AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Skrevet 13. mars 2022 Lurer på om kvinner her inne vil dele sine erfaringer rundt dette. Jeg er en kvinne som har litt kontakt med diverse menn på snapchat, flere av de bor i nærheten. I perioder utveksler vi litt bilder og chatter. Har ikke hatt sex med de eller møtt de, vet ikke navnene deres osv. De vet ingenting om meg heller. Har ikke kommet til et punkt hvor jeg ønsker å møte noen av de sånn egentlig. Men her en dag var jeg ekstremt kåt, og vurderte å sende melding til han ene og spørre om han ville komme over og knulle. Gjorde det ikke, men var farlig nærme. Noen som faktisk har gjort noe slikt? Det er jo ikke så ulikt det å bare gå på byen, ta et par glass vin og så ta med seg en fyr hjem. Jeg skal innrømme at jeg er litt redd for f.eks overgrep. Jeg vil jo ha sex, men på mine premisser. Vil ikke bli slått og voldtatt i rumpa liksom.. Noen som kanskje har noen tips til hvordan jeg kan gjøre det trygt? F.eks si til en venninne at hei, jeg får en mann over på besøk, kan du være tilgjengelig på telefon og om du ikke hører fra meg på melding f.eks innen en halvtime, så må du komme over og banke på døra elns? Anonymkode: a6de7...e4a 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #2 Skrevet 13. mars 2022 En vesentlig forskjell er jo at på byen får du et inntrykk på offentlig sted og du kan lett ombestemme deg. Quote Anonymkode: f4afe...c14 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #3 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En vesentlig forskjell er jo at på byen får du et inntrykk på offentlig sted og du kan lett ombestemme deg. Anonymkode: f4afe...c14 Ja det er sant. Anonymkode: a6de7...e4a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #4 Skrevet 13. mars 2022 Tenker på det med sikkerhet, som du nevner. Og ellers, sånn for min del... så er det såpass stor sjanse for at sånne er i et forhold og jeg er ikke interessert i å bidra til utroskap, det går i mot mitt moralske kompass. Det er så mange utro folk nå til dags. Hadde følt meg så skitten og ekkel om jeg i etterkant fant ut at han hadde partner. Anonymkode: 9f5c5...76d 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5 Skrevet 13. mars 2022 Det hadde jeg ikke turt, altså. Alt for mange creeps der ute, jeg vil ikke risikere å ha noen av dem inne i mitt hus. Anonymkode: 059cf...0d3 6
Epplekiwi Skrevet 13. mars 2022 #6 Skrevet 13. mars 2022 Du kunne jo avtalt en kaffe date og sett an typen? det går jo ann å lese feil, men da har du muligheten til å se ann? 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #7 Skrevet 13. mars 2022 Jeg gjorde det flere ganger da jeg var yngre. Fant menn på tinder, sa jeg ikke var spesielt interessert i noe date men at vi kunne møtes og knulle. Jeg ba dem sjeldent til meg men dro til dem. Gjorde vårt og så dro jeg hjem igjen. Burde nok vært mer forsiktig men aldri havnet i noen farlige situasjoner. Passet på at jeg rakk en buss hjem så jeg ikke måtte overnatte. Anonymkode: 2e963...6a5 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #8 Skrevet 13. mars 2022 Hvorfor er så mange kvinner så sykt villige til å spre beina? Er det mulig å finne en dame som har jomfruhinnen istand? Er mann på 31 år og vil helst at hu også skal ha sin første opplevelse med meg. Men det er klin umulig å finne en slik dame… Anonymkode: f6ac1...24c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #9 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er så mange kvinner så sykt villige til å spre beina? Er det mulig å finne en dame som har jomfruhinnen istand? Er mann på 31 år og vil helst at hu også skal ha sin første opplevelse med meg. Men det er klin umulig å finne en slik dame… Anonymkode: f6ac1...24c Er du jomfru da? Du kan nok ha større sjanse for å finne det dersom du leter i religiøse miljøer. Anonymkode: 9f5c5...76d 3
PITTY Skrevet 13. mars 2022 #10 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det hadde jeg ikke turt, altså. Alt for mange creeps der ute, jeg vil ikke risikere å ha noen av dem inne i mitt hus. Anonymkode: 059cf...0d3 Ha en revolver klar under puta !!
Bamseklemmer Skrevet 14. mars 2022 #11 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Lurer på om kvinner her inne vil dele sine erfaringer rundt dette. Jeg er en kvinne som har litt kontakt med diverse menn på snapchat, flere av de bor i nærheten. I perioder utveksler vi litt bilder og chatter. Har ikke hatt sex med de eller møtt de, vet ikke navnene deres osv. De vet ingenting om meg heller. Har ikke kommet til et punkt hvor jeg ønsker å møte noen av de sånn egentlig. Men her en dag var jeg ekstremt kåt, og vurderte å sende melding til han ene og spørre om han ville komme over og knulle. Gjorde det ikke, men var farlig nærme. Du er kåt men også smart, det er en egenskap du skal være stolt av. De fleste tar store sjanser når de blir ekstremt kåte.. de unnlater å sjekke godt nok, og kan ende i det du skriver lengre ned. Men det finnes jo også menn som elsker sex, som behandler deg som ei prinsesse. Noen menn vil også ha uforpliktende sex, men vær litt våken for menn som tror du er et tøm og røm prosjekt. Du er jo tross alt en kvinne, som skal sitte igjen med et smil om munnen når du er ferdig tilfredstilt. Det skal føles deilig og trygt. Sex er heller ikke helt ansvarsløst, du bør helst ha en mann som er sykdomsfri, og tar ansvar hvis det skelle skje komplikasjoner eller andre ting i etterkanten av sexen. Uten disse små kriteriene, er det ingen vits i å ha sex med fremmede. Men hvordan vite om de snakker sant? kan man stole på fremmede? Er han en player som er flink til å overtale deg? Eller er han en gentlemann, som ikke klarer å motbevise at han er kjempesnill og ansvarsfull. Det er mange spørsmål som svirrer i hodet, når vi vurderer sex med fremede. Noen sier at det er så enkelt for en kvinne å ha sex, men jeg tror det må være vanskeligere. Det er nok dette med tillit og ansvar som er den store hinderet, her er det nok desverre mange menn som driter i. Og glemmer at sex med en kvinne er egentlig, som en deilig gave menn skal være glad for AnonymBruker skrev (15 timer siden): Noen som faktisk har gjort noe slikt? Det er jo ikke så ulikt det å bare gå på byen, ta et par glass vin og så ta med seg en fyr hjem. Jeg skal innrømme at jeg er litt redd for f.eks overgrep. Jeg vil jo ha sex, men på mine premisser. Vil ikke bli slått og voldtatt i rumpa liksom.. Noen som kanskje har noen tips til hvordan jeg kan gjøre det trygt? F.eks si til en venninne at hei, jeg får en mann over på besøk, kan du være tilgjengelig på telefon og om du ikke hører fra meg på melding f.eks innen en halvtime, så må du komme over og banke på døra elns? Anonymkode: a6de7...e4a Jeg er jo en mann da, men prøver gi det et innblikk i hvordan enkelte menn tenker.. Nei, det er ikke så ulikt, men samtidig er det også en vesentlig forskjell på byen og hjemme.. Det er jo mye hyggeligere å sitte hjemme å prate uforhindret. Og som regel er det jo mat og romantikk, som lar oss bli bedre kjent med hverandre. Da gjør man litt ekstra stas for å bli godkjent, men også dette med å ha et respektabelt ryddig og rent hus. Det gjør vi nok ubevisst, for at det skal være hyggelig og bli godt motatt. Dette med venninna kan være smart, men også få mobilnummer, adresser, et ansikt, bilnummer etc. Jo mere vi avslører oss selv, jo tryggere blir vi på hverandre. Med "få" mener jeg at du skal få det uoppfordret, en mann som ikke oppgir den infoen er ikke til å stole på.. Det SKAL føles trygt, deilig, behagelig å ha sex tross alt, og ikke minst å ha det gøy sammen🤗 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #12 Skrevet 14. mars 2022 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Du er kåt men også smart, det er en egenskap du skal være stolt av. De fleste tar store sjanser når de blir ekstremt kåte.. de unnlater å sjekke godt nok, og kan ende i det du skriver lengre ned. Men det finnes jo også menn som elsker sex, som behandler deg som ei prinsesse. Noen menn vil også ha uforpliktende sex, men vær litt våken for menn som tror du er et tøm og røm prosjekt. Du er jo tross alt en kvinne, som skal sitte igjen med et smil om munnen når du er ferdig tilfredstilt. Det skal føles deilig og trygt. Sex er heller ikke helt ansvarsløst, du bør helst ha en mann som er sykdomsfri, og tar ansvar hvis det skelle skje komplikasjoner eller andre ting i etterkanten av sexen. Uten disse små kriteriene, er det ingen vits i å ha sex med fremmede. Men hvordan vite om de snakker sant? kan man stole på fremmede? Er han en player som er flink til å overtale deg? Eller er han en gentlemann, som ikke klarer å motbevise at han er kjempesnill og ansvarsfull. Det er mange spørsmål som svirrer i hodet, når vi vurderer sex med fremede. Noen sier at det er så enkelt for en kvinne å ha sex, men jeg tror det må være vanskeligere. Det er nok dette med tillit og ansvar som er den store hinderet, her er det nok desverre mange menn som driter i. Og glemmer at sex med en kvinne er egentlig, som en deilig gave menn skal være glad for Jeg er jo en mann da, men prøver gi det et innblikk i hvordan enkelte menn tenker.. Nei, det er ikke så ulikt, men samtidig er det også en vesentlig forskjell på byen og hjemme.. Det er jo mye hyggeligere å sitte hjemme å prate uforhindret. Og som regel er det jo mat og romantikk, som lar oss bli bedre kjent med hverandre. Da gjør man litt ekstra stas for å bli godkjent, men også dette med å ha et respektabelt ryddig og rent hus. Det gjør vi nok ubevisst, for at det skal være hyggelig og bli godt motatt. Dette med venninna kan være smart, men også få mobilnummer, adresser, et ansikt, bilnummer etc. Jo mere vi avslører oss selv, jo tryggere blir vi på hverandre. Med "få" mener jeg at du skal få det uoppfordret, en mann som ikke oppgir den infoen er ikke til å stole på.. Det SKAL føles trygt, deilig, behagelig å ha sex tross alt, og ikke minst å ha det gøy sammen🤗 Hvor ville du med dette, som mann? Det er jo kvinner spørsmålet stilles til. Anonymkode: 69f2d...89f 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #13 Skrevet 14. mars 2022 Om du snapper med random menn, er sannsynligheten for at han har kone/samboer veldig høy. Jeg ville iallefall hatt det som kriterie at han var singel. For den opptatte mannen blir du bare en gratishore. Uansett hvor fantastisk han synes du er. Har god erfaring på snapping med random menn…. Anonymkode: 9f6e5...486 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #14 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor ville du med dette, som mann? Det er jo kvinner spørsmålet stilles til. Anonymkode: 69f2d...89f Nesten daglig tenker jeg den tanken. Men så tenker jeg på hvordan enkelte barn oppfører seg, når de ikke får oppmerksomhet. Se på meg, se på meg, SE PÅ MEG, JEG VIL OGSÅ SI NOE!!! Anonymkode: 2935f...d08 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #15 Skrevet 15. mars 2022 Når jeg har gjort det så møter jeg de ute for en kort kaffekopp først så får jeg vurdert de. Mm..to ganger har jeg møtt de for første gang når de kom hit og det gikk forsåvidt fint det også da men. Lurt å tenke sikkerhet. Anonymkode: b83c2...fbe 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #16 Skrevet 15. mars 2022 On 3/13/2022 at 9:55 PM, AnonymBruker said: Hvorfor er så mange kvinner så sykt villige til å spre beina? Er det mulig å finne en dame som har jomfruhinnen istand? Er mann på 31 år og vil helst at hu også skal ha sin første opplevelse med meg. Men det er klin umulig å finne en slik dame… Anonymkode: f6ac1...24c Det er nok fordi de fleste damer ikke er interessert i menn av den typen du gir deg ut for å være. Anonymkode: 031ae...bfc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå