Gå til innhold

Supermerkelig artikkel på NRK om inneluft

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har lest denne merkelige saken:

IMG_20220313_152111.thumb.jpg.fc758efc97c8733f3e2a0581408f8b3f.jpg

Hvordan skal man klare å få så lav luftfuktighet som 5% inne? Det går vel bare med en særs kraftig avfukter? Hvem oppgir prosenttall med høyt-til-lavt? Man begynner da på det laveste. Og fins det folk som ikke skjønner hva en "investering" er - hvordan det skrives?

Går nedover med NRK her. :(

Anonymkode: 6840b...159

• Liker 3
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres spesielt ut. Jeg tørket klesvasken i stua da jeg bodde på studenthybel, og det er ikke å anbefale. Nå har vel de fleste nyere boliger bedre ventilasjon enn hybelen min da, men likevel... Hvis man skal tørke klesvask i stua for å redde parketten, så pass i hvert fall på at dere sentrifugerer skikkelig. Har pen parkett uten lakk, og den tåler ikke en dråpe vann. 

Anonymkode: 999d1...5ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Høres spesielt ut. Jeg tørket klesvasken i stua da jeg bodde på studenthybel, og det er ikke å anbefale. Nå har vel de fleste nyere boliger bedre ventilasjon enn hybelen min da, men likevel... Hvis man skal tørke klesvask i stua for å redde parketten, så pass i hvert fall på at dere sentrifugerer skikkelig. Har pen parkett uten lakk, og den tåler ikke en dråpe vann. 

Anonymkode: 999d1...5ce

For et ubrukelig gulv.

Anonymkode: ab0dd...1f2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...