Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Jeg er alene med et barn på 4 år som har fått corona, barnet er ganske dårlig med høy feber. Jeg ringte sjefen for å gi beskjed om fravær pga coronasykt barn, han sa at jeg måtte skaffe barnevakt for han hadde ingen som kunne dekke opp for meg. Hva gjør jeg ? Er ingen som vil passe et barn med corona. Skal egentlig på jobb i morgen 

Anonymkode: f761d...eec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du tar selvfølgelig sykt barn-dag. Sjefen har ikke noen myndighet til å be deg skaffe barnevakt. Herregud, så mange ubrukelige sjefer det finnes rundt omkring. 

Anonymkode: e4dfa...8b6

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Og for å legge til; At sjefen ikke har noen som kan dekke opp for deg, er ikke ditt problem. Det er noe sjefen må ordne opp i. 

Anonymkode: e4dfa...8b6

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

At sjefen din ikke kan finne vikar for deg, er hans problem ikke ditt. 

God bedring til barnet ditt. 

AnonymBruker
Skrevet

Du tar selvsagt sykt barn dag. Sjefen må ordne resten. God bedring til barnet ditt! 

Anonymkode: e81e4...dde

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei. 

Jeg er alene med et barn på 4 år som har fått corona, barnet er ganske dårlig med høy feber. Jeg ringte sjefen for å gi beskjed om fravær pga coronasykt barn, han sa at jeg måtte skaffe barnevakt for han hadde ingen som kunne dekke opp for meg. Hva gjør jeg ? Er ingen som vil passe et barn med corona. Skal egentlig på jobb i morgen 

Anonymkode: f761d...eec

Ingenting å lure på en gang, du blir hjemme med sykt barn.

Anonymkode: 3c7aa...260

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...