AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Skrevet 13. mars 2022 Flere som har lest denne merkelige saken: Hvordan skal man klare å få så lav luftfuktighet som 5% inne? Det går vel bare med en særs kraftig avfukter? Hvem oppgir prosenttall med høyt-til-lavt? Man begynner da på det laveste. Og fins det folk som ikke skjønner hva en "investering" er - hvordan det skrives? Går nedover med NRK her. Anonymkode: 6840b...159 3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 Høres spesielt ut. Jeg tørket klesvasken i stua da jeg bodde på studenthybel, og det er ikke å anbefale. Nå har vel de fleste nyere boliger bedre ventilasjon enn hybelen min da, men likevel... Hvis man skal tørke klesvask i stua for å redde parketten, så pass i hvert fall på at dere sentrifugerer skikkelig. Har pen parkett uten lakk, og den tåler ikke en dråpe vann. Anonymkode: 999d1...5ce 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Høres spesielt ut. Jeg tørket klesvasken i stua da jeg bodde på studenthybel, og det er ikke å anbefale. Nå har vel de fleste nyere boliger bedre ventilasjon enn hybelen min da, men likevel... Hvis man skal tørke klesvask i stua for å redde parketten, så pass i hvert fall på at dere sentrifugerer skikkelig. Har pen parkett uten lakk, og den tåler ikke en dråpe vann. Anonymkode: 999d1...5ce For et ubrukelig gulv. Anonymkode: ab0dd...1f2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå