AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Skrevet 13. mars 2022 Telefonen min er i ferd med å knele, og kostnaden for rep er mangedobbelt av verdien, så må kjøpe en ny rimelig fort. Pga en håndskade er jeg avhengig av hjelp til å få satt på skjermbeskytter. Tilbyr feks Elkjøp/Power dette, mot betaling, når jeg likevel kjøper telefonen der? Evt noen andre kjeder som tilbyr dette? Anonymkode: 0fc2c...ee7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #2 Skrevet 13. mars 2022 Jeg vil tro at hvis de spør så gjør de det for deg . Hvertfall hvis du uansett skal ha hjelp til overføre kontakter osv og betaler for det Anonymkode: 9a9b1...baa 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #3 Skrevet 13. mars 2022 Ja de tilbyd det, det koster rundt en hundrelapp. De kan også sette opp mobil klar til bruk. Står pris og hva de gjør her, du finner flere tjenester på nettsiden. https://www.power.no/power-support/mobil-klargjoering/andre-tjenester/installasjon-av-skjermbeskytter-paa-telefon/sp-214511/ https://www.power.no/power-support/mobil-klargjoering/klargjoering-av-telefonen-eller-smartklokken-din/mobil-klargjoering-vi-gjoer-din-nye-mobil-klar-til-bruk/sp-212044/ Anonymkode: d28a0...d23
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #4 Skrevet 13. mars 2022 Telenorbutikken og en del andre monterer skjermbeskytter gratis om man kjøper den der. Hos Telenor mener jeg de sa det var garanti også. Anonymkode: b0f1f...8e7 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #5 Skrevet 14. mars 2022 Jeg har kjøpt skjermbeskytter på både Telia-butikken og Eplehuset og begge steder satte de den på uten å ta noe for det. Sistnevnte brukte en slags maskin. Anonymkode: 024bb...191
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #6 Skrevet 16. mars 2022 Kjøpte mobil på power og en skjermbeskytter som kostet 500 kr. De sa at det kostet 100 kr hvis de skulle sette den på. Men jeg sa at nå har jeg brukt mange tusen her, så dere kan gjøre det gratis. De gjorde det 😉 Anonymkode: e1b78...630
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #7 Skrevet 16. mars 2022 Tar virkelig butikker betalt for å sette på et deksel, noe som tar maks fem sekunder?! Det er i så fall veldig god timesbetaling! 🙄 Anonymkode: f56c5...efb
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #8 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 16.3.2022 den 21.59): Tar virkelig butikker betalt for å sette på et deksel, noe som tar maks fem sekunder?! Det er i så fall veldig god timesbetaling! 🙄 Anonymkode: f56c5...efb Det er snakk om skjermbeskyttelse, ikke deksel. Det tar noen minutter og krever finarbeid for at glasset skal sitte helt perfekt uten noen luftbobler. Anonymkode: 702b7...d06
Rosatoast Skrevet 19. mars 2022 #9 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 13.3.2022 den 14.32): Telefonen min er i ferd med å knele, og kostnaden for rep er mangedobbelt av verdien, så må kjøpe en ny rimelig fort. Pga en håndskade er jeg avhengig av hjelp til å få satt på skjermbeskytter. Tilbyr feks Elkjøp/Power dette, mot betaling, når jeg likevel kjøper telefonen der? Evt noen andre kjeder som tilbyr dette? Anonymkode: 0fc2c...ee7 Jeg bestilte nettopp «nesten ny» telefon fra One Call, anbefales virkelig - utrolig billlig, 2 års garanti på telefonen også. Hvis du trenger ekstra deksel foran å bak, ville jeg gått til innkjøp av dette og rett å slett spurt en ansatt på en mobil forretning eller Teknikkmagasinet om å montere. (De selger deksel på teknikkmagasinet og de tilbyr montering og reparasjon) Både Power og Elkjøp har såpass dårlig kundeservice og dårlige priser at jeg anbefaler deg å styre langt unna. Nei, ingen av de kjedene kommer til å montere noe ekstra for deg. De tilbyr en gang ikke montering av oppvaskmaskin, selv om man pent kan betale for dette hos dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå