AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Skrevet 13. mars 2022 Vi har booket tur til Orlando, og vil ha to dager i Disney world. Prøver å lese meg opp, men blir bare forvirret. Så nå trenger jeg litt hjelp til hvilke parker/billett-typer osv som lønner seg? Og kanskje hvor det er greit å bestille fra? Vi er to voksne og to barn. En på 5 som helst ikke vil kjøre noe særlig, men vil gjerne ha mye å se på, og en på 8 som synes ingen karuseller går fort nok 😅 Hvis det finnes, ønsker vi å ha billetter som gjør at vi slipper å stå mye i kø. Noen som kan hjelpe meg?😊 Anonymkode: 3aaf5...4d7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #2 Skrevet 13. mars 2022 Da ville jeg tatt en dag i magic kingdom og kanskje en dag i Epcot senter. Anonymkode: 3e44f...c0a
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 Jeg ville i alle fall ikke støttet det opplegget der, ved å legge igjen masse penger som turist... Anonymkode: 8eb15...13e
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 Og jeg tenker at to dager er alt for lite 😆 Jeg har aldri vært der, men lest og hørt av andre som har vært der at man står veldig mye i kø til attraksjoner, og ikke rekker så mye ila en dag. Sjekk årskort, hvor mye det koster og hva slags fordeler som følger med det. Anonymkode: de551...1a3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #5 Skrevet 18. mars 2022 Jeg har vært i alle parkene i Orlando og synes magic kingdom er den dårligste og mest slitte. Men smak og behag. Har dere booket hotell? Vi har bodd på samme hotellet i Orlando sikkert 10 ganger. Anonymkode: 364b6...b2f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #6 Skrevet 19. mars 2022 Jeg personlig synes Magic Kingdom er den beste parken. Mest karuseller og berg og dalbaner og litt for alle aldre. Ja, litt gammel og slitt, men mest moro for pengene. Kan kjøpe fast track så man slipper å stå så mye i kø, men tror det koster en del ekstra. Det koster jo 20$ bare for å parkere bilen. Ellers så er jo alke Disneyparkene kjøpsmaskiner, med butikker på hvert hjørne dessverre 😏 Vi pleier å kjøpe billett i parken, så aner ikke hvor det er billigst å kjøpe. Anonymkode: 1351e...2f9
Mauken Skrevet 19. mars 2022 #7 Skrevet 19. mars 2022 Vi har vært i MK og skal tilbake i år. Eller jeg skal dra med 7 åringen, mens pappen drar på Universal med 11åringen. Dersom barna er 8 og 5 tenker jeg at det holder med Magisc Kingdom i 2 dager- det er mye å gå gjennom og karuseller for begge to. Undercover er en godkjent Disney WORLD billettforhandler som selger liiit billigere billetter. Det lønner seg å bestille 2 dagers billetter til fastsatte datoer- fleksible billetter er alltid dyrere. Fast pass er historie på Disney world og er erstattet med et system som kalles GENIE - det er litt komplisert og jeg anbefaler å søke opp Lea budget Mouse, som er en blogger som har laget en veldig fin blogg om GENIE og tips og triks generelt om Disney world, men spesielt MK. Når det kommer til hotell så er det visstnok en opplevelse å bo på en Disney resort, men det koster også deretter. Det kan være lurt å heller booke et samarbeidshotell. De har ofte gratis eller billig shuttlebusser( husk å sjekke hvor ofte de går) og noen samarbeidshoteller tilbyr også tidlig adgang til parken- ofte 1 time før parken åpner. Booking .com merker hvilkenhoteller som har disse tilbudene, så lett å se av oversikten. Husk å bruke appen for å planlegge aktivitetene, hvor du skal begynne og GENIE reservasjonene dine. Viktig å være ute i god tid til paraden hvis du vil ha en god plass! Jeg har brukt mye tid på å sette meg inn i både MK sog Universal, så bare å spørre😊
Mauken Skrevet 19. mars 2022 #8 Skrevet 19. mars 2022 Mauken skrev (Akkurat nå): Vi har vært i MK og skal tilbake i år. Eller jeg skal dra med 7 åringen, mens pappen drar på Universal med 11åringen. Dersom barna er 8 og 5 tenker jeg at det holder med Magisc Kingdom i 2 dager- det er mye å gå gjennom og karuseller for begge to. Undercover er en godkjent Disney WORLD billettforhandler som selger liiit billigere billetter. Det lønner seg å bestille 2 dagers billetter til fastsatte datoer- fleksible billetter er alltid dyrere. Fast pass er historie på Disney world og er erstattet med et system som kalles GENIE - det er litt komplisert og jeg anbefaler å søke opp Lea budget Mouse, som er en blogger som har laget en veldig fin blogg om GENIE og tips og triks generelt om Disney world, men spesielt MK. Når det kommer til hotell så er det visstnok en opplevelse å bo på en Disney resort, men det koster også deretter. Det kan være lurt å heller booke et samarbeidshotell. De har ofte gratis eller billig shuttlebusser( husk å sjekke hvor ofte de går) og noen samarbeidshoteller tilbyr også tidlig adgang til parken- ofte 1 time før parken åpner. Booking .com merker hvilkenhoteller som har disse tilbudene, så lett å se av oversikten. Husk å bruke appen for å planlegge aktivitetene, hvor du skal begynne og GENIE reservasjonene dine. Viktig å være ute i god tid til paraden hvis du vil ha en god plass! Jeg har brukt mye tid på å sette meg inn i både MK sog Universal, så bare å spørre😊 Glemt så si at Disney Spring er veldig hyggelig område å spasere rundt i på kvelden eller ettermiddagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå