AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Skrevet 13. mars 2022 Bedriften jeg jobber for er konkurs. Jeg skal ringe nav på mandag for å jøre mine rettiheter, men spør dere som har erfsring med slik. Etter det jeg forstår så står det på nav at jeg får full lønn i 6 mnd, stemmer det? Eller må jeg på dagpenger? takk for alle svar Anonymkode: dce22...eff
PetterKanin Skrevet 13. mars 2022 #2 Skrevet 13. mars 2022 Hvor på NAV leser du dette? Om ikke reglene er betydelig endret i løpet av de siste årene er det dagpenger som gjelder, ja.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #3 Skrevet 13. mars 2022 Lønnsgarantiordningen dekker hovedsaklig krav bakover i tid, altså hvis du har jobbet uten å få lønn. Framover får du dekket inntil en måned, etter det må du gå på dagpenger. Anonymkode: cce6b...088
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #4 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bedriften jeg jobber for er konkurs. Jeg skal ringe nav på mandag for å jøre mine rettiheter, men spør dere som har erfsring med slik. Etter det jeg forstår så står det på nav at jeg får full lønn i 6 mnd, stemmer det? Eller må jeg på dagpenger? takk for alle svar Anonymkode: dce22...eff Dagpenger er det. Anonymkode: c3497...445
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5 Skrevet 13. mars 2022 https://www.fellesforbundet.no/for-tillitsvalgte/nar-bedriften-er-konkurs/ Anonymkode: 8e232...2c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå