AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Skrevet 13. mars 2022 Hei Er det flere enn meg som blir tent av å tenke på/høre om partners fortid? Vært sammen lenge (10+ år). I starten så var jeg nok som mange andre, fortid er fortid og det er ikke et tema jeg har noen interesse av. Men det siste året har dette forandret seg. Vi har touchet innom temaet et par ganger, litt tilfeldig, og jeg merket at jeg ble tent av å høre henne fortelle. Antall, ting hun har prøvd/gjort med andre feks. Føles rart at dette kan gjøre meg tent. Kanskje det er fordi vi har vært sammen så lenge, kjenner hverandre så godt og plutselig så får man innblikk i en helt ukjent side fra en man kjenner så godt? Forholdet er bra og normalt på alle måter. Er det flere enn meg som liker dette? Anonymkode: 9efbc...3d8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #2 Skrevet 13. mars 2022 Var han homo før? Anonymkode: 9546b...934
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #3 Skrevet 13. mars 2022 Jeg hadde nok selv blitt tent ja. Det kommer nok av at man på en måte "ser" at partneren sin har prøvd på andre teknikker med noen andre enn deg før i tiden, og har selv lyst til å prøve ut dette med vedkommende. Man kan føle seg typ litt "utelatt". Anonymkode: c73d9...bbc
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #4 Skrevet 13. mars 2022 Jeg er lik. Ble sykt kåt da dama fortalte at hun knulla en mann på 52 år da hun selv var 24. Anonymkode: 44627...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er lik. Ble sykt kåt da dama fortalte at hun knulla en mann på 52 år da hun selv var 24. Anonymkode: 44627...0d6 Hehe.. samme her, bare omvendt. Kamerats mor (52), når jeg var 24. Anonymkode: ff874...30c 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #6 Skrevet 13. mars 2022 Ja, jeg også tenner på det. Er kvinne. Anonymkode: b0acf...eb5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #7 Skrevet 13. mars 2022 Jeg har også begynt å tenne på det, men først nå etter at vi har vært sammen mange år. Vet ikke hvorfor det er sånn 🤔 Da jeg var ung ble jeg bare sjalu. Anonymkode: 60503...de8 1
911 Skrevet 13. mars 2022 #8 Skrevet 13. mars 2022 (endret) Må være litt tennende å høre hva hun har opplevd før deg. Kanskje det kan være en inspirasjon til å utforske nye sider ved seksualiteten i forholdet. Jeg er åpen for at min kjære skal fortelle noe, men hun mener fortid er fortid. Endret 13. mars 2022 av 911
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #9 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Var han homo før? Anonymkode: 9546b...934 Lær deg å lese. Anonymkode: 230c3...13d 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #10 Skrevet 14. mars 2022 Haha, er ikke slik her nei. Jeg har sagt til dama at fortid er fortid og at jeg ikke har noen interesse av å høre hva hun drev med før min tid. Folk er tydeligvis forskjellige her. 😛 Anonymkode: 3ee40...487 1
Bamseklemmer Skrevet 14. mars 2022 #11 Skrevet 14. mars 2022 Hvis man ikke tenner på dama`s seksuelle fortid, er man en skikkelig tørrpeis😂 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #12 Skrevet 14. mars 2022 Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): Hvis man ikke tenner på dama`s seksuelle fortid, er man en skikkelig tørrpeis😂 Tørrpeis = macho. Og macho liker vi. Anonymkode: fd59b...742 2
Elaine Marley Skrevet 14. mars 2022 #13 Skrevet 14. mars 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #14 Skrevet 14. mars 2022 Jeg synes det er digg å vite at han er en ettertraktet mann, og at han likevel har valgt meg. Anonymkode: b2d33...208
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #15 Skrevet 14. mars 2022 Fant ut av min kones seksuelle fortid det var litt vanskelig for meg for å si det sånn, jeg var aldri en rundbrenner type eller har hatt mange partnere kanskje 5 på mine 40 år her på planeten. Og alle de var forhold men da jeg fikk vite hva kona mi hadde holdt på med ble jeg ganske satt ut en stund. Jeg personlig begynte å lure på om jeg var bra nok osv osv og vi måtte prate ut om ting til slutt fordi egoet mitt fikk seg en knekk. Var oppi mitt hodet selvfølgelig men da jeg fikk vite hva henne og en barndomskamerat hadde drevet med så må jeg innrømme at jeg følte meg litt utilstrekkelig. Anonymkode: 07c75...4b3
Goodtimes Skrevet 15. mars 2022 #16 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fant ut av min kones seksuelle fortid det var litt vanskelig for meg for å si det sånn, jeg var aldri en rundbrenner type eller har hatt mange partnere kanskje 5 på mine 40 år her på planeten. Og alle de var forhold men da jeg fikk vite hva kona mi hadde holdt på med ble jeg ganske satt ut en stund. Jeg personlig begynte å lure på om jeg var bra nok osv osv og vi måtte prate ut om ting til slutt fordi egoet mitt fikk seg en knekk. Var oppi mitt hodet selvfølgelig men da jeg fikk vite hva henne og en barndomskamerat hadde drevet med så må jeg innrømme at jeg følte meg litt utilstrekkelig. Anonymkode: 07c75...4b3 Litt samme følelsen som jeg hadde ovenfor dama mi da hun fortalte at hun og en god kompis hadde mye sex før de kun endte opp som venner... Måtte jobbe godt med meg selv for å tillate at de skulle ha kontakt, men det er i orden nå.: -)
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #17 Skrevet 15. mars 2022 Goodtimes skrev (43 minutter siden): Litt samme følelsen som jeg hadde ovenfor dama mi da hun fortalte at hun og en god kompis hadde mye sex før de kun endte opp som venner... Måtte jobbe godt med meg selv for å tillate at de skulle ha kontakt, men det er i orden nå.: -) Det var ganske mye for meg siden den personen det var snakk om var en kar som vi begge kjente fra oppveksten og som jeg også var god venn med. Min reaksjon var vel mer at jeg ikke forlangte noen ting av kona, jeg ble bare veldig stille og uten at jeg selv var klar over det ungikk en kar jeg hadde kjent hele livet og hadde vokst opp med. Han la merke til at jeg trakk meg veldig unda og at jeg var svært ukomfortabel når han var i nærheten. Kona som skjønte tegninga til slutt og derfor vi hadde samtalen fordi jeg var vel for flau til å ta det opp, så det var nesten ett år før jeg sa noe og jeg vurderte til og med skillsmisse. Alt pga av at jeg var for redd for å si noe og heller lot tankene bare drifte av sted til at jeg så tegn på ting som ikke var der overalt. Anonymkode: 07c75...4b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå