AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Skrevet 13. mars 2022 Hei. Noen som vet om dette er mulig, eller evt. hva jeg må gjøre for å kunne få bevilling til å gjøre dette? Takk på forhånd. Anonymkode: 13e26...bc5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #2 Skrevet 13. mars 2022 https://www.lawsociety.org.uk/en/career-advice/becoming-a-solicitor/qualifying-from-abroad-to-work-in-england-and-wales Anonymkode: f1cab...5c0
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 Du bør være oppmerksom på at den norske jussen og den britiske jussen tilhører to ulike "tradisjoner". Så mye av det du lærer på et norsk jusstudiet vil det bli nødvendig å "overskrive". Hvis målet er å bli solicitor i UK, kan det være like lurt å bare studere juss i UK. Anonymkode: a4dfe...597
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #4 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 14.3.2022 den 17.33): Du bør være oppmerksom på at den norske jussen og den britiske jussen tilhører to ulike "tradisjoner". Så mye av det du lærer på et norsk jusstudiet vil det bli nødvendig å "overskrive". Hvis målet er å bli solicitor i UK, kan det være like lurt å bare studere juss i UK. Anonymkode: a4dfe...597 Jeg er snart ferdig med min juss grad i Norge. Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg har tilknytning Storbritannia. Anonymkode: 13e26...bc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå