AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Del Skrevet 13. mars 2022 Ser at den er laget i taft, er det ok? Pleier ofte å være fra viskose gjør det ikke? Vi skal ha et relativt enkelt bryllup og jeg ønsker ikke noen overdådig kjole, denne ser ut til å være helt perfekt for meg. Noen som har litt erfaring med taft? https://www.junebridals.com/natural-long-sleeve-taffeta-dress-p711698.html Anonymkode: 4b8a1...813 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #2 Del Skrevet 13. mars 2022 hm.. litt amish. Anonymkode: 48ba4...01b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #3 Del Skrevet 13. mars 2022 Jeg syns ikke den var så fin, så litt sekkete ut Anonymkode: 3eaec...77d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #4 Del Skrevet 13. mars 2022 Liker ikke lengden. Liker langermet kjole, men synes ikke denne var spesielt fin. Anonymkode: f6d55...8b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5 Del Skrevet 13. mars 2022 Synes den var fin, men ikke brudekjole fin. Ble for ordinær etter min smak. Men det viktigste er jo hvordan du føler deg i den. Anonymkode: f1621...af7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 13. mars 2022 #6 Del Skrevet 13. mars 2022 Når en kjole ikke sitter fint på modellen en gang... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #7 Del Skrevet 13. mars 2022 Taft og tafta er to forskjellige stoffer, begge egner seg god til brudekjoler, avsnittet under er fra wikipedia. Taft er et litt stivt, glatt lerretsvevet tøy, normalt vevet av silke eller viskose. Ordet kommer av persisk og betyr originalt «vridd veving», og henviser til at trådene i stoffet er hardt tvunnet. Tafta er ansett for et ekstra fint tøy, og blir ofte benyttet til ballkjoler, brudekjoler, finere gardiner og i eldre tid som tapet.[1] Det er også et av de vanligste materialene i korsetter, siden det stive stoffet holder fasongen bedre enn andre silkestoffer. En ekstremt tynn og stiv taft kalles «papirtaft» Designet på kjolen er kjempe søtt! Jeg synes den var flott 😊 Anonymkode: d4b37...915 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #8 Del Skrevet 13. mars 2022 Barnslig og søt, synes jeg. Fikk litt sånn midtsommerfest-følelse, løpe barbeint i blomsterenga… helt nydelig, men om den passer til deg og bryllupet ditt, kommer helt an på din høyde, vekt, stil osv Anonymkode: e9bfd...067 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #9 Del Skrevet 13. mars 2022 Jeg synes den var veldig fin Anonymkode: d3fc6...2d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurimalla1234 Skrevet 13. mars 2022 #10 Del Skrevet 13. mars 2022 Syns den var nydelig jeg da🤩 Du kan jo style deg selv opp og ned med denne🤩 pluss at du kan bytte båndet rundt livet i etterkant så du kan bruke den ved flere anledninger😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KikiEco Skrevet 13. mars 2022 #11 Del Skrevet 13. mars 2022 Jeg syntes kjoledesignet er pent, men jeg reagerer på hvordan stoffet ser ut på det ene bildet, der hun står med ryggen til og holder ut skjørtet på kjolen. Den virker svært rynkete og det syntes jeg er rart på et salgsbilde. Om du skal ha på deg kjolen hele dagen, sitte litt, danse osv, hadde jeg vært litt bekymret for hvordan den ville se ut om den blir så lett rynkete. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 13. mars 2022 #12 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ser at den er laget i taft, er det ok? Pleier ofte å være fra viskose gjør det ikke? Vi skal ha et relativt enkelt bryllup og jeg ønsker ikke noen overdådig kjole, denne ser ut til å være helt perfekt for meg. Noen som har litt erfaring med taft? https://www.junebridals.com/natural-long-sleeve-taffeta-dress-p711698.html Anonymkode: 4b8a1...813 Den var faktisk kjempe søt og litt retro, passer evnt med et kort slør ala 60 tallet om du tenker å ha slør til. Er du spinkel og petit vil den være perfekt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 13. mars 2022 #13 Del Skrevet 13. mars 2022 Jeg synes kjolen var fin. Men jeg synes den sitter dårlig på modellen på bilde 1. På bilde 2 sitter den bedre, men hvorfor er den ikke strøket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #14 Del Skrevet 13. mars 2022 Kjolen i seg selv er pen til et enkelt bryllup, men reagerer på produktbildene produsenten har brukt. Den ser krøllete/rynkete ut selv på nettsiden. Ser for meg at kjolen vil være ekstremt krøllete når man mottar den i posten, og at det kanskje vil være vanskelig å få den til å se presentabel ut selv etter timesvis med steaming. Googlet også Junebridals og det var mye dårlige reviews. Ser også generelt på nettsiden deres at det er mye forskjellige bilder brukt uten en rød tråd, som kan være en indikasjon på at de har "lånt" bildene fra produsenter og syr opp billige kopier. Anonymkode: 14f82...37e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #15 Del Skrevet 13. mars 2022 Jeg syntes den var fin. Ikke for mye som skjer, enkel, men pen. Anonymkode: 3895e...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 13. mars 2022 #16 Del Skrevet 13. mars 2022 Synes den var veldig fin, jeg 😊 Liker at den er enkel, stilren og nett. Less is more, mener nå jeg. Klarer ikke mye krimskrams på kjoler 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #17 Del Skrevet 13. mars 2022 Syns ikke det ser ut som en brudekjole.. for kort og løs. Anonymkode: 398df...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensi Skrevet 13. mars 2022 #18 Del Skrevet 13. mars 2022 Kjolen var fin i seg selv, men skeptisk til stoffet. Tenker stivt, tungt og krøllete. Men har egentlig ikke peiling. Jeg hadde tyllskjørt og blondetopp. Du kan jo vurdere det? Tyllskjørt er det mange som selger/solgte på Finn og tise. Du kan sende meg pm så kan du få se bilde hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 14. mars 2022 #19 Del Skrevet 14. mars 2022 Jeg synes den var fin, litt retro som nevnt over her. Utfordringen blir jo at du ikke vet hvilken kvalitet stoffet har når du bestiller på nettet. Farge kan også avvike fra bildet. Ville derfor gått til en skredder og fått den sydd i et stoff av god kvalitet. Denne kjolemodellen er så enkel at du bare kan vise de bildet, det er ikke vanskelig å gjenskape en slik modell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #20 Del Skrevet 14. mars 2022 Jeg er betenkt over at materialinnhold i kjolen ikke er oppgitt. Taft er en vevemåte. Jeg mistenker polyester til den prisen, og vil du virkelig pakke deg inn i plast på bryllupsdagen din? Anonymkode: d5e74...69a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå