Gå til innhold

Søke trøst i det alternative

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har det ikke så bra i livet, mye alene, ensom, deprimert. Har alltid syntes det alternstive har vært interressant. Og at det finnes mer mellom himmel og jord enn man ser. Samtidig er jeg så utrolig redd for «spøkelser, at energier/folk kan gå igjen.» Hadde det ikke vært for det hadde jeg prøvd å få kontakt. Leste dn bok en gang om æ få kontakt med engelen sin, men turte ikke det heller. Andre her som en eller annfn måte søker «trøst» utenfor denne verdenen?

Anonymkode: d8ac3...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har det ikke så bra i livet, mye alene, ensom, deprimert. Har alltid syntes det alternstive har vært interressant. Og at det finnes mer mellom himmel og jord enn man ser. Samtidig er jeg så utrolig redd for «spøkelser, at energier/folk kan gå igjen.» Hadde det ikke vært for det hadde jeg prøvd å få kontakt. Leste dn bok en gang om æ få kontakt med engelen sin, men turte ikke det heller. Andre her som en eller annfn måte søker «trøst» utenfor denne verdenen?

Kanskje det være et alternativ å søke trøst i religion istedet for? Kirke, tempel eller moske? )Siden du uansett ikke er så trygg på det alternative.)

Anonymkode: 91c90...463

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

80% av jordas befolkning søker trøst i religion. Og mange søker trøst i alternative ting som healing og meditasjon, som en slags alternativ verden. Noen søker trøst i andres død, altså at de mener at døde passer på en. 

Hvis det hjelper for deg, så bør du fortsette med det. Så fremt du har sunne holdninger til det, og at det ikke utvikler seg til å bli noe som preger deg.

Anonymkode: d53ab...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det er sant.

Gud eksisterer. Den spirituelle virkeligheten er sann og eksisterer.

Mer mellom himmel og jord som vi kan se?

Hvem er vi?

Ikke putt meg med saueflokken… Jeg har sett ALT.

Jeg gjør dette spiritual shittet, jeg virkelig gjør dette 😉

Endret av Conal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Conal skrev (3 timer siden):

Jaja, det er sant.

Gud eksisterer. Den spirituelle virkeligheten er sann og eksisterer.

Mer mellom himmel og jord som vi kan se?

Hvem er vi?

Ikke putt meg med saueflokken… Jeg har sett ALT.

Jeg gjør dette spiritual shittet, jeg virkelig gjør dette 😉

Kult! 

Kva er favorittsitatet ditt frå Bibelen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kult! 

Kva er favorittsitatet ditt frå Bibelen? :)

«I and my Father are one.»

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Conal skrev (3 timer siden):

«I and my Father are one.»

Kor er det frå?
(Sjølv er eg nett ferdig med gjenlesing av Matteus, og har byrja på Markus.) :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...