Gå til innhold

Beste nese-kirurg i Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal operere nesa (av kosmetiske årsaker), og vil ikke reise til utlandet å gjøre det. Har spart opp penger og er egentlig helt klar, men klarer ikke å finne ut hvilken kirurg som er best i Norge? Synes det er vanskelig å velge ut i fra den lille infoen jeg finner på nett.

Lest en del om Bunæs og en del om Tvedt, men det er både negativ og positiv. Ikke lett å velge akkurat...

Hvilken valgte du, og hvilken mener du er best? 

Anonymkode: fcfc3...2b7

AnonymBruker
Skrevet

Har også lest i forumet her om nesekirurgi, men synes trådene er rotete og vanskelig å finne ut hvilken kirurg som er best... Noen som kan anbefale meg en bra kirurg? Vil ikke gå til hvem som helst...

AnonymBruker
Skrevet

Slenger meg på her, skal også gjøre det men virker som det er mange som reiser til Tyrkia og gjør det fordi det er billigere. Det ville ikke jeg gjort, har ikke samme helse-rettigheter der som man har her. Tryggere å gjøre det her, men gud så vanskelig å velge kirurg... 😕

Anonymkode: 8bc52...e42

• 9 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.3.2022 den 15.21):

Skal operere nesa (av kosmetiske årsaker), og vil ikke reise til utlandet å gjøre det. Har spart opp penger og er egentlig helt klar, men klarer ikke å finne ut hvilken kirurg som er best i Norge? Synes det er vanskelig å velge ut i fra den lille infoen jeg finner på nett.

Lest en del om Bunæs og en del om Tvedt, men det er både negativ og positiv. Ikke lett å velge akkurat...

Hvilken valgte du, og hvilken mener du er best? 

Fant du ut av noen gode kirurger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...