Gå til innhold

Trygt og billig feriemål?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært på utenlandstur og har sinsykt lyst til å reise i sommer. Forslag?

Anonymkode: 9b559...65b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke Europa.

Australia er nok et trygt sted å reise 😅

Anonymkode: 5839d...460

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I farta så kommer jeg på Bulgaria, der er prisnivået sånn høvelig greit. Albania er forsatt også ganske billig.  Reiser selv mye til Tyrkia, er absolutt billig der sammenlignet med Norge. 

Anonymkode: 77f31...dc6

• Liker 1
Skrevet

Tyrkia er bedre enn Bulgaria. Ville ha satset på allinklusive da sparer du penger på mat og drikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg skulle reist i Europa, noe jeg ikke en gang ville hatt i tankene pga. krigen.

Så ville jeg i det minste satset på land lengst borte fra Russland, som Spania eller Portugal.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags tur vil du på?  Jeg liker best opplevelse/storby/by/bilferie/togferie, andre vil ligge rett ut på en strand på all-inclusive, og det er jo en viss forskjell. 

Anonymkode: a026f...a80

AnonymBruker
Skrevet

Hva med en litt annerledes ferie, reise til Island? Det er visst fantastisk landskap der. Reykjavik er en trivelig by har jeg lest. Man kan leie bil og kjøre rundt og se.

Anonymkode: 0cbc2...837

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva med en litt annerledes ferie, reise til Island? Det er visst fantastisk landskap der. Reykjavik er en trivelig by har jeg lest. Man kan leie bil og kjøre rundt og se.

Sydentur er vel en annerledes ferie om hun aldri har vært på en 😅 Jeg liker å reise rundt i Europa, men det kan ikke sammenlignes med sydenturer. De fleste reiser jo for varmens del. 

Anonymkode: ea6e8...e30

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ikke akkurat billig

Anonymkode: defb8...032

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke Europa.

Australia er nok et trygt sted å reise 😅

Tull, Europa har mange trygge reisemål.

Anonymkode: 57ba2...844

AnonymBruker
Skrevet

Hva med Ungaren, Skottland eller Tyskland?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Tull, Europa har mange trygge reisemål.

Jeg tenker på akkurat nå, så vil jeg ikke anse Europa som et trygt sted å reise. Det er krig i Europa, og vi kan ikke si hvordan det ser ut om noen måneder. Tror jeg helt ærlig at det blir «krig i hele Europa» nei, men noe kommer til å skje på et punkt. Og da tenker jeg at det i det minste er greit å være hjemme i Norge, eller langt langt borte. 

AnonymBruker
Skrevet

Hellas og Portugal er billig å være i. Reisen og bosted kan koste litt. Dropp all-inclusive! Standard og noen ganger dårlig mat. Oppsøk smugene og restauranter utenfor der alle turister går.

Anonymkode: 80b76...2f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Edinburgh uten tvil😍

Anonymkode: aad7b...9ce

AnonymBruker
Skrevet

Pattaya er langt fra krigen i Europa og er trygt. 

Anonymkode: e57b8...a7e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...