Avstand Skrevet 13. mars 2022 #1 Del Skrevet 13. mars 2022 Jeg har klær og sengetøy som er fult brukbart, men vil ikke ha det lenger siden jeg ikke synes det sitter så fint på meg. Klær kjøpt rett og slett fordi jeg på død og liv skulle ha slik, og var redd for at andre butikker ikke hadde størrelsen min. Men hvor kan jeg egentlig hendvende meg så jeg vet at det havner i riktige hender? Gir jeg bort på Finn så kommer det garantert bare slike som skal ha alt gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 13. mars 2022 #2 Del Skrevet 13. mars 2022 Ta kontakt med et lokalt Røde Kors-kontor, eller sjekk din kommunes hjemmeside hva som står der. flere organisasjoner annonserer på facebook også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bie-damen Skrevet 13. mars 2022 #3 Del Skrevet 13. mars 2022 De kommer nok snart til et sted nær deg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakta? Skrevet 13. mars 2022 #4 Del Skrevet 13. mars 2022 (endret) Gi penger, ikke ting. https://www.nrk.no/nordland/klaer-til-flyktninger-fra-ukraina-ender-i-soppelhauger-1.15873690 Når det kommer trailer etter trailer med usorterte ting så blir det som å gå på et kjøpesenter der alle tingene fra alle butikkene ligger i en eneste stor haug. Det blir umulig å finne det man trenger i den størrelsen man trenger. Endret 13. mars 2022 av Fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 13. mars 2022 #5 Del Skrevet 13. mars 2022 (endret) Ta kontakt med den ukrainske ambassaden kanskje? Eller ukrainere du kjenner. Jeg donerte mange vinterbarneklær, varme tepper og hygieneartikler, som ble lastet på en varebil og kjørt til en by i nærheten hvor en buss ventet før avreise til grensen mellom Polen og Ukraina. Jeg fikk vite om innsamlingen gjennom min venninne fra Ukraina. Det var for en uke siden, nå er det sikkert flere steder hvor slike aksjoner er organisert Eventuelt ta kontakt med Røde kors, så vet de hva som trengs og kanskje kan bistå deg. Endret 13. mars 2022 av Drizzt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå