Gå til innhold

Store utekrukker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å finne store utekrukker som ikke er altfor dyr. Eller tung. Og som samtidig et fine. Jeg har stor veranda og har lyst å «oppgradere» til sommeren med blant annet busker og trær i krukker. Masse inspirasjon å finne både på Instagram og Pinterest, men lite info om hvor krukker er kjøpt. 

Noen som har tips? Bor ikke i Oslo

Anonymkode: 6d1d8...92c

Skrevet

Start på det nærmeste hagesenteret - tidlig - de aller største kan bestilles 

Skrevet

Jeg har samme problemet. Store utekrukker som kan stå ute hele vinteren, er ganske dyre.  Siden jeg helst vil ha i terracotta, er det enda vanskeligere.  Tror forslaget over her, om å kontakte et hagesenter, er godt.  De har jo leverandører å bestille hos.  

• Liker 1
Skrevet

Har med hell kjøpt utekrukker i plast fra både europris og jysk. De har stått ute året rundt og er like fine. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hageland bruker å ha en del fine, de har også ofte salg på våren når de tar inn nye ting.

Anonymkode: cb9a1...c74

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant noen store på Jysk i helgen, kostet bare 400,- men er plast ja. Men for min del er det helt uaktuelt å bruke mange tusen på blomsterpotter i betong/teracotta osv. Blir bare for dyrt.

Anonymkode: 0e5cf...60e

AnonymBruker
Skrevet

Plantasjen hadde iallfall i helgen 3 for 2 på alle krukker. Ja, det er dyrt men lurt å kjøpe noe som varer.

Anonymkode: 80286...b45

AnonymBruker
Skrevet

Krukkegården.

Et nydelig sted med nydelige varer. Såfremt man bor i nærheten av Ås. 

Anonymkode: 19d04...95c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...