Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2005 #1 Skrevet 29. oktober 2005 Er det nokon son er i Bergen neste helg, og har lyst til å vere med på bryllupsmesse? Det er laurdag 4. og sundag 5. november. Eg kjøpte meg nett billett!! Gledar meg, men hadde vore moro å hatt noko å gått å kikka med også då! Nokon som er med?
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #4 Skrevet 30. oktober 2005 Får du ikke med deg forloveren din da? ← Ho kan ikkje den helga! Men er ikkje såå farleg altså, går gjerne åleine eg! Men dersom nokon av dei andre Bergens-brurene har tenkt seg på messe, så hadde det jo vore gøy å gått sammen!
Pasha Skrevet 30. oktober 2005 #5 Skrevet 30. oktober 2005 du får komme deg til lillestrøm messa..så kan vi gå der
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #6 Skrevet 30. oktober 2005 Hva med din blivende mann da? Eller er han lei bryllupsplanlegging?
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #7 Skrevet 30. oktober 2005 Hva med din blivende mann da? Eller er han lei bryllupsplanlegging? ← Mannen deltar i planlegginga på andre område. Han er absolutt ikkje lei planlegging, men han er ikkje intressert i slike messer, og det syns eg er heilt greit. Hehe...
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #8 Skrevet 30. oktober 2005 Å, litt dumt at han ikke vil være med da. På en sånn messe finnes jo liksom ALT som har med bryllup å gjøre, og da hadde dere jo fått sett det meste av det meste. Også er det jo litt koselig å gå der med mamman men skal dele den store dagen med og da
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #9 Skrevet 30. oktober 2005 Å, litt dumt at han ikke vil være med da. På en sånn messe finnes jo liksom ALT som har med bryllup å gjøre, og da hadde dere jo fått sett det meste av det meste. Også er det jo litt koselig å gå der med mamman men skal dele den store dagen med og da ← Syns ikkje det er dumt at han ikkje vil vere med eg. Alt det praktiske til bryllupet vårt er i grunnen allereie i boks, så einaste grunnen til at eg vil på messe er for å få litt bryllups-stemning, kikke på fine kjolar, høyre bryllupsmusikk og få bryllups-snakka litt, og akurat det syns eg stakkars mannen min skal få sleppe å vere med på...
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #10 Skrevet 30. oktober 2005 Syns ikkje det er dumt at han ikkje vil vere med eg. Alt det praktiske til bryllupet vårt er i grunnen allereie i boks, så einaste grunnen til at eg vil på messe er for å få litt bryllups-stemning, kikke på fine kjolar, høyre bryllupsmusikk og få bryllups-snakka litt, og akurat det syns eg stakkars mannen min skal få sleppe å vere med på... ← Men det er jo det bryllup handler om? Stemningen, er vel ikke bare en av dere som skal være i en stemning? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #11 Skrevet 30. oktober 2005 Men det er jo det bryllup handler om? Stemningen, er vel ikke bare en av dere som skal være i en stemning? :klø: ← Mannen min kjem ikkje i stemning av å sjå på kjolar og undertøy, han kjem i stemning av å lage lysbilde-show på dataen, lmanipulere bilder vi skal bruke i invitasjonane og songheftene, lage kyrkjeprogram og festprogram i power poin, laste ned musikk vi skal ha til festen, planlegge bryllups-drinkar og kva som skal vere i kakene våre og denslags... Skjønner....? Lys og roser er ikkje heilt hans greie... Og før du spør, joda - vi er sammen om planlegginga, sjølv om vi har fordelt oppgåvene oss i mellom.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #12 Skrevet 30. oktober 2005 Jaja, for all del .Det virket bare så oppdelt og ensomt, men det fungerer sikkert for dere
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #13 Skrevet 30. oktober 2005 Jaja, for all del .Det virket bare så oppdelt og ensomt, men det fungerer sikkert for dere ← Ensomt du liksom!! Vi samarbeider jo sjølv om vi har kvar våre ansvars-område. Og eg trur faktisk vi jenter trives betre på slike bryllups-messer enn alle dei stakkars mannfolka som blir dratt med altså... Var på messe i Bergen i januar, og der satt det MANGE slitne menn i gangane og venta medan kvinnfolka svinsa rundt altså..
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #14 Skrevet 30. oktober 2005 Joda, igjen; for all del. Det som er fint for dere osv... Dere kjenner dere selv best Jeg bare tenkte det var nok av ting for en mann å se på på en slik messe også; et bryllup er jo tross alt for begge parter, og da er det nok noe som kan fange hans interesse; om ikke annet har de sikkert undertøysshow
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #15 Skrevet 30. oktober 2005 Joda, igjen; for all del. Det som er fint for dere osv... Dere kjenner dere selv best Jeg bare tenkte det var nok av ting for en mann å se på på en slik messe også; et bryllup er jo tross alt for begge parter, og da er det nok noe som kan fange hans interesse; om ikke annet har de sikkert undertøysshow ← Hehe... Det var det då... Nei, han har ikkje lyst til å bli med, og det er greit for meg. Det er dyrt og langt å reise også, så han kan liksom ikkje berre stikke innom. Men vi skal nok komme i bryllups-stemning sammen likevel, tenker eg!!! Når vi lagar invitasjonar og andre trykksaker, eller er på julegudsteneste i bryllups-kyrkja vår, eller når vi berre rett og slett pratar om framtida og ekteskapet og ungane våre.....
Hildegard Skrevet 30. oktober 2005 #18 Skrevet 30. oktober 2005 Hadde jeg bodd i Bergen skulle jeg vært med deg på flekken! Hadde vært kjempegøy å gått sammen :-D! Jeg skal på messe i Stavanger snart da (uten mann), blir interessant .
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #19 Skrevet 30. oktober 2005 Minnimy blir med meg, så vi får det nok gøy!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå