Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har over lang tid hatt en dårlig magefølelse og er veldig usikker på om jeg burde ha så mye tillit som jeg har. Vi er i prosessen med å finne bolig for å flytte sammen, men det er noe jeg ikke klarer å sette fingeren på som gjør at jeg er usikker på hans engasjement ovenfor meg. 
Har fått det for meg at jeg burde sjekke mob hans, men vet ikke hva jeg evt skal se etter… Tror ikke at han er utro, men tror ikke han elsker meg helt… Savner mer interesse fra hans side 💔

Anonymkode: 32ff8...54f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror ikke det blir bedre av å sjekke telefonen hans. Problemet er enten at du er altfor usikker eller han ikke er god på få deg til å føle deg trygg. 

Endret av Mona123
  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest Geitis
Skrevet (endret)

Du kan ikke finne noen bevis for at han elsker deg «helt» på mobilen hans? 

Hva tenker du at du skal finne på mobilen egentlig? Hvordan ser disse bevisene ut? 

Endret av Geitis
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke sjekke mobilen hans. Prat med han, ikke vær en frekk snik! 

Anonymkode: dc71b...88c

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville avventet med boligkjøp hvertfall. Har han sagt du får sjekke mobilen hans? 

Anonymkode: 9a37e...52c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om han har Android, sjekk om han har sikker mappe funksjon og se om den blir brukt. Er det første gangen den blir åpnet, må man lage kode. Må du taste inn en kode vet du at han har den og bruker den. Der kan man ha meldinger, apper og div som blir skjult på vanlig liste. Alt av varsler blir og skjult. 

Anonymkode: cc48c...aa1

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis du føler du må sjekke mobilen hans er det vel på tide å dumpe hele fyren. Ta eventuelt en prat, men ikke tråkk over den streken med å sjekke mobilen. Etter min erfaring er forholdet ødelagt idet den ene parten gjør det.

Lytt heller til magefølelsen og GÅ. Det finnes nok av fisk i havet.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk snapchat, ikke bare venner og toppliste, man kan få snap av noen man ikke er venn med. Så sjekk at navn stemmer overens med den som sender snap. Man kan skrive noe annet enn hvem det egentlig er.

Du kan sjekke vipps, man kan  sende meldinger der. Enkelte spill kan man chatte inne på. Instagram, samtaler, likes, hva han følger. Facebook har noe som heter hemmelige samtaler. Så er det hva han evt har søkt på sist og hva han følger. 

Sjekk mobilnummer. Han kan ha lagret nummer under et annet navn. Søk opp om du er usikker på hvem det tilhører. Samtalelogg, smslogg. 

Sjekk kamerarull, hva er lagret og hva er tatt screenshot av. Mail kan sjekkes, noen spesielle han får mail av? 

Har ham app for mobilabonnementet sitt så kan du sjekke om han har flere simkort i bruk. 

Anonymkode: 71046...b5f

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Om han har Android, sjekk om han har sikker mappe funksjon og se om den blir brukt. Er det første gangen den blir åpnet, må man lage kode. Må du taste inn en kode vet du at han har den og bruker den. Der kan man ha meldinger, apper og div som blir skjult på vanlig liste. Alt av varsler blir og skjult. 

Hvor finner man den?

Anonymkode: 4e367...377

AnonymBruker
Skrevet

Skjulte meldinger på messenger (arkiverte, meldingsforespørsler og spam)

Pluss eposter og sms (om han har opprettet div kontoer, vil alt vises der normalt sett)

AnonymBruker
Skrevet

Dette vil ikke hjelpe deg, TS. Du kan ikke vite om han er utro eller ikke uansett om du ikke finner noe på mobilen. Og om du ikke finner noe så vil du nok få trangen til å sjekke senere for å se om det nå har dukket opp. Det å sjekke mobilen blir en mestringsstrategi for din egen usikkerhet som gjør at du du vil ha trang til å sjekke jevnlig. Da bør du heller ta tak i usikkerheten din og jobbe med den.

I tillegg til at du da krysser en grense og innvadrer hans privatliv. Det er også noe du må leve med, for har du først krysset den grensen så kan du aldri gå tilbake.

Anonymkode: 747b9...a24

• Liker 13
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sjekk snapchat, ikke bare venner og toppliste, man kan få snap av noen man ikke er venn med. Så sjekk at navn stemmer overens med den som sender snap. Man kan skrive noe annet enn hvem det egentlig er.

Du kan sjekke vipps, man kan  sende meldinger der. Enkelte spill kan man chatte inne på. Instagram, samtaler, likes, hva han følger. Facebook har noe som heter hemmelige samtaler. Så er det hva han evt har søkt på sist og hva han følger. 

Sjekk mobilnummer. Han kan ha lagret nummer under et annet navn. Søk opp om du er usikker på hvem det tilhører. Samtalelogg, smslogg. 

Sjekk kamerarull, hva er lagret og hva er tatt screenshot av. Mail kan sjekkes, noen spesielle han får mail av? 

Har ham app for mobilabonnementet sitt så kan du sjekke om han har flere simkort i bruk. 

Anonymkode: 71046...b5f

Skjulte meldinger på messenger (arkiverte, meldingsforespørsler og spam)

Pluss eposter og sms (om han har opprettet div kontoer, vil alt vises der normalt sett)

Så flott at dere gir tips om hvordan man skal krenke et annet menneskes privatliv :ironi:

Anonymkode: 3f685...43e

• Liker 18
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal noe fra hans mobil bekrefte at han ikke elsker deg helt?

Dette kan være sånn typisk sak hvor man snakker forskjellig språk, den ene trenger en nattamelding hver dag for og føle seg elsket imens den andre tror at det ikke er noe å lure på og at det at man ser på hus sammen sier alt. For eksempel.  

Dette er et problem man løser med kommunikasjon, og forverrer med stalking. 

Så usikker som du er så finner du garantert noe som kan trigge enda mer usikkerhet, og om du ikke finner noe så gjør det deg sikkert også usikker. Ikke gjør det, for din egen del.

Og for hans, det er alvorlig tillitsbrudd. Jeg hadde slitt med å tilgi deg og vil ikke bo med en snoker. Da frasier man seg alt privatliv, han vet du går gjennom alle tingene hans hver gang han er borte, kanskje installerer mikrofoner og kameraer eller gudene vet. Ikke faen om jeg hadde bodd med en sånn.

Anonymkode: 4d2f6...d6e

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner man den?

Man drar nedover skjermen fra toppen og blar bortover til man finner den.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du snoker på telefonen hans uten lov er det nesten på linje med utroskap, spør du meg. 

Anonymkode: 05f7b...bb4

• Liker 10
Skrevet

Det hadde vært en dealbreaker for meg. Prøv heller å snakk sammen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mona123 skrev (3 timer siden):

Tror ikke det blir bedre av å sjekke telefonen hans. Problemet er enten at du er altfor usikker eller han ikke er god på få deg til å føle deg trygg. 

Hvordan kan jeg finne ut hvordan han kan trygge meg bedre? 
Tror jeg er litt needy mtp hyppig kontakt…😔

ts

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er ikke at han ikke elsker deg, men at du ikke stoler på han, og at du ikke respekterer hans privatliv. Selv om han ikke elsker deg, så har han ikke gjort noe for å fortjene dette sviket. Hvis du ikke kan ha et forhold uten å overvåke hverandre, så er det bare å slå opp. Selv om den andre elsker deg og er 100% trofast. For det fungerer ikke om det må sjekkes hele tiden for at du må være trygg. Da ligger problemet hos deg, og da må du evt oppsøke psykolog om du ikke klarer å overvinne dette. Om du mener at problemet ligger hos han, så må du rett og slett bare dumpe han. UTEN å snike på mobilen. Det er rett og slett ikke lov.

Anonymkode: 83f4b...09e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er utrolig drøyt å gå til det skrittet og sjekke telefonen hans. Jeg syns det er nesten like ille som utroskap. Du krenker jo hans rett til privatliv!

Anonymkode: e22c0...f7e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvordan kan jeg finne ut hvordan han kan trygge meg bedre? 
Tror jeg er litt needy mtp hyppig kontakt…😔

ts

Herregud, man prater sammen vel.. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...