Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lulia
Skrevet

Er jeg urimelig når jeg legger meg ca.2400 på helg, men han er ute og vekker meg i 3 tiden når utestedene er stengt,  slik at jeg er kjempetrøtt hver eneste helg? Jeg våkner veldig lett og........Dessuten er det rart at han er på diskotek hver helg...Han er over 30 år.......hadde dere godtatt dette? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er barnefaren ute og fester til kl. 03:00 hver helg uten deg? Det høres megasært ut. 

Anonymkode: 595b1...2b8

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger meg vanligvis 22. 24 en sjelden gang. Han legger seg 24.  Hver dag, hele uken. Ingen av oss er ute til 03, det er vel like gøy å treffe venner mellom 18-23 og hjemme til midnatt? 

Anonymkode: d01dd...7a7

AnonymBruker
Skrevet

Har dere barn og han er ute til kl tre hver helg? Jeg er usikker på om jeg har vært frivillig våken til kl tre en eneste gang siden vi fikk barn (ufrivillig er en annen sak🤪). Akkurat nå har vi spebarn, så nå er det ingen forskjell på ukedag og helg for meg; jeg legger meg når det passer med søvnbehovet til mini, en gang mellom ti og midnatt. Samboeren har ansvar for treåringen, så han legger seg sjelden senere enn midnatt han og.

Anonymkode: 002d4...275

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det høres urimelig ut, ja. Både at han er ute til langt på natt hver helg mens du er alene hjemme med ansvaret, med mindre du synes det er helt greit og at han vekker deg i tretiden på natten. 

Her legger jeg meg en gang mellom 22 og 23 i fredag og lørdag, og mannen kan sitte oppe til 03 og game noen ganger. Men han vekker meg ikke når han legger seg og jeg har sjelden noe ønske om å sitte oppe lenger da jeg er kveldstrøtt. Hvis jeg vil være oppe lenger og sove ut neste dag, sier jeg i fra om det. Og hvis vi skal noe som familie eller mannen skal noe med barna morgenen etter avtaler vi det sånn at han legger seg tidligere og kommer seg opp i rimelig tid neste morgen. 

Anonymkode: ce8f6...90f

• Liker 2
Gjest Lulia
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har dere barn og han er ute til kl tre hver helg? Jeg er usikker på om jeg har vært frivillig våken til kl tre en eneste gang siden vi fikk barn (ufrivillig er en annen sak🤪). Akkurat nå har vi spebarn, så nå er det ingen forskjell på ukedag og helg for meg; jeg legger meg når det passer med søvnbehovet til mini, en gang mellom ti og midnatt. Samboeren har ansvar for treåringen, så han legger seg sjelden senere enn midnatt han og.

Anonymkode: 002d4...275

Heldig!

Gjest Lulia
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er barnefaren ute og fester til kl. 03:00 hver helg uten deg? Det høres megasært ut. 

Anonymkode: 595b1...2b8

Jepp....

Gjest Lulia
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg legger meg vanligvis 22. 24 en sjelden gang. Han legger seg 24.  Hver dag, hele uken. Ingen av oss er ute til 03, det er vel like gøy å treffe venner mellom 18-23 og hjemme til midnatt? 

Anonymkode: d01dd...7a7

Ja....Og jeg sover Sååå lett....

Gjest Lulia
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg syns det høres urimelig ut, ja. Både at han er ute til langt på natt hver helg mens du er alene hjemme med ansvaret, med mindre du synes det er helt greit og at han vekker deg i tretiden på natten. 

Her legger jeg meg en gang mellom 22 og 23 i fredag og lørdag, og mannen kan sitte oppe til 03 og game noen ganger. Men han vekker meg ikke når han legger seg og jeg har sjelden noe ønske om å sitte oppe lenger da jeg er kveldstrøtt. Hvis jeg vil være oppe lenger og sove ut neste dag, sier jeg i fra om det. Og hvis vi skal noe som familie eller mannen skal noe med barna morgenen etter avtaler vi det sånn at han legger seg tidligere og kommer seg opp i rimelig tid neste morgen. 

Anonymkode: ce8f6...90f

Heldige du, jeg sover så lett...Han tungt......skikkelig b, jeg er amenneske...

AnonymBruker
Skrevet

Vi legger oss alt mellom 22 og 00:30. Ingen av oss er ute å fester eller slik, og treffer vi venner hver for oss eller vennepar sammen er vi som regel hjemme senest midnatt😊

Anonymkode: 76411...028

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har hver vår sovedag i helgen, legger oss senest 24 uansett. Ofte sovner vi i sofaen rundt 22.00 😄 

Kan ikke huske sist gang jeg var ute til 03, mulig et bryllup. 

Anonymkode: 08252...947

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det der høres ikke greit ut i det hele tatt! Vi har ikke barn enda, men jeg tror min mann er ganske innstilt på at når mini i magen kommer til verden, blir det mye mindre rom for fyllekuler og guttekvelder. Jeg legger meg forsåvidt alltid før kl 24 fordi jeg blir trøtt og ikke ser noe poeng med å sitte oppe og tyne meg bare fordi det er helg.

Anonymkode: 54c8c...ccb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her tar vi en dag hver; en tar dem på natten natt til lørdag og frem til kl 9 og en tar dem natt til søndag og frem til kl 9.

Legger meg rundt 23/23:30 den dagen jeg kan sove til 9, og rundt 22 når jeg skal ha dem på natten.

Det du beskriver er jo virkelig ikke normalt 😬 Diskotek hver helg? Er jo helt uakseptabelt med små barn.

Anonymkode: c606e...e7d

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er ute så må han komme seg hjem selv. 

Anonymkode: 20f6a...4bf

Skrevet

Når står han opp om morgenen etter å ha festa til kl 03? Er han ikke delaktig i familielivet? 

uansett veldig rart å måtte ut å feste sånn hver helg, Ihvertfall hvis det betyr at han sover til langt på dag og ikke er med deg og ungene 

• Liker 3
Gjest Lulia
Skrevet
Mellion skrev (6 minutter siden):

Når står han opp om morgenen etter å ha festa til kl 03? Er han ikke delaktig i familielivet? 

uansett veldig rart å måtte ut å feste sånn hver helg, Ihvertfall hvis det betyr at han sover til langt på dag og ikke er med deg og ungene 

Står opp i ti tiden.....Og så...ute med venner etter kl.14 ca...til langt på kveld...2300 ca....

AnonymBruker
Skrevet
Lulia skrev (25 minutter siden):

Står opp i ti tiden.....Og så...ute med venner etter kl.14 ca...til langt på kveld...2300 ca....

Og du synes dette er greit? Hvis ikke - har du konfrontert han? Hva svarer han isåfall? 

Er dette noe du ønsker å leve videre med i et forhold? Altså en som ikke deltar i familielivet? 

Anonymkode: e8155...246

• Liker 6
Skrevet

Hva bidrar han med med unger og familieliv? Høres rart ut å gå ut så mye og seint med små unger. 

AnonymBruker
Skrevet
Lulia skrev (1 time siden):

Er jeg urimelig når jeg legger meg ca.2400 på helg, men han er ute og vekker meg i 3 tiden når utestedene er stengt,  slik at jeg er kjempetrøtt hver eneste helg? Jeg våkner veldig lett og........Dessuten er det rart at han er på diskotek hver helg...Han er over 30 år.......hadde dere godtatt dette? 

Det er helt 100% unormalt å holde på slikt som han gjør. INGEN av mannfolkene i min gjeng holder på sånn (vi er i 30-årene og alle har barn mellom 0-5 år). Det er ikke greit å være på byen og fester hver helg når de har barn/familie! Høres helt merkelig ut. 

Anonymkode: 024d2...b4c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi bytter på i helgene. Når jeg står opp med de legger jeg meg 23, når han står opp med de kan jeg en sjelden gang pushe det til 24. ingen av oss er jevnlig ite på byen😳

Anonymkode: d18aa...7a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...