Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann er ikke vestlig, og følgelig heller ikke hans mor. Jeg har fått så utrolig mye gaver osv., fra svigers, både før og etter jeg og mannen giftet oss, og tenkte å ha med gaver denne gangen når vi skal på besøk til våren/sommeren. Typisk norske greier.

Uansett; fant ut at svigermor ikke har et smykkeskrin, så tenkte det ikke hadde vært så dumt med det, et litt skikkelig ett men ikke for stort for hun eier visst ikke så mye smykker osv. Tittet på husfliden men der var det bunadsrelaterte mønster, samt at de var i keramikk som er litt risikabelt å ta med på fly. Noen forslag? Enten konkret eller hvor jeg kan lete? Har også vurdert disse hjerteformede smykkene det står mor til 3(eller hvor mange barn du nå har).

Anonymkode: 10c60...a07

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min mann er ikke vestlig, og følgelig heller ikke hans mor. Jeg har fått så utrolig mye gaver osv., fra svigers, både før og etter jeg og mannen giftet oss, og tenkte å ha med gaver denne gangen når vi skal på besøk til våren/sommeren. Typisk norske greier.

Uansett; fant ut at svigermor ikke har et smykkeskrin, så tenkte det ikke hadde vært så dumt med det, et litt skikkelig ett men ikke for stort for hun eier visst ikke så mye smykker osv. Tittet på husfliden men der var det bunadsrelaterte mønster, samt at de var i keramikk som er litt risikabelt å ta med på fly. Noen forslag? Enten konkret eller hvor jeg kan lete? Har også vurdert disse hjerteformede smykkene det står mor til 3(eller hvor mange barn du nå har).

På alle gullsmed butikker har de smykkeskrin.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rosatoast skrev (1 time siden):

På alle gullsmed butikker har de smykkeskrin.

Ja, men de er veldig kjedelig og ikke noe spesielt norskt over dem.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med noe sånt? Den ser i hvert fall litt norsk ut... Ellers så kan du sikkert kjøpe hos Husfliden og få dem til å pakke godt inn.

WOLF WD ZOE TRAVEL ZIP CASE INDIGO | Harrods FR

Anonymkode: e46b8...269

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2022 den 6.37):

Hva med noe sånt? Den ser i hvert fall litt norsk ut... Ellers så kan du sikkert kjøpe hos Husfliden og få dem til å pakke godt inn.

WOLF WD ZOE TRAVEL ZIP CASE INDIGO | Harrods FR

Anonymkode: e46b8...269

Ser nesten litt bunad mønster aktig ut:) Hvor fant du den? Fant litt på etsy, små trebokser med norsk rosemaling.

Anonymkode: 4b5a1...e9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...