Gå til innhold

Er det nokon BERGENSBRUDER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nokon son er i Bergen neste helg, og har lyst til å vere med på

bryllupsmesse? Det er laurdag 4. og sundag 5. november. Eg kjøpte meg nett billett!! Gledar meg, men hadde vore moro å hatt noko å gått å kikka med også då! Nokon som er med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Får du ikke med deg forloveren din da?

Ho kan ikkje den helga! :) Men er ikkje såå farleg altså, går gjerne åleine eg! Men dersom nokon av dei andre Bergens-brurene har tenkt seg på messe, så hadde det jo vore gøy å gått sammen!

Skrevet

du får komme deg til lillestrøm messa..så kan vi gå der

Skrevet
:fy_fy: Hva med din blivende mann da? Eller er han lei bryllupsplanlegging?
Skrevet
:fy_fy: Hva med din blivende mann da? Eller er han lei bryllupsplanlegging?

Mannen deltar i planlegginga på andre område. Han er absolutt ikkje lei planlegging, men han er ikkje intressert i slike messer, og det syns eg er heilt greit. Hehe...

Skrevet

Å, litt dumt at han ikke vil være med da. På en sånn messe finnes jo liksom ALT som har med bryllup å gjøre, og da hadde dere jo fått sett det meste av det meste. Også er det jo litt koselig å gå der med mamman men skal dele den store dagen med og da ;)

Skrevet
Å, litt dumt at han ikke vil være med da. På en sånn messe finnes jo liksom ALT som har med bryllup å gjøre, og da hadde dere jo fått sett det meste av det meste. Også er det jo litt koselig å gå der med mamman men skal dele den store dagen med og  da ;)

Syns ikkje det er dumt at han ikkje vil vere med eg. Alt det praktiske til bryllupet vårt er i grunnen allereie i boks, så einaste grunnen til at eg vil på messe er for å få litt bryllups-stemning, kikke på fine kjolar, høyre bryllupsmusikk og få bryllups-snakka litt, og akurat det syns eg stakkars mannen min skal få sleppe å vere med på... :)

Skrevet
Syns ikkje det er dumt at han ikkje vil vere med eg.  Alt det praktiske til bryllupet vårt er i grunnen allereie i boks, så einaste grunnen til at eg vil på messe er for å få litt bryllups-stemning, kikke på fine kjolar, høyre bryllupsmusikk og få bryllups-snakka litt, og akurat det syns eg stakkars mannen min skal få sleppe å vere med på... :)

Men det er jo det bryllup handler om? Stemningen, er vel ikke bare en av dere som skal være i en stemning? :klø:

Skrevet
Men det er jo det bryllup handler om? Stemningen, er vel ikke bare en av dere som skal være i en stemning? :klø:

Mannen min kjem ikkje i stemning av å sjå på kjolar og undertøy, han kjem i stemning av å lage lysbilde-show på dataen, lmanipulere bilder vi skal bruke i invitasjonane og songheftene, lage kyrkjeprogram og festprogram i power poin, laste ned musikk vi skal ha til festen, planlegge bryllups-drinkar og kva som skal vere i kakene våre og denslags... Skjønner....? Lys og roser er ikkje heilt hans greie... ;) Og før du spør, joda - vi er sammen om planlegginga, sjølv om vi har fordelt oppgåvene oss i mellom.

Skrevet

Jaja, for all del .Det virket bare så oppdelt og ensomt, men det fungerer sikkert for dere :)

Skrevet
Jaja, for all del .Det virket bare så oppdelt og ensomt, men det fungerer sikkert for dere :)

Ensomt du liksom!! Vi samarbeider jo sjølv om vi har kvar våre ansvars-område. Og eg trur faktisk vi jenter trives betre på slike bryllups-messer enn alle dei stakkars mannfolka som blir dratt med altså... Var på messe i Bergen i januar, og der satt det MANGE slitne menn i gangane og venta medan kvinnfolka svinsa rundt altså..

Skrevet

Joda, igjen; for all del. Det som er fint for dere osv... Dere kjenner dere selv best :)

Jeg bare tenkte det var nok av ting for en mann å se på på en slik messe også; et bryllup er jo tross alt for begge parter, og da er det nok noe som kan fange hans interesse; om ikke annet har de sikkert undertøysshow ;)

Skrevet
Joda, igjen; for all del. Det som er fint for dere osv... Dere kjenner dere selv best :)

Jeg bare tenkte det var nok av ting for en mann å se på på en slik messe også; et bryllup er jo tross alt for begge parter, og da er det nok noe som kan fange hans interesse; om ikke annet har de sikkert undertøysshow  ;)

Hehe... Det var det då... ;) Nei, han har ikkje lyst til å bli med, og det er greit for meg. Det er dyrt og langt å reise også, så han kan liksom ikkje berre stikke innom. Men vi skal nok komme i bryllups-stemning sammen likevel, tenker eg!!! :) Når vi lagar invitasjonar og andre trykksaker, eller er på julegudsteneste i bryllups-kyrkja vår, eller når vi berre rett og slett pratar om framtida og ekteskapet og ungane våre..... :hjerte:

Skrevet

Hadde jeg bodd i Bergen skulle jeg vært med deg på flekken! Hadde vært kjempegøy å gått sammen :-D! Jeg skal på messe i Stavanger snart da (uten mann), blir interessant ;) .

Skrevet

Minnimy blir med meg, så vi får det nok gøy!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...