Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er 26 og har vært sammen med partner(30 år) i 5 år. Vi eier leilighet og jeg har jobbet fast i 1 år i en godt betalt stilling. Kjæresten min studerer noe ekstremt krevende og er borte fra kl. 8-20 i ukedagene. han er ferdig med studiene om 2,5 år og skal starte i jobb. Vår økonomiske situasjon er god og vi har en fin familie i nærheten, som ønsker å hjelpe mye med baby. 

Så til «problemet»: jeg har ekstremt lyst på barn og har hatt et brennende ønske for det i nå 4 år. Kjæresten min sier han ønsker å være fullt tilstede når vi får barn og mener han ikke kommer til å klare det før endte studier(jeg har en fantastisk kjæreste🥰).

For meg er ønsket om barn så utrolig sterk og jeg klarer nesten ikke se for meg å vente 2,5 år.. jeg føler litt på at jeg må svelge mange kameler mtp at kjæresten ventet så mange år med studiene.. og at det går ut over meg.

Ideelt sett kan jeg se for meg å få barn 1 år før partner sine endte studier, slik at jeg kan ha ett år mammaperm og så sparer vi slik at han kan ta så lang pappaperm han ønsker etter dette. Ser også at det er mange fordeler med at han er student mtp lange ferier(2 mnd sommerferie osv.)

har dere noen innspill eller råd? Står jeg veldig svakt i denne diskusjonen? 

Anonymkode: d91c5...e6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde venterom begynt prøvingen ca 1 år før mannen var ferdig. Tenk så deilig å ha en far til barnet som er fullt tilstede. Tror også at baby før avsluttende eksamen vil sette mannen din i et krysspress mellom baby og skole. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...