Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en liten filmanbefaling fra meg på slutten av kvelden. Leide den idag og likte den godt. Satt igjen med en ekkel følelse etterpå..

Litt creepy.

:sjokkbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres spennende ut. Lurte faktisk på om vi skulle leie den sist gang vi leide film, så vi får ta den neste gang. :)

Skrevet
Høres spennende ut. Lurte faktisk på om vi skulle leie den sist gang vi leide film, så vi får ta den neste gang.  :)

Får håpe du liker den da! Er en psykologisk thriller, så kanskje det er noe for deg. Dessuten må jeg må mildt talt si meg imponert over skuespillerferdighetene til lille Dakota Fanning. :)

Skrevet

Bra film ja!!

Ikke at jeg HELT skjønte slutten men.. :roll:

Er veldig glad i psykologiske thrillere! Du har ikke noen fler du vil anbefale som er i samme "sjanger"..?

Skrevet

Synes filmen er meget god, mye pga Dakota Fanning, som spiller hovedrollen. Hun er utrolig flink, husker henne i Steven Spielberg's Taken.

Skrevet
Bra film ja!!

Ikke at jeg HELT skjønte slutten men..  :roll:

Er veldig glad i psykologiske thrillere! Du har ikke noen fler du vil anbefale som er i samme "sjanger"..?

Jeg kan anbefale en film som heter "What lies beneath" med Harrison Ford og Michelle Pfeiffer. Det er samme genre. Eller The Others med Nicole Kidman.

Skrevet

Åh.. jeg syntes filmen var dårlig, jeg. Ble kjempeskuffa. Elsker Dakota Fanning. Hun er et funn. Spilte bra og alt det der. Men historien var kjedelig, masse filmkjlisjeer for sjangeren, ikke var den veldig skummel heller...

Men det er nå meg, da. Lenge siden jeg har sett en god psykologisk thriller nå. Håper det kommer noe bra snart.

Skrevet

Hos meg havnet Hide and seek i kategirien "Grei nok".

Skuespillerene gjorde liksom hele filem. Selve historien var kanskje ikke det helt store. Det tok ikke lang tid før jeg pønsket ut hva som skjedde i huset.

Hadde håpet på at jeg skulle fryse LITT på ryggen, men det nærmeste jeg kom var at jeg skatt litt en gang.

Skrevet

Hos oss havnet filmen i kategorien "sovnet før den var slutt". så godt likte vi den..

Gjest Den undrende
Skrevet

Synes Hide and Seek var ok, men fikk ikke frysninger av den nei. I så fall var Gothika mye bedre i den kategorien.

Boogeyman kan anbefales, selv om den kan bli forutseende den også.

The Ring, The Grudge og 1 ubesvart anrop kan anbefales til de som vil ha noe skumlere.

Gjest Den undrende
Skrevet

Glemte Madhouse, den vil nok falle i smak for de som likte Hide ande Seek og Gothika. Til de som vil ha noe et hakk mildere, er jo Memento og The Butterfly effect veldig ok filmer.

Men det finnes jo mange gode klassikere også da, som Ondskapens hotell, Psycho osv.

Skrevet

Gothika syns jeg var skremmende, men Boogeyman må være den dårligste filmen jeg noen gang har sett. Den var bare idiotisk. The Grudge og The Grudge 2 var heller ikke veldig skremmende filmer, men hakket høyere enn Boogeyman og Hide and seek. The Grudge på japansk var mindre skummel enn på amerikansk siden vi så mer av "monsteret" i den amerikanske versjonen.

The Ring syns jeg er bra, den blir jeg nervøs av enda. Men The Ring 2 var komedie.

Min mening ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...