vi er nærmere i alder enn det ts er med sin bror. Anonymkode: 8eea5...de3 Regner med at søsknene dine og foreldrene dine da SPLEISET på gave? Og ikke at foreldrene dine betalte og bare skrev på de andre navnene på kortet (veldig upersonlig). Virker som at dette har vært en kultur i familien til TS og at broren fort skjønte at TS ikke la noe innsats i å glede brudeparet. Endret 13. mars 2022 av Rosatoast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antonetta Skrevet 13. mars 2022 #24 Del Skrevet 13. mars 2022 jeg som trodde man giftet seg fordi man hadde funnet den man vil dele livet med, og bryllupsfesten fordi man ville feire med familie og venner. Så dum kan man altså vere 😅 i dette kommentarfeltet virker det mer som folk hadde bryllupsfesten for gavene sin del 🙈 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelja Skrevet 13. mars 2022 #25 Del Skrevet 13. mars 2022 Selvfølgelig er det ikke normalt å ringe for å kjefte på en gjest fordi gaven ikke sto til forventningene. Jeg vil vel tro det er lite utbredt at 21-åringer skriver seg på gaven fra foreldrene sine også, men det er jo en annen diskusjon. Du kunne kommet uten gave, og det ville fremdeles ikke vært normalt å bli kjeftet på i etterkant. Hva med å kontakte broren din og si at du pga økonomi ikke hadde råd til noen bryllupsgave, og at du derfor var med på gaven fra foreldrene deres. Si at du synes det er leit at han ble lei seg/sint og at du kunne ønske situasjonen var annerledes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #26 Del Skrevet 13. mars 2022 Antonetta skrev (1 minutt siden): jeg som trodde man giftet seg fordi man hadde funnet den man vil dele livet med, og bryllupsfesten fordi man ville feire med familie og venner. Så dum kan man altså vere 😅 i dette kommentarfeltet virker det mer som folk hadde bryllupsfesten for gavene sin del 🙈 Dette! Utrolig hva visse bridezillas lirer av seg i innleggene over. At det går an å være så opphengt i gaver 🙈 Anonymkode: 93722...194 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 13. mars 2022 #27 Del Skrevet 13. mars 2022 Du skulle gitt egen gave, og han skulle ikke ringt for å kjefte. Lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #28 Del Skrevet 13. mars 2022 Dette har jeg faktisk ikke opplevd at en kvinne på over 18 år har gjort før. Dette er ekstremt vanlig for gutter (de er ikke menn), de skriver seg på gaver sammen med foreldrene til de er 40, med mindre de har kjæreste som bryr seg... (Dette gelder selvfølgelig ikke alle). Både min bror og samboer har vært sånn, men nå er det ofte mødrene som bare skriver opp uansett... hender derfor at samboer her har gitt en del gaver han ikke har hatt så mye med å gjøre (både fra han og foreldrene, og han og meg, til samme person). Synes det er så upersonlig! Jeg skjønner jo med en gang at personen ikke har bidratt en døyt til gaven om det blir skrevet opp på kortet.... Man skriver opp BARN fordi de ikke har penger til å kjøpe selv og slikt. Men jeg sparte opp penger til å kjøpe gaver fra jeg var 14 år selv, det ble ikke dyre gaver så klart, men jeg brydde meg i alle fall. om de jeg skulle gi til og min bror gjør det enda ikke i en alder av 25. Anonymkode: d4c26...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antonetta Skrevet 13. mars 2022 #29 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette! Utrolig hva visse bridezillas lirer av seg i innleggene over. At det går an å være så opphengt i gaver 🙈 Anonymkode: 93722...194 Ja jeg skjønner det ikke 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #30 Del Skrevet 13. mars 2022 Der hadde jeg nok bare sagt fuck off og meldt avbud selv om det hadde vært bror min, for en grådig ekkel type! Anonymkode: b3e2d...518 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #31 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Syns det var rart foreldene mine sa jeg kunne være med på gaven deres, da. Han var rasende og ga meg ikke sjansen til å forklare. Bare kjeftet og slang på røret. Han var 31 da jeg var 21. Anonymkode: 132ae...499 Lenge siden det skjedde siden du refererer til at du VAR 21? Verdt å henge seg opp i fortiden? Anonymkode: 63d44...34d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #32 Del Skrevet 13. mars 2022 21 minutter siden, Rosatoast said: Regner med at søsknene dine og foreldrene dine da SPLEISET på gave? Og ikke at foreldrene dine betalte og bare skrev på de andre navnene på kortet (veldig upersonlig). Virker som at dette har vært en kultur i familien til TS og at broren fort skjønte at TS ikke la noe innsats i å glede brudeparet. Regner ikke med at broren min la inn en krone på den gaven nei. Tror ikke søskenbarna mine la inn noe penger i gavene de ga sammen sine foreldre heller. Anonymkode: 8eea5...de3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #33 Del Skrevet 13. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Regner ikke med at broren min la inn en krone på den gaven nei. Tror ikke søskenbarna mine la inn noe penger i gavene de ga sammen sine foreldre heller. Anonymkode: 8eea5...de3 Tror til og med mamma og pappa betalte flybilletter for begge søsknene mine til bryllupet. Så de betalte ikke det engang. Men de kom og det er det viktigste Anonymkode: 8eea5...de3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #34 Del Skrevet 14. mars 2022 Så flott at du fikk være med på gaven, når du hadde dårlig råd. Broren din oppførte seg stygt mot deg. For en uhøflig og frekk «mann». Anonymkode: bd943...e4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #35 Del Skrevet 14. mars 2022 Dersom det er etter råd fra kg er det normalt. Anonymkode: 612db...8c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. mars 2022 #36 Del Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 13.3.2022 den 19.42): Jeg var i bryllup da jeg var 21 år og hadde veldig lite penger. Mamma og pappa sa at jeg kunne være med på deres gave, så de skulle skrive meg på kortet. Fikk plutselig en sint telefon en stund etter bryllupet av broren min som kjeftet på meg og syns det var utrolig dårlig av meg å ikke kjøpe en egen gave. At det var dumt at jeg skulle være med på gaven til mamma og pappa. Anonymkode: 132ae...499 Jeg håper og tror dette er et troll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå